Monday, 6 January 2014

Dislkes # 2

Hello everybody!!!
How are you today?
I just arrived in Corfu and although I'm pretty tired I thought I'd talk to you about a few products that I've tried lately and have even slightly dissapointed me.

Γεια σας!!!
Πώς είστε σήμερα;
Μόλις έφτασα στην Κέρκυρα και αν και είμαι αρκετά κουρασμένη είπα να σας μιλήσω λίγο για μερικά προϊόντα μου δοκίμαζα τελευταία και με έχουν ελαφρώς απογοητεύσει.


Most of these products merely dissapointed me but some I think are really bad. Here is a more in depth view.

Τα περισσότερα από αυτά τα προϊόντα με απογοήτευσαν ελαφρώς αλλά μερικά από αυτά είναι πραγματικά κακά. Παρακάτω μια πιο αναλυτική κριτική.




  • Deep cleansing milk by sostar. This was a gift and even though I hate to talk rubbish about something that was given to me, I think I should tell you what I think. The thing that I disliked most about it is that even though it is supposed to be a make-up remover you can't use it on your eyes or on your lips. Really? How many times do you do your makeup and leave your eyes bare? None. Even if you don't use eyeshadow, you'll use eyeliner, if that not then some mascara but even you don't use that you'll probably use some concealer. Anyway, I decided to try it and take my eye makeup off with loreal's micellar water. Even then I disliked it. It takes a huge amount of cotton pads to help you remove your makeup and even then you don't really feel your skin clean. For those of you that have a dry a skin, this might be good because it doesn't dry out your skin at all but if you want clean skin and you want it fast stay away from it. Plus it contains paraben.
  • Carrot face wash by Joy. This one was also gifted to me. I don't dislike it as much as the deep cleansing milk because it is easy to use and you feel your skin somewhat clean afterward. It didn't dry out my skin but other than that it's nothing special. The only thing that bugged me was that it also contained parabens and did nothing special for my skin.
  • Now, this is one of the bad ones. The Nivea deep cleansing scrub for combination/oily skin broke me out like no other product has ever done. I have quite some acne however it is not as bad as it once was. All change though when I use this product on my skin. I suddenly find my skin more irritated and with more breakouts. Good thing is, it's over.
  • This is the first time I ever talk trash about a lipstick. That is because in general I like all lipstick formulas and I'm lucky enough to be able to wear almost every color. Well, this one is one of those that I can't. Even though the formula appears really good the color is just not made for me. It is a cool toned brown and even though I like cool toned lipsticks, browns are not my cup of tea.
  •  Last but not least is this Age defy Pantene expert advanced thickening treatment. I tried this for about a week and have seen no change whatsoever in my hair. At least for me, it does nothing. 

