Tuesday, 14 January 2014

Empties # 6

Hello everybody!!!
How are you today?
Γεια σας!!!
Πώς είστε σήμερα;

I know have done quite some empties post lately. These products however are some that were left from my last stay in my hometown. But anyway here we go!
Ξέρω ότι έχω κάνει  κάμποσες αναρτήσεις με άδειες συσκευασίες προϊόντων τελευταία. Αυτά τα συγκεκριμένα πάντως είχαν ξεμείνει από την τελευταία φορά που έμενα στο πατρικό μου. Αλλά όπως και να έχει ας ξεκινήσουμε!






  • I'll start with the korres face mask with yogurt for hydration on combination skin. I loved this mask so much. It did an amazing job at balancing my skin and hydrating it without breaking it out and causing me to have a more oily face. On the contrary I think that since I have been using this my skin has been more balanced and less oily. I'm seriously thinking of repurchasing this mask, its only downside? The small quantity. It'll suffice for about ten to fifteen uses.
  • Second comes this cellufight anti-cellulite gel by bioten. This helped my cellulite get a little bit better but of course didn't eliminated it. However I'd say if you want a little help with cellulite, it's worth the money.
  • Bic soleil shaving foam was quite disappointing. I'm currently using the cheapest man's shaving foam on the market and it's pretty much better if not better. The smell also is quite repelling.
  • This was the shampoo I was using quite some time ago, but I still remember how good it was for my hair. This is my all time favourite shampoo and combining it with its conditioner is just my favourite hair combo. I think I will never find a shampoo and conditioner combo better than this pantene one.
  • This nature touch line can be found (I think) only in Greece. But don't worry. It's nothing you'd be missing out on. The consistency is pretty thin so you need a quite big amount to get your hair covered in it, it smells awful and doesn't really hydrate or do anything for your hair.
  • This is my until recently, moisturiser by essence. It's called my skin moisturiser and it claims to be suitable for dry skin. My skin is quite bizarre having both dry skin areas and normal to oily skin areas. This moisturiser however worked amazingly for both, somehow balancing my skin and moisturising it at the same time. It also contains SPF. It's worth its money but using my new moisturiser I think I've found the perfect moisturiser for me so I'll probably won't repurchase it.
  • Last are those Septona cotton pads with chamomile. Those were really nice but overpriced and I still thing that the Iseree ones are better.


  • Θα ξεκινήσω με την μάσκα προσώπου με γιαούρτι για ενυδάτωση στο μεικτό δέρμα korres. Μου άρεσε πάρα πολύ αυτή η μάσκα. Έκανε καταπληκτική δουλειά στην εξισορρόπηση του δέρματος μου και την ενυδάτωση του χωρίς να προκαλέσει σπυράκια και προκαλώντας μου λιπαρότητα. Αντιθέτως νομίζω ότι από τότε που χρησιμοποιώ αυτό το προϊόν, το δέρμα μου είναι πιο ισορροπημένο και λιγότερο λιπαρό. Σκέφτομαι σοβαρά να ξαναγοράσω αυτή τη μάσκα, μόνο μειονέκτημά της; Η μικρή ποσότητα. Αρκεί για περίπου δέκα με δεκαπέντε χρήσεις.
  • Δεύτερο έρχεται αυτό cellufight anti-cellulite τζελ της bioten. Αυτό το προϊόν βοήθησε την κυτταρίτιδα μου να μειωθεί λίγο, αλλά φυσικά δεν την εξαλείφει. Ωστόσο, αν θέλετε μια μικρή βοήθεια με την κυτταρίτιδα, αξίζει τα λεφτά του.
  • O αφρός ξυρίσματος Bic soleil ήταν αρκετά απογοητευτικό. Σήμερα χρησιμοποιώ τον φθηνότερο αφρό ξυρίσματος για άνδρες στην αγορά είναι αν όχι καλύτερο τουλάχιστον το ίδιο καλό. Η μυρωδιά του είναι επίσης αρκετά απωθητική.
  • Αυτό ήταν το σαμπουάν που χρησιμοποιούσα εδώ και αρκετό καιρό, αλλά θυμάμαι ακόμα πόσο καλό ήταν για τα μαλλιά μου. Αυτό είναι το αγαπημένο σαμπουάν μου όλων των εποχών και συνδυάζοντας το με το conditioner της ίδιας σειράς είναι ο αγαπημένος μου συνδυασμός για τα μαλλιά. Νομίζω ότι ποτέ δεν θα βρω έναν συνδυασμό σαμπουάν και conditioner καλύτερο από αυτό της Pantene.
  • Αυτή η nature touch σειρά με την φύση μπορεί να βρεθεί στα σούπερ μάρκετ του μαρινόπουλου. Αλλά δεν αξίζει ούτε τον κόπο ούτε τα λεφτά του. Δεν είναι κάτι που θα σας λείψει. Η σύνθεσή του είναι αρκετά λεπτόρρευστη, οπότε πρέπει να χρησιμοποιείτε μια μεγάλη ποσότητα για να ενυδατώσετε τα μαλλιά σας, μυρίζει απαίσια και πραγματικά δεν ενυδατώνει και δεν κάνει τίποτα για τα μαλλιά σας.
  • Αυτή είναι η εώς και πρόσφατα, ενυδατική μου κρέμα από την essence. Ονομάζετε my skin moisturiser και ισχυρίζεται ότι είναι κατάλληλο για το ξηρό δέρμα. Το δέρμα μου είναι αρκετά παράξενο αφού έχει και ξηρές περιοχές δέρματος και φυσιολογικές προς λιπαρές περιοχές δέρματος. Αυτή η ενυδατική κρέμα όμως λειτούργησε εκπληκτικά για τις δύο, κατά κάποιο τρόπο εξισορρόπησε την επιδερμίδα μου και την ενυδάτωσε ταυτόχρονα. Επίσης περιέχει SPF. Αξίζει τα χρήματά της, αλλά χρησιμοποιώντας τη νέα μου ενυδατική κρέμα νομίζω ότι έχω βρει την τέλεια ενυδατική κρέμα για μένα γι 'αυτό μάλλον δεν θα την ξανά αγοράσω.
  • Τελευταίοι είναι αυτοί οι δίσκοι ντεμακιγιάζ Septona με χαμομήλι. Αν και είναι πραγματικά ωραία, είναι υπερτιμημένα και πραγματικά πιστεύω ότι οι Iseree δίσκοι ντεμακιγιάζ είναι καλύτεροι.



That's all! See you soon!
Αυτά είναι όλα! Τα λέμε σύντομα!

No comments:

Post a Comment

I always smile when I read your comments and appreciate and answer every one of them! Feel free to leave a link to your blog!
Πάντα χαμογελάω όταν διαβάζω τα σχόλιά σας, τα εκτιμώ απίστευτα και απαντάω σε όλα! Μπορείτε αν θέλετε να αφήσετε σύνδεσμο για το blog σας!