Friday, 17 January 2014

My winter bedtime routine




They say each season has its charms. Spring is best for outdoor activities and strolls, summer is the best time of the year to put your bathing suit on and head the nearest beach and autumn is the best time of the year to get back into whatever you love most, your job, fashion or beauty, books and many other inspiring things. So what is the best thing to do in winter? Sleep. I know, it sounds funny but think about it. It is the time of the year when we are most eager to get in bed and least eager to leave it in the morning.
So with this big intro I give you the way I like to go to sleep when it's frosty outside.

Λένε ότι κάθε εποχή έχει τις χαρές της. Η άνοιξη είναι ιδανική για δραστηριότητες στη φύση και περιπάτους, το καλοκαίρι για μπάνια στη θάλασσα και το φθινόπωρο είναι η καλύτερη εποχή για να γυρίσει κανείς πίσω σε ότι αγαπά περισσότερο κανείς, τη δουλειά του, την μόδα ή την ομορφιά, τα βιβλία και πολλά ακόμη πράγματα που μας εμπνέουν. Ποια είναι λοιπόν η καλύτερη δραστηριότητα του Χειμώνα; Ο ύπνος. Ξέρω, ακούγετε παράξενο αλλά σκεφτείτε το λίγο. Είναι η εποχή του χρόνου που θέλουμε όλο και περισσότερο να μπούμε κάτω από τις κουβέρτες και όλο και λιγότερο να βγούμε από αυτές το πρωί.
Χωρίς περαιτέρω καθυστέρηση λοιπόν μετά από αυτήν την μεγάλη εισαγωγή θα σας δείξω σήμερα πώς μου αρέσει να πηγαίνω για ύπνο όταν έχει κρύο έξω.

To begin with every good girl must take off their make-up before they slip into their cosy pyjamas. The first step to my nighttime skincare routine is to take off my make-up and the best product for that in my opinion is the Loreal Ideal Glow cleansing oil. I use it just by applying it on my face and then I just rinse it away with water. There is no way you can take off your make-up faster. Here is my review on it. If it ever happen that I have any extra eye make-up on my eyes, which rarely happens, but if it does I take it off with some micellaire water. After taking off my make-up I clean my face with a simple face soap like the fissan baby face soap. It is a basic soap and doesn't do anything special other than clean your face but that's alright at the moment for me. Leave me any recommendations if you know about any good face cleansers. Next I use a new at the moment toner from Vie at home. This product was given to me and I don't really know where you can get it. I use the one for dry and sensitive skin and it's alright, but nothing special. The thing I can say for sure is that I do feel my skin more hydrated with this which is quite weird given the fact that it is a toner, but I'll talk more about it when I will have some more experience. Next comes my favourite moisturiser of the moment, the korres 24hr miniaturisation wild rose moisturiser for normal and dry skin. Although my skin is kind of normal to oily with acne, I find that it is always in need of hydration, since whenever I use a moisturiser for dry skin I feel it drinks it up. This moisturiser however is perfect. It does exactly what it is, which is keeping my skin moisturised all day and making it appear brighter and much more. Await review. Next is my eye gel which is this essence my skin eye gel with cucumber extract and which I have been using for about two months and it has yet to finish. As I've said before it is nothing special, but it makes me feel really awake sine it has a cooling sensation. Last but not least comes lips miniaturisation with the oriflame care lip balm with coconut.

