Saturday, 14 December 2013

Santa Claus Wishlist

Hello everybody!!!
How are you today?
Γεια σας!!!
Πώς είστε σήμερα;

Day by day,  Christmas is getting closer and closer and one of the best part of it for me, is making my wishlist. So to get to the point I would love it if Mr.Santa Claus would take a look on what I would love to get this year, I promise I have the best girl of them all!
Μέρα με τη μέρα, τα Χριστούγεννα πλησιάζουν όλο και περισσότερο και ένα από τα καλύτερα μέρη του για εμένα, είναι το να κάνω μια wishlist. Για να μπούμε κατευθείαν στο θέμα, θα το λάτρευα αν ο Άγιος Βασίλης έριχνε μια ματιά στα παρακάτω, υπόσχομαι πως ήμουν το καλύτερο κορίτσι από όλα αυτό το χρόνο!

Santa Claus Wishlist




  • One of the items I incorporated one of my first wishlists, naked 2 eyeshadow palette by Urban Decay.
  • Recently I've spotted this Nume skincare set and I really liked it's contents.
  • Paul and Joe blush in this really flattering colour.
  • I love Hunger games and I can't wait to see it on the Cinema (yep I still haven't) but I would love to read the books too.
  • Those Ecotools make-up brushes look so beautiful and the truth is my make-up brush collection could use a little renovation.
  • Unfortunately I have met Roger and Gallet just by sniffing at their products at their counters at local farmasies but I love everything I smell and so I think I should incorporate their hair, face and body oil with orange.
  • I have been watching more and more bloggers and youtubers falling in love with macadamia hair products. My pick is this macadamia leave-in conditioner.
  • I have heard so many thinks about the apocalips, everyone seems to love these lustrous, long lasting lip glosses and their endurance on the skin.
  • I only have two bronzers and the thought of adding this bourjois bronzer to my collection is filling me with excitement.
  • Stila convertible colour for lips and cheeks is one more of these products that looks amazing on all people and they in general is an amazing quality.
  • One more book I'd love to read is the newest one of Dan Brown's Inferno. I generally like his writing and all in all I think I am going to love this book as much as the other ones that had Professor Langton as a protagonist.
  • Bioderma. Because I love it and because I am out of it at the moment.
  • My skin is in need of a spot treatment at the moment, I have heard that this Origins one is one of the best.
  • Yes this is the naked 3 palette. This is the most difficult to find present but I couldn't just leave it out, since every eyeshadow seems amazing and I love pink toned nudes.
  • Tangler teezer, another of these products I have been wanting for ever due to my extremely tangly hair.
  • This is an amazing idea, the Q&A diary.The idea is that each year you write an answer to a question and you do that for five years watching how you change throughout the years.
  • I love blushes (if you can't tell) but never seem to own or to find with ease any vibrant red blush, this sleek trio is exactly what I want! 
  • One more for blushes!!! Yeah I don't know if there is any site that brings Nars to Greece, but I'd love to have this One Night Stand blush palette by Nars.
  • Ambient Light palette. I am really intrigued to try these powders by hourglass since I've heard so amazing things about them.
  • Colour tattoo by maybelline. I know these are both kind of inexpensive and easily accessible. The reason I don't already own them? I keep forgetting to pick them up. My colour of choice? Back to bronze. 
  • Last but not least this Nectar Thermique which is supposed to leave your hair silky smooth and I've heard that it works miracles on hair.    


