Monday, 23 December 2013

Weekend Update: A sober defeat and an exiting read


Soo... yeah... Three guys just beat me against all odds in monopoly. We have been playing for about four hours right after me and my boyfriend finished raping presents. Because we are that romantic!

This week has been quite stressful due to the loss of my mobile. So there will be no more photos of the week  until that is done. However this has a really exiting week. I finally found out that there a Marks & Spencer food store in Corfu and I have spend almost all of my remaining money trying their ice-teas, pink-lemonade, chocolate and other amazing edibles. I can't wait to get back to them. Also I have been waiting the book Beauty by Lauren Conrad forever and it finally came just before two days I came to my home town. 
I haven't red it all yet but so far I love it. I mean, I never expected a book about beauty to be so interesting, but this one definitely worth it's money. 

Αχχχ... Λοιπόν... Τρία αγόρια μόλις με νίκησαν απρόσμενα σε παιχνίδι μονόπολης. Παίζαμε εδώ και τέσσερις περίπου ώρες αμέσως αφού τελειώσαμε με το αγόρι μου να τυλίγουμε δώρα. Επειδή είμαστε έξτρα ρομαντικοί!
Αυτή η εβδομάδα ήμουν σχετικά στρεσαρισμένη κυρίως λόγω της απώλειας του κινητού μου. Οπότε λογικά δεν θα υπάρξουν καθόλου αναρτήσεις τύπου photos of the week μέχρι να λυθεί αυτό το πρόβλημα. Πάντως σε γενικά πλαίσια ήταν μια αρκετά συναρπαστική εβδομάδα. Βρήκα επιτέλους που υπήρχε το καινούργιο μαγαζί Marks & Spencer food στην Κέρκυρα και έχω ξοδέψει σχεδόν όλα μου τα χρήματα δοκιμάζοντας τα παγωμένα τσάγια τους, την ροζ λεμονάδα τους, τις σοκολάτες και τα υπόλοιπα υπέροχα φαγώσιμα τους. Ανυπομονώ να επιστρέψω σε αυτά. Επίσης το βιβλίο που περίμενα εδώ και πολύ καιρό ήρθε επιτέλους δύο ημέρες πριν επιστρέψω στο πατρικό μου, το Beauty της Lauren Conrad. 
Δεν το έχω διαβάσει ακόμα όλο αλλά όσο έχω διαβάσει μου αρέσει πάρα πολύ. Για να είμαι ειλικρινής, ποτέ δεν περίμενα ένα βιβλίο για την ομορφιά να είναι τόσο ενδιαφέρον, αλλά αυτό σίγουρα αξίζει τα λεφτά του.  



Of course it always relaxing to thing that that now that I'm home, there is always a hot cup of black tea with chocolate and chilli and the company of my family. Also I don't remember if I ever told you about my brother's cat. When he got home I was amazed to see his kitty of six months and six kilos. There is officially a baby panther in the house.

All in all I'm really excited to complete my Beauty by Lauren Conrad book, catch up to my video games and other books, as well as finishing some exciting essays for my University. The most looking forward to event though? Going to Thessaloniki later this week for both shopping and watching The Hobbit (better late than ever?)  

Φυσικά είναι πάντα χαλαρωτικό να σκέφτομαι ότι τώρα που είμαι σπίτι, υπάρχει πάντα μια κούπα ζεστού, μαύρου τσαγιού με σοκολάτα και τσίλι και η παρέα της οικογένειάς μου. Επίσης δεν ξέρω αν σας το είπα ποτέ για την γάτα του αδερφού μου. Όταν ήρθε σπίτι έμεινα έκπληκτη με το γατάκι του που ήταν έξι μηνών και έξι κιλών. Υπάρχει επίσημα ένα κουτάβι πάνθηρα στο σπίτι μας.

Εν τέλει είμαι πολύ ενθουσιασμένη να τελειώσω το βιβλίο μου Beauty της Lauren Conrad, να συνεχίσω να παίζω τα βιντεοπαιχνίδια μου και διαβάζω τα υπόλοιπα βιβλία μου, όπως και το να τελειώσω μερικές ενδιαφέρουσες εργασίες για το Πανεπιστήμιό μου. Αυτό που προσδοκώ περισσότερο από όλα όμως; Το ότι μέσα στην επόμενη εβδομάδα θα πάω στη Θεσσαλονίκη για ψώνια και να δω το Hobbit (κάλιο αργά παρά ποτέ, έτσι;) 

No comments:

Post a Comment

I always smile when I read your comments and appreciate and answer every one of them! Feel free to leave a link to your blog!
Πάντα χαμογελάω όταν διαβάζω τα σχόλιά σας, τα εκτιμώ απίστευτα και απαντάω σε όλα! Μπορείτε αν θέλετε να αφήσετε σύνδεσμο για το blog σας!