Tuesday, 7 January 2014

Gift with purchase # 4

Happy Tuesday everybody!
How are you today?
Γεια σας!
Πώς  είστε σήμερα;



I'll keep it short today. This month I haven't spotted any really good freebies to be honest. What I got I can't reccomend because it was in my dislikes yesterday. Yes I got the pantene Age defy treatment as a frebie from the January's Elle magazine. But I'll show you what some other options might be:
Δεν θα σας μιλήσω πολύ σήμερα. Αυτό το μήνα δεν βρήκα πολύ καλά δώρα με τα περιοδικά που κυκλοφορούν για να είμαι ειλικρινής. Δεν μπορώ επίσης να σας προτείνω αυτό που πήρα γιατί ήταν ένα από τα προϊόντα στα dislikes που ανέβασα χθες. Ναι πήρα το Age defy treatment της pantene με το περιοδικό αυτού του μήνα Elle. Αλλά θα σας μιλήσω για μερικές άλλες επιλογές που υπάρχουν:



Cosmopolitan: Oriflame  mascara (I'm actually thinking of trying that one out)
Cosmopolitan: Μάσκαρα της Oriflame (σκέφτομαι να την αγοράσω)

Elle: Either pantene Age defy treatment (I can't reccomend that though) or two erre due pencils and an eyeshadow.
Elle: Είτε το Age defy treatment της pantene (δεν σας το συστήνω ωστόσο) ή δύο μολύβια erre due και μια σκιά της ίδιας μάρκας.

Celebrity: A lipstick and a lipgloss in a lovelly red colour.
Celebrity: Ένα κραγιόν και ένα lipgloss σε ένα πολύ όμορφο κόκκινο χρώμα.

Forma: small hair drier
Forma: ένα μικρό σεσουάρ.

Here is what I picked:
Ορίστε τι διάλεξα εγώ:


I hope this post has helped you even a little bit!
See you soon!
Ελπίζω η ανάρτηση να σας βοήθησε έστω και λίγο!
Τα λέμε σύντομα!

2 comments:

  1. Σε ευχαριστούμε για την ενημέρωση! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Εγώ ευχαριστώ πολύ Ελευθερία μου για τα καλά σου λόγια!

      Delete

I always smile when I read your comments and appreciate and answer every one of them! Feel free to leave a link to your blog!
Πάντα χαμογελάω όταν διαβάζω τα σχόλιά σας, τα εκτιμώ απίστευτα και απαντάω σε όλα! Μπορείτε αν θέλετε να αφήσετε σύνδεσμο για το blog σας!