Wednesday, 25 December 2013

Today's make-up on Christmas

Hello!
 Due to unexpected lack of Internet I've lost the last two posts that should have been posted. I'm sorry. I'm currently at my boyfriend's home with a sore throat and a I am quite tired. But I've missed it, I mean writing on my blog. So to begin with I'm going to show you my make-up on Christmas day.

Γεια σας!
Λόγω μιας απρόσμενης διακοπής ίντερνετ έχω χάσει τις τελευταίες δυο ημέρες σε αναρτήσεις. Συγνώμη. Τη στιγμή αυτή είμαι στο σπίτι του φίλου μου με έναν ξηρό λαιμό και αρκετά κουρασμένη. Αλλά μου έχει λείψει αυτό, εννοώ το να γράφω στο blog μου. Για να ξεκινήσω λοιπόν τη σειρά από τις αναρτήσεις μου θα σας δείξω το μακιγιάζ μου την ημέρα των Χριστουγέννων.  





I decided to apply a rose gold eyeshadow all over my lids and some dark brown with big gold shimmer for the crease. They both came from my Sephora Blockbuster pallet that I've left here in my hometown and has lots nice eyeshadows and lip colours amongst others and I love playing with it as often as I can. I also applied some eyeliner (felt tip one from H&M) without winging it out and after curling my eyelashes, some manhattan volcano explosive mascara in black. I also applied a tiny little bit of gold eyeshadow with my sponge brush on my tearduct and brought the a brown eyeliner pencil with glitter under my lower eyelashes. After finishing with my eyes I applied my sephora brightening and smoothing concealer (yes I will probably never going to stop using it) and of course for my base I used my sephora matiffying primer, my essence I (heart) stage eyeshadow primer, my sephora 10hr foundation and my shiseido blush. I also did my eyebrows as usual with my essence stylist set and my eyebrow brush. I finished my make-up with my Mac creme cup lipstick.

Αποφάσισα να απλώσω μια ροζ χρυσή σκιά σε όλη την επιφάνεια των βλεφάρων μου και μια καφέ σκούρα σκιά με χρυσό shimmer στην πτυχή του βλεφάρου. Και οι δύο σκιές έρχονται στην παλέτα Blockbuster της sephora που έχω αφήσει εδώ στο πατρικό μου και έχει πολύ όμορφα χρώματα μακιγιάζ και λατρεύω να παίζω με αυτό όσο περισσότερο με αυτό. Επίσης εφάρμοσα λίγο eyeliner (αυτό με τη μύτη στυλού από τη sephora) χωρίς να κάνω τη γραμμούλα προς τα έξω και αφού γύρισα τις βλεφαρίδες μου με το ειδικό ψαλίδι και εφάρμοσα λίγη volcano explosive μάσκαρα από την manhattan στην απόχρωση black. Επίσης χρησιμοποιώντας το πινέλο σφουγγαράκι μου έβαλα λίγη χρυσή σκιά στο δάκρυ του ματιού και έφερα ένα σκούρο καφέ μολύβι με γκλίτερ κάτω από το μάτι μου. Αφού τελείωσα με τα μάτια μου άπλωσα λίγο concealer κάτω από τα μάτια μου (το Sephora brightening and smoothing concealer και ναι δεν θα σταματήσω ποτέ να τα χρησιμοποιώ) και φυσικά για τη βάση μου χρησιμοποίησα το  sephora matiffying primer μου, το I (heart) stage eyeshadow primer μου από την essence, το sephora 10hr foundation μου και το ρουζ μου από τη shiseido. Επίσης έκανα τα φρύδια μου όπως συνήθως με το stylist set μου από την essence και το πινέλο για τα φρύδια μου. Τελείωσα το μακιγιάζ μου με το κραγιόν μου από τη mac στην απόχρωση Creme Cup.   

Here is everything I used:  
Ορίστε τι χρησιμοποίησα:


What make-up did you do for the Holidays?
See you soon!
Εσείς τι μακιγιάζ κάνατε για τα Χριστούγεννα;
Τα λέμε σύντομα!

No comments:

Post a Comment

I always smile when I read your comments and appreciate and answer every one of them! Feel free to leave a link to your blog!
Πάντα χαμογελάω όταν διαβάζω τα σχόλιά σας, τα εκτιμώ απίστευτα και απαντάω σε όλα! Μπορείτε αν θέλετε να αφήσετε σύνδεσμο για το blog σας!