Monday, 2 December 2013

Starting December with a Haul

Hello everybody!!!
Γεια σας!!!



Lately I have been feeling really stressed out due to homework and my studies that have increased rapidly over the last week. I will try and keep up my everyday posts but if I miss anything please be understanding.
Τελευταία έχω την αίσθηση ότι είμαι πολύ στρεσαρισμένη λόγω των εργασιών της σχολής που έχουν αυξηθεί τελευταία πολύ. Θα προσπαθήσω να κρατήσω καθημερινά τις αναρτήσεις μου αλλά αν δεν το καταφέρω, ελπίζω να με κατανοήσετε.


So, let's get to the fun part I've been shopping a little bit and decided to get some new goodies to play around with.
Οπότε, ας πάμε στο ενδιαφέρον κομμάτι έκανα μερικά ψώνια τελευταία και είπα να πάρω μερικά πραγματάκια για να τα δοκιμάσω.





  • First off I got this pencil eyeliner from essence that is called, stay no matter what. I have tried it out twice this month and I absolutely love it. It goes on amazingly smooth, it stays on no matter what (as it says). I have extremely oily eyelids and it is a pain keeping anything on them except from this little miracle eyeliner pencil. However there is a downside to that product that makes it impossible to use. I can't sharpen it. I'll go back to the store to find out if I've done something wrong, but I doubt it. It also comes in grey and brown.
  • After that I got the garnier miraculous oil for hair. I have been testing it out and I hope to make a comparing post with my beloved kerastage elixir ultime hair oil.
  • I also decided to get a hair mask from genera, because last time I got a hair mask it was a different kind from the same brand (I think it was the genera hair mask with coconut or cocoa oil)and it was alright, only this one is with karite butter and rice oil and so far having used it once I find it's consistency thicker and more efficient.
  • Lastly I got these amazing thick, thigh-high socks from Calzedonia. The camera doesn't do the colour justice, it is a brownish-grey really beautiful colour and even though I haven't wore it outside yet, the first time I used it the fell really cozy and warm. 


  • Αρχικά πήρα ένα μολύβι ματιών από την essence το οποίο ονομάζετε, stay no matter what (μείνε ότι και να γίνει). Το έχω δοκιμάσει δύο φορές μόνο μέχρι τώρα και το αγαπάω απόλυτα. Είναι πάρα πολύ μαλακό, μένει σταθερό ότι και να γίνει (όπως και υποστηρίζει). Έχω πολύ λιπαρά βλέφαρα και είναι πολύ δύσκολο να κρατηθεί οτιδήποτε πάνω τους εκτός από αυτό το υπέροχο μολυβάκι. Παρόλα αυτά υπάρχει ένα αρνητικό το οποίο το κάνει αδύνατο να το χρησιμοποιήσει κανείς. Δεν μπορώ να το ξύσω. Θα πάω πίσω στο κατάστημα για να δω αν έχω κάνει κάτι λάθος, αλλά δεν νομίζω. Βγαίνει και σε γκρι και καφέ.\
  • Μετά από αυτό πήρα το λαδάκι για τα μαλλιά της garnier fructis, miraculous oil. To δοκιμάζω εδώ και λίγο καιρό και ελπίζω να κάνω μια συγκριτική ανάρτηση με το kerastage elixir ultime λαδάκι για τα μαλλιά.
  • Επίσης αποφάσισα να πάρω μια μάσκα μαλλιών από τη genera, γιατί την τελευταία φορά είχα πάρει μια από την ίδια μάρκα (απλώς εκείνη ήταν ή με λάδι καρύδας ή με κακάο) και ήταν εντάξει, αλλά αυτή είναι με βούτυρο καριτέ και λάδι ρυζιού και μέχρι έχοντας το χρησιμοποιήσει μια φορά βρίσκω την σύνθεσή του πιο παχύρρευστη και πιο αποτελεσματική.
  • Τέλος πήρα αυτές τις εκπληκτικές χοντρές κάλτσες πάνω από το γόνατο από το Calzedonia. H κάμερα δεν δικαιώνει το χρώμα, είναι ένα πολύ όμορφο καφέ-γκρι χρώμα. Αν και δεν το έχω φορέσει έξω, την πρώτη φορά που τις φόρεσα ήταν πολύ ζεστές και απαλές. 


That's all!!!
Did you bought anything lately?
See you soon!
Αυτά είναι όλα!!!
Πήρατε τίποτα τελευταία;
Τα λέμε σύντομα!

4 comments:

  1. την μασκα την εχω παρει κ εγω, αλλαδεν την εχω δοκιμασει ακομα.. η τιμη της ειναι πολυ χαμηλη οποτε σε προκαλει να την δοκιμασεις!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Χαχα! Ναι ακριβώς, μια δυο φορές που τι δοκίμασα μου άρεσε αρκετα. Δεν ήταν τίποτα ιδιαίτερο αλλά ένιωθα ότι θα μπορούσε να αντικαταστήσει το conditioner μου οπότε ήταν αρκετά καλή.

      Delete
  2. Τι τελεια να ξεκινας τον μηνα με shopping χιχι με γεια σου Ολγα μου ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευχαριστώ πολύ Κατερίνα μου!!!

      Delete

I always smile when I read your comments and appreciate and answer every one of them! Feel free to leave a link to your blog!
Πάντα χαμογελάω όταν διαβάζω τα σχόλιά σας, τα εκτιμώ απίστευτα και απαντάω σε όλα! Μπορείτε αν θέλετε να αφήσετε σύνδεσμο για το blog σας!