Tuesday, 31 December 2013

Winter small haul 2013

Happy Tuesday!
How are you feeling today?
Καλή Τρίτη!
Πώς είσαστε σήμερα;

I'm really excited about new year's eve and anticipate it a lot. But today I'm going to show you a few things that I got before Christmas when we went to the Mall to see the Hobbit, the desolation of Smaug in cinema.
Είμαι πολύ ενθουσιασμένη για την Πρωτοχρονιά και την περιμένω πως και πως. Αλλά σήμερα θα σας δείξω λίγα πραγματάκια που πήρα πριν τα Χριστούγεννα όταν πήγαμε στο εμπορικό κέντρο να δούμε το Hobbit, the desolation of Smaug στον Κινηματογράφο.








  • Not many thinks but here is what I got: I decided to try out the lip pen by H&M in cherry kiss and since lately I have been loving deep lips I chose the darkest shade available.
  • Another think I have been loving lately is oils. Hair oils, face oils and of course body oils. So when I found this macadamia nut and vanilla oil I couldn't overpass it.
  • I have been lusting over this korres wild rose moisturiser for a very long time. So when i found it at the an offer of buy a moisturiser and get the wild rose eye cream free, I got it in an instant.
  • My favourite purchase of them all though was the Oysho sports bra. This was the first time I noticed they had a sports "department" and even though at first I was hesitant when I tried it I loved it. To this day I love it. If you like me have a really big cup and a small back invest in this and you won't regret it.
  • Another think I have been looking forever is a stripy blouse. So I got this one for about 8€ from Zara.
  • Last, I have been losing some kilos lately and all of my old jeans are too big and the older ones are too small. This 10 € jeans from H&M seem to fit me perfectly.

  • Δεν πήρα πολλά πράγματα αλλά ορίστε τι έχω: αποφάσισα να δοκιμάσω το lip pen από τα H&M στην απόχρωση cherry kiss και αφού τελευταία αγαπώ τις σκούρες αποχρώσεις για τα χείλια, επέλεξα την πιο σκούρα που υπήρχε.
  • Ακόμα ένα πράγμα που αγαπώ τελευταία είναι τα λαδάκια. Τα λαδάκια για το πρόσωπο, τα μαλλιά και φυσικά για το σώμα. Οπότε όταν βρήκα αυτό το λαδάκι σώματος με macadamia nut και βανίλια δεν μπορούσα να το προσπεράσω.
  • Εδώ και πάρα πολύ καιρό ήθελα την ενυδατική κρέμα του korre για το πρόσωπο με άγριο τριαντάφυλλο. Οπότε όταν το βρήκα σε προσφορά με δώρο την κρέμα για τα μάτια με άγριο τριαντάφυλλο την πήρα αμέσως.
  • Η αγαπημένη μου αγορά ωστόσο ήταν το αθλητικό σουτιέν της Oysho. Δεν ήξερα ότι αυτή η σειρά κάνει αθλητικά ρούχα και αν και στην αρχή είχα τις αμφιβολίες μου όταν το δοκίμασα έμεινα έκπληκτη. Μέχρι σήμερα το λατρεύω. Αν και εσείς σαν και εμένα έχετε μεγάλο στήθος και μικρή πλάτη επενδύστε σε αυτό και δεν θα το μετανιώσετε.
  • Ένα ακόμη πράγμα για το οποίο έψαχνα πολύ καιρό είναι μια άσπρη μπλούζα με μαύρες ρίγες. Πήρα αυτήν από τα Zara για 5€.
  • Τελευταίο πήρα αυτό το τζιν για 10€ από τα H&M το οποίο μου ταιριάζει γάντι. Από  την ημέρα που αποφάσισα να χάσω κάποια κιλά όλα τα παλιά μου τζιν είναι πολύ μεγάλα και τα παλιότερα πολύ μικρά, οπότε αποφάσισα να το πάρω.

That's all!
Have you bought anything recently?
See you soon!
Αυτά είναι όλα!
Έχετε αγοράσει τίποτα τελευταία;
Τα λέμε σύντομα!


No comments:

Post a Comment

I always smile when I read your comments and appreciate and answer every one of them! Feel free to leave a link to your blog!
Πάντα χαμογελάω όταν διαβάζω τα σχόλιά σας, τα εκτιμώ απίστευτα και απαντάω σε όλα! Μπορείτε αν θέλετε να αφήσετε σύνδεσμο για το blog σας!