Wednesday, 11 December 2013

Today's make-up # 8

Hello everybody!!!
How are you today?
Γεια σας!!!
Πώς είστε σήμερα;

Today I tried a quite different look than usually and though I'd share. It features a little bit of green eyeshadow and nude lips.
Σήμερα αποφάσισα να προσπαθήσω ένα διαφορατικό μακιγιάζ από ότι συνήθως και να το μοιραστώ. Εμπεριέχει λίγη πράσινη σκιά και χείλη σε φυσικούς τόνους.








First of all I primed my face with my Sephora mattifying primer. Today I thought I'd use my new foundation the flower perfection by Bourjois and even though I don't like it better than my sephora 10hr wear foundation, I can see people with a more mature skin than mine would love it (I'm really eager to use it on my mother). Because I used a little bit more foundation than needed I took my triangle face sponge and blended out the excess product. Applied some of my glamour light pink blush with shimmer on my cheeks, and did my eyebrows using the essence kit and the eyebrows brush. Then applied some neutral eyeshadow all over the lid with a big flat eyeshadow brush, then taking a crease eyeshadow brush take some dark brown and medium dark, desaturated green and apply them on the crease, blending them with a clean blending brush. Apply some mascara (manhattan volcano volume) and then some under eye concealer (Sephora smoothing and brightening concealer). Finish the look with a light pink lip gloss.

Αρχικά άπλωσα με τα δάχτυλά μου το mattyfying primer της Sephora σε όλο το πρόσωπο. Σήμερα αποφάσισα να δοκιμάσω το καινούργιο μου foundation flower perfection από τη Bourjois και αν και δεν μου άρεσε περισσότερο από 10hr wear perfecting foundation της Sephora, μπορώ να δω γιατί θα άρεσε σε άτομα με πιο ώριμο δέρμα από το δικό μου (θέλω πολύ να το δοκιμάσω στη μητέρα μου). Επειδή χρησιμοποίησα λίγο περισσότερο foundation από όσο χρειαζόμουν πήρα το τριγωνικό σφουγγαράκι προσώπου μου και ανάμιξα το έξτρα προϊόν. Άπλωσα λίγο ροζ glamour ρουζ με shimmer στο πρόσωπό μου, και έκανα τα φρύδια μου χρησιμοποιώντας το essence kit και το πινέλο για τα φρύδια. Έπειτα άπλωσα λίγη σκιά σε φυσική απόχρωση σε όλο το βλέφαρο με ένα φλατ πινέλο για σκιά, μετά παίρνοντας το πινέλο για την πτυχή του βλεφάρου ανάμιξα μια σκούρα καφέ σκιά και μια ελαφρώς σκιά μη έντονη πράσινη σκιά και την εφάρμοσα στην πτυχή του βλεφάρου μου και τέλος ανάμιξα τις σκιές με ένα καθαρό πινέλο. Άπλωσα λίγη μάσκαρα (manhattan volcano volume) και έπειτα λίγο concealer (Sephora smoothing and brightening).Τελειώστε το μακιγιάζ απλώνοντας λίγο ανοιχτόχρωμο ροζ λιπ γκλος στα χείλη σας.      


That's all!!!
Did you like my make-up? What are you wearing today?
See you soon!
Αυτά είναι όλα!!!
Σας άρεσε το μακιγιάζ μου; Τι φοράτε σήμερα;
Τα λέμε σύντομα!

2 comments:

  1. Πολυ ωραιο και φρεσκο Ολγα μου, μου αρεσει η απαλη πρασινη σκια πολυ ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευχαριστώ πολύ Κατερίνα, είπα να κάνω κάτι διαφορετικό εκείνη την ημέρα!

      Delete

I always smile when I read your comments and appreciate and answer every one of them! Feel free to leave a link to your blog!
Πάντα χαμογελάω όταν διαβάζω τα σχόλιά σας, τα εκτιμώ απίστευτα και απαντάω σε όλα! Μπορείτε αν θέλετε να αφήσετε σύνδεσμο για το blog σας!