Thursday, 2 January 2014

Monthly favourites for December of 2013

So here it is 2014! It always feels so weird for me to get used to the change of the year at this time. But today I'm here to bring you a little bit of the 2013's back. Well nothing too serious or nostalgic, just my December beauty favourites.
Εδώ είναι λοιπόν το 2014! Πάντα μου φαίνεται παράξενο να συνηθίσω την αλλαγή του χρόνου στην περίοδο αυτή. Αλλά σήμερα είμαι εδώ για να σας φέρω λίγο από το 2013 πίσω. Όχι τίποτα συναισθηματικό ή νοσταλγικό απλώς τα αγαπημένα ομορφιάς του μήνα Δεκεμβρίου.







  • Let me start with my favourite face product of the month, the Shiseido blush that I got from October's Madame Figaro as a gift and has been pretty much my favourite blush. I generally like trying different blushers but when I wanted something that would make me look fresh and nicelly flushed in an instant I would use this. I think I like that much not only because of it's amazing pink-coral tone but also because it goes on smooth, it is hard to overdo it (because that's my biggest problem with blush) and it lasts a long time. I will soon do a review on it so keep your eyes open for that.
  • Next is my Sephora gel eyeliner I have been also using a lot this month. I found out that it is one of my most lasting (on my oily eyelids) eyeliner that I own. I also love the way that you can use any eyeliner brush and can pretty much achieve any shape you want easily. There are two things I dislike about it though is that the countity is small and you need to clean the brush right after using it. I will also do a review on this product soon too.
  • Now here is a product I haven't used that much in the last month. However I couldn't leave it out since the result it had on me was amazing. I'm talking about the Yves Saint Laurent waterproof pencil eyeliner. I have it in black and I also got it as a gift from a past month's magazine. What I really loved about it is that it is waterproof, but you can smudge it if you need and it goes away really easy. Sometime soon there will a review on that too.
  • My absolute favourite product of this month though has been this garnier fructis miraculous hair oil that I have been using everyday on my hair. I love so many things about it. It makes your hair and your ends super smooth and shiny, it doesn't weight them down, it smells like vanilla, it is easy to use, the packaging is safe, you need one pump for really long hair and all in all is a savior for girls like me with dry ends. Comparison review is here.   
  • Last but not least is my everyday tender lip balm by oriflame with coconut. I have been using it everyday and I love it because it smeels really good, it moisturises my lips perfectly, it creates a really good base for every lipstick and it can save your lips from overdrying however it is best for precautionary causes.


  • Επιτρέψτε μου να ξεκινήσω με το αγαπημένο προϊόν για το πρόσωπό του μήνα αυτού, το ρουζ της Shiseido που πήρα από το τεύχος του Οκτωβρίου του Madame Figaro ως δώρο και ήταν λίγο-πολύ το αγαπημένο μου ρουζ. Γενικά μου αρέσει να δοκιμάζω διαφορετικές αποχρώσεις ρουζ, αλλά όταν θέλω κάτι που θα με κάνει να φαίνονται φρέσκα και όμορφα ροδαλή στο λεπτό χρησιμοποιώ αυτό. Νομίζω ότι μου αρέσει τόσο πολύ, όχι μόνο λόγω του εκπληκτικού ροζ κοράλλι τόνου του, αλλά και επειδή εφαρμόζετε εύκολα, είναι δύσκολο να το παρακάνετε (γιατί αυτό είναι το μεγαλύτερο πρόβλημά μου με το ρουζ) και διαρκεί για μεγάλο χρονικό διάστημα. Θα κάνω σύντομα μια κριτική για αυτό, οπότε έχετε τα μάτια σας ανοιχτά.
  • Επόμενο είναι το gel eyeliner της Sephora που χρησιμοποίησα επίσης, πολύ αυτό το μήνα. Ανακάλυψα ότι αυτό είναι ένα από τα πιο ανθεκτικά (για τα λιπαρά βλέφαρα μου) eyeliner που έχω στην κατοχή μου. Μου αρέσει επίσης ο τρόπος που μπορώ να χρησιμοποιήσω οποιοδήποτε πινέλο eyeliner και μπορεί να επιτύχω σχεδόν οποιοδήποτε σχήμα που θέλω εύκολα. Υπάρχουν δύο πράγματα που δεν μου αρέσουν ωστόσο: αρχικά ότι η ποσότητα είναι μικρή και δεύτερον ότι πρέπει να καθαρίσω το πινέλο αμέσως μετά τη χρήση του eyeliner. Θα κάνω επίσης μια κριτική για αυτό το προϊόν σύντομα.
  • Τώρα εδώ είναι ένα προϊόν που δεν έχω χρησιμοποιήσει τόσο πολύ τον τελευταίο μήνα. Ωστόσο, δεν μπορούσα να το αφήσω έξω από τα αγαπημένα μου αφού ήταν για μένα καταπληκτικό. Μιλώ για το Yves Saint Laurent αδιάβροχο μολύβι ματιών. Το έχω σε μαύρο και το πήρα και ως δώρο από ένα περιοδικό κάποιου προηγούμενου μήνα. Αυτό που μου άρεσε σε αυτό είναι ότι είναι αδιάβροχο, αλλά μπορείτε να το μουτζουρώσετε αν χρειάζεται και απομακρύνεται πολύ εύκολα στο τέλος της ημέρας. Κάποια στιγμή σύντομα θα υπάρχει μια κριτική και για αυτό.
  • Το αγαπημένο προϊόν για αυτό το μήνα όμως είναι αυτό το Garnier Fructis miraculous λάδι για τα μαλλιά που χρησιμοποιώ κάθε μέρα για τα μαλλιά μου. Λατρεύω τόσα πολλά πράγματα σε αυτό. Κάνει τα μαλλιά σας και τα άκρα τους σούπερ απαλά και λαμπερά, δεν τα βαραίνει, μυρίζει βανίλια, είναι εύκολο στη χρήση, η συσκευασία είναι ασφαλής, επαρκεί η πίεση της αντλίας μια μόνο φορά για να ενυδατώσετε ακόμα και πολύ μακριά μαλλιά και γενικά είναι ένας σωτήρας για άτομα σαν κι εμένα με ξηρές άκρες μαλλιών. Συγκριτική κριτική εδώ.
  • Τελευταίο αλλά όχι λιγότερο σημαντικό, το καθημερινό μου lip balm μου από την Oriflame με καρύδα. Το χρησιμοποιώ καθημερινά και μου αρέσει γιατί μυρίζει πραγματικά καλά, ενυδατώνει τα χείλη μου τέλεια, δημιουργεί μια πραγματικά καλή βάση για κάθε κραγιόν και μπορεί να σώσει τα χείλη σας από την ξηρότητα, ωστόσο, είναι καλύτερο να χρησιμοποιείται προληπτικά.

That's all!

Did you try anything special this month?
See you soon! 
Αυτά είναι όλα!
Δοκιμάσετε τίποτα ιδιαίτερο αυτό το μήνα;
Τα λέμε σύντομα!

No comments:

Post a Comment

I always smile when I read your comments and appreciate and answer every one of them! Feel free to leave a link to your blog!
Πάντα χαμογελάω όταν διαβάζω τα σχόλιά σας, τα εκτιμώ απίστευτα και απαντάω σε όλα! Μπορείτε αν θέλετε να αφήσετε σύνδεσμο για το blog σας!