  • Deep cleansing milk από τη Sostar .Αυτό το προϊόν ήταν ένα δώρο και παρόλο που δεν μου αρέσει να μιλάω άσχημα για κάτι που μου δωρίστηκε, νομίζω ότι πρέπει να σας πω την άποψή μου. Το πράγμα που με απογοήτευσε πιο πολύ σε αυτό είναι ότι ακόμη και αν υποτίθεται ότι είναι ένα ντεμακιγιάζ δεν μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε στα μάτια σας ή στα χείλη σας. Αλήθεια τώρα; Πόσες φορές κάνετε το μακιγιάζ σας και αφήστε τα μάτια σας γυμνά; Καμία. Ακόμα κι αν δεν χρησιμοποιείτε σκιά ματιών , θα χρησιμοποιήσετε eyeliner , αν και αυτό δεν είναι δυνατό, κάποια μάσκαρα, αλλά ακόμα αν δεν χρησιμοποιήσετε κάτι από τα προηγούμενα, θα χρησιμοποιήσετε κατά πάσα πιθανότητα κάποιο concealer. Τέλος πάντων, αποφάσισα να το δοκιμάσω και να ντεμακιγιάρω τα μάτια μου με το Micellaire νερό της loreal. Ακόμα και τότε δεν μου άρεσε. Παίρνει ένα τεράστια ποσότητα από βαμβάκι για να αφαιρέσετε το μακιγιάζ σας και ακόμα και τότε δεν αισθάνεστε πραγματικά το δέρμα σας καθαρό. Για εκείνους από εσάς που έχετε ξηρό δέρμα μπορεί να είναι καλό, γιατί δεν θα στεγνώσει το δέρμα σας καθόλου, αλλά αν θέλετε καθαρή επιδερμίδα και τη θέλετε γρήγορα μείνετε μακριά από αυτό. Επιπλέον περιέχει paraben .
  • Carrot face wash από τη Joy. Αυτό ήταν επίσης ένα δώρο. Δεν το αντιπάθησα τόσο, όσο το Deep cleansing milk επειδή είναι εύκολο στη χρήση και θα νιώσετε το δέρμα σας καθαρό κάπως αφού το χρησιμοποιήσετε. Δεν ξηραίνει το δέρμα μου, αλλά εκτός από αυτό δεν είναι τίποτα το ιδιαίτερο. Το μόνο πράγμα που δεν μου άρεσε ήταν ότι περιέχει parabens και ότι δεν έκανε τίποτα το ιδιαίτερο για το δέρμα μου.
  • Τώρα , αυτό είναι ένα από τα κακά. Η Nivea βαθύ scrub καθαρισμού για μικτό / λιπαρό δέρμα μου προκάλεσε ακμή όπως κανένα άλλο προϊόν δεν έχει κάνει πριν. Έχω κάμποση ακμή, ωστόσο δεν είναι τόσο κακή όσο ήταν κάποτε. Όλα αλλάζουν όμως όταν χρησιμοποιώ αυτό το προϊόν στο δέρμα μου. Ξαφνικά βρίσκω το δέρμα μου πιο ερεθισμένο και με περισσότερα σπυράκια. Το καλό πράγμα είναι ότι επιτέλους τελείωσε.
  • Αυτή είναι η πρώτη φορά που μιλώ αρνητικά για ένα κραγιόν. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι σε γενικές γραμμές μου αρέσουν όλες οι φόρμουλες κραγιόν και είμαι αρκετά τυχερή να μπορώ να φοράω σχεδόν κάθε χρώμα. Λοιπόν αυτό είναι ένα από αυτά που δεν μπορώ να τα φορέσω. Ακόμα κι αν ο η φόρμουλα φαίνεται πολύ καλή το χρώμα δεν είναι ακριβώς φτιαγμένο για μένα. Είναι ένα καφέ με ψυχρούς υποτόνους και παρόλο που μου αρέσουν τα κραγιόν με ψυχρούς υποτόνους, το  καφέ δεν είναι και η πρώτη μου επιλογή. 
  • Τελευταίο αλλά όχι λιγότερο σημαντικό είναι αυτό το Age defy pantene expert advanced thickening treatment. Το δοκίμασα για περίπου μια εβδομάδα και δεν έχω δει καμία απολύτως αλλαγή στα μαλλιά μου. Τουλάχιστον για μένα δεν κάνει τίποτα.


That's all!
See you soon!
Αυτά ήταν όλα!
Τα λέμε σύντομα!

2 comments:

  1. Μ αρέσουν πολύ αυτά τα post γιατί ξέρουμε τι να αποφύγουμε..χαχαχα.. Και να φανταστείς ότι βρήκα σε ένα φαρμακείο προϊόντα sostar και ήθελα να το πάρω αυτό με το καρότο, τώρα δεν νομίζω να το αποκτήσω..!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια Ευτυχία! Το συγκεκριμένο προϊόν δεν είναι χάλια απλώς δεν νομίζω ότι αξίζει τα χρήματά του...

      Delete

I always smile when I read your comments and appreciate and answer every one of them! Feel free to leave a link to your blog!
Πάντα χαμογελάω όταν διαβάζω τα σχόλιά σας, τα εκτιμώ απίστευτα και απαντάω σε όλα! Μπορείτε αν θέλετε να αφήσετε σύνδεσμο για το blog σας!