  • Αυτό το προϊόν είναι αντικείμενο του πόθου μου από την πρώτη μου wishist, η παλέτα σκιών της Urban Decay, Naked 2
  • Πρόσφατα έχω εντοπίσει αυτό το σετ περιποίησης της Nume και μου άρεσε πραγματικά το περιεχόμενο του.
  • Αυτό το Paul and Joe ρουζ σε αυτό το πραγματικά κολακευτικό χρώμα.
  • Αγαπώ το Hunger Games και δεν μπορώ να περιμένω για να το δω στον κινηματογράφο ( ναι ακόμα δεν το έχω δει), αλλά θα ήθελα επίσης πολύ να διαβάσω και τα βιβλία.
  • Αυτά τα EcoTools πινέλα για το μακιγιάζ φαίνονται τόσο όμορφα και η αλήθεια είναι ότι η  συλλογή μου από πινέλα μακιγιάζ χρειάζεται μια μικρή ανακαίνιση.
  • Δυστυχώς έχω γνωρίσει τη μάρκα Roger Gallet μόνο από την σύντομη μυρωδιά που έτυχε να πάρει η μύτη μου σε προϊόντα τους στους πάγκους τους σε τοπικά φαρμακεία αλλά μου αρέσει ότι έχω μυρίσει μέχρι τώρα και έτσι νομίζω ότι πρέπει να ενσωματώσω στη ρουτίνα των μαλλιών, του προσώπου και του σώματος το λάδι τους με πορτοκάλι.
  • Παρακολουθώ όλο και περισσότερους bloggers και χρήστες του YouTube να υποτάσσονται στη λατρεία για τα προϊόντα για τα μαλλιά macadamia. Η δική μου επιλογή είναι αυτή η macadamia leave- in conditioner κρέμα.
  • Έχω ακούσει τόσα πολλά για τα apocalips, όλοι φαίνεται να αγαπούν αυτά τα λαμπερά, μακράς διαρκείας λιπ-γκλος και την αντοχή τους πάνω στο δέρμα.
  • Έχω μόνο δύο bronzers και η σκέψη της προσθήκης αυτού του Μπουρζουά bronzer στη συλλογή μου με γεμίζει με ενθουσιασμό.
  • Stila convertible colour για τα χείλη και τα μάγουλα είναι ένα από αυτά τα προϊόντα που μοιάζει να ταιριάζει καταπληκτικά σε όλους και σε γενικές γραμμές είναι εκπληκτικής ποιότητας.
  • Ένα ακόμα βιβλίο που θα ήθελα να διαβάσω είναι το νεότερο του Dan Brown το Inferno. Μου αρέσει γενικά το γράψιμο του και νομίζω ότι θα μου αρέσει οτιδήποτε θα έχει ως πρωταγωνιστή τον καθηγητή Λάνγκτον.
  • Bioderma. Επειδή μου αρέσει πολύ και επειδή μου έχει τελειώσει αυτή τη στιγμή .
  • Το δέρμα μου έχει ανάγκη από μια τοπική θεραπεία αυτή τη στιγμή, έχω ακούσει ότι αυτό το προϊόν από την Origins είναι ένα από τα καλύτερα.
  • Ναι, αυτή είναι η Naked 3 παλέτα σκιών. Αυτό είναι το πιο δύσκολο να βρείτε προς το παρόν, αλλά δεν μπορούσα να το αφήσω έξω, αφού κάθε σκιά ματιών φαίνεται καλύτερη από την άλλη και μου αρέσουν τα ροζ ήπια χρώματα.
  • Tangler Tezzer, είναι ένα ακόμα από τα προϊόντα αυτά που θέλω εδώ και καιρό, λόγω των εξαιρετικά συνεχώς μπερδεμένων μαλλιών μου.
  • Αυτή είναι μια καταπληκτική ιδέα, το Q&A ημερολόγιο. Η ιδέα είναι ότι κάθε χρόνο γράφετε μια απάντηση σε μια ερώτηση για πέντε χρόνια και βλέπετε αλλάζετε κατά όλα αυτά τα χρόνια.
  • Λατρεύω τα ρουζ (αν δεν το έχετε καταλάβει μέχρι τώρα), αλλά ποτέ δεν φαίνεται να βρίσκω με ευκολία ένα ζωντανό κόκκινο χρώμα, αυτό το τρίο από την Sleek είναι ακριβώς αυτό που θέλω!
  • Ακόμα μια παλέτα με ρουζ! Ναι, δεν ξέρω αν υπάρχει κάποιο site που φέρνει Nars στην Ελλάδα, αλλά θα ήθελα πολύ να έχω αυτή τη One Night Stand παλέτα με ρουζ από τη Nars.
  • Ambient Light παλέτα. Είμαι πραγματικά περίεργη να δοκιμάσω αυτό το προϊόν από την hourglass επειδή έχω ακούσει τόσο καταπληκτικά πράγματα γι 'αυτό.
  • Colour tatto από τη maybelline . Ξέρω ότι αυτά είναι πολύ δημοφιλή, σχετικά φτηνά και εύκολα προσβάσιμα. Ο λόγος που δεν έχω ένα ήδη; Ξεχνάω συνεχώς να το πάρω. Το χρώμα της επιλογής μου; Back of to bronze.
  • Τελευταίο αλλά όχι λιγότερο σημαντικό αυτό Nectar Thermique που υποτίθεται ότι αφήνει τα μαλλιά μεταξένια και έχω ακούσει ότι κάνει θαύματα για τα μαλλιά .
So Santa Claus make your pick and don't forget to cheek out my polyvore where the links to all those beautifull little things are.
What is on your wishlist?
See you soon!
Ελπίζω λοιπόν ο Άγιος Βασίλης να διαλέξει κάτι από τα παραπάνω και να μην ξεχάσει να τσεκάρει το polyvore μου για τους συνδέσμους σε όλες αυτές τις μικρές ομορφιές. 
Τι έχετε εσείς στη wishlist σας;
Τα λέμε σύντομα!

2 comments:

  1. Τι ομορφα ολα Ολγα μου ευχομαι να τα αποκτησεις, ειδικα αυτο με το ημερολογιο φαινεται τοσο ενδιαφερον!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευχαριστώ πολύ Κατερίνα για τις ευχές! Σου εύχομαι με τη σειρά μου να αποκτήσεις ότι επιθυμείς αυτό το χρόνο!

      Delete

I always smile when I read your comments and appreciate and answer every one of them! Feel free to leave a link to your blog!
Πάντα χαμογελάω όταν διαβάζω τα σχόλιά σας, τα εκτιμώ απίστευτα και απαντάω σε όλα! Μπορείτε αν θέλετε να αφήσετε σύνδεσμο για το blog σας!