Sunday, 19 January 2014

My week in photos # 21


A few but exciting things happened this week!
Λίγα αλλά ενδιαφέροντα πράγματα συνέβησαν αυτήν την εβδομάδα! 










  • Amazing mini trufles by Lindt from Germany from a friend! Thank you!
  • Christmas Tea and pastries with blueberry jam all by M&S
  • We brushed Miou's teeth for the first time!
  • Munchkin Zombies and Vienua Chocolate on a Saturday afternoon.
  • My favourite posts of the week were My bedtime routine and my Today's make-up # 9

  • Εκπληκτικές μίνι τρούφες από την Lindt από τη Γερμανία από μια πολύ αγαπημένη φίλη! Σε ευχαριστώ!
  • Χριστουγεννιάτικο Τσάι και μπισκοτάκια με μαρμελάδα βατόμουρο όλα από τα M&S
  • Βουρτσίσαμε τα δοντάκια της Μίου για πρώτη φορά!
  • Munchkin Zombies και Σοκολάτα Βιενουά ένα απόγευμα Σαββάτου.
  • Οι αγαπημένες μου αναρτήσεις της εβδομάδας ήταν My bedtime routine και Today's make-up #9

No comments:

Post a Comment

I always smile when I read your comments and appreciate and answer every one of them! Feel free to leave a link to your blog!
Πάντα χαμογελάω όταν διαβάζω τα σχόλιά σας, τα εκτιμώ απίστευτα και απαντάω σε όλα! Μπορείτε αν θέλετε να αφήσετε σύνδεσμο για το blog σας!