Για αρχή κάθε καλό κορίτσι πρέπει να βγάλει το μακιγιάζ της πριν φορέσει τις ζεστές πιτζάμες της. Το πρώτο βήμα για τη νυχτερινή ρουτίνα περιποίησης της επιδερμίδας μου είναι να αφαιρέσω το μακιγιάζ μου και το καλύτερο προϊόν για αυτό κατά τη γνώμη μου είναι το λάδι καθαρισμού της Loreal Ideal Glow. Το χρησιμοποιώ μόνο εφαρμόζοντάς το στο πρόσωπό μου και στη συνέχεια απλά ξεπλένοντας το με νερό. Δεν υπάρχει κανένας τρόπος να αφαιρέσετε το μακιγιάζ σας γρηγορότερα. Ορίστε η κριτική μου για αυτό. Αν ποτέ συμβεί να έχω κάποιο έξτρα μακιγιάζ στα μάτια μου, κάτι που συμβαίνει σπάνια, αλλά αν γίνει χρησιμοποιώ λίγο Micellaire νεράκι για να αφαιρέσω οποιαδήποτε υπολείμματα. Μετά την αφαίρεση του μακιγιάζ μου καθαρίζω το πρόσωπό μου με ένα απλό σαπούνι προσώπου, όπως το σαπούνι Fissan baby για το πρόσωπο. Είναι ένα βασικό σαπούνι και δεν κάνει κάτι το ιδιαίτερο, εκτός από το να καθαρίσει το πρόσωπό σας, αλλά αυτό είναι εντάξει για την ώρα για μένα. Αφήστε μου συστάσεις αν γνωρίζετε κανένα καλό καθαριστικό προσώπου. Στη συνέχεια χρησιμοποιώ ένα νέο αυτή τη στιγμή τόνερ από τη Vie at home. Αυτό το προϊόν δόθηκε σε μένα σαν δώρο από μια φίλη της μητέρας μου και πραγματικά δεν ξέρω από που μπορείτε να το πάρετε. Χρησιμοποιώ αυτό για το ξηρό και ευαίσθητο δέρμα και είναι εντάξει, αλλά τίποτα το ιδιαίτερο. Το πράγμα που μπορώ να πω με σιγουριά είναι ότι αισθάνομαι το δέρμα μου πιο ενυδατωμένο με το προϊόν αυτό το οποίο είναι αρκετά περίεργο δεδομένου του γεγονότος ότι είναι ένα τόνερ, αλλά θα σας μιλήσω περισσότερο γι 'αυτό όταν θα έχω λίγη περισσότερη εμπειρία. Έπειτα έρχεται η αγαπημένη μου ενυδατική κρέμα της περιόδου, η ενυδατική κρέμα korres 24-ωρη ενυδάτωση με άγριο τριαντάφυλλο για κανονικές και ξηρές επιδερμίδες. Παρά το γεγονός ότι το δέρμα μου είναι κανονική προς λιπαρή με τάση ακμής, νομίζω ότι είναι πάντα αφυδατωμένη, δεδομένου ότι κάθε φορά που χρησιμοποιώ μια ενυδατική κρέμα για ξηρό δέρμα την απορροφάει πολύ γρήγορα. Αυτή η ενυδατική κρέμα όμως είναι τέλεια. Κάνει ακριβώς αυτό που λέει, το οποίο είναι να κρατά το δέρμα ενυδατωμένο όλη την ημέρα και να το κάνει να φαίνεται πιο φωτεινή και πολλά άλλα. Αναμένετε κριτική. Επόμενο είναι το τζελ ματιών μου, που είναι αυτό της essence, my skin τζελ ματιών μου με εκχύλισμα αγγουριού και το οποίο έχω χρησιμοποιήσει για περίπου δύο μήνες και δεν έχω ακόμη τελειώσει. Όπως έχω ξαναπεί δεν είναι τίποτα το ιδιαίτερο, αλλά με κάνει να νιώθω πολύ ξύπνια και προσφέρει μια αίσθηση δροσιάς. Τελευταίο αλλά όχι λιγότερο σημαντικό έρχεται η ενυδάτωση στα χείλη με το βάλσαμο των χειλιών care της Oriflame με καρύδα.

After my long beauty routine, I head to the kitchen where I prepare my tea, which is usually mint tea that helps me relax and get to sleep. After that is done I put on my pyjamas and get under the bed where I pick a book (still reading Game of Thrones) and after I moisturise my hands and nails I read as much of it as I can. Sometimes I play with my cat too. By the time my tea is over, I'm really tired and I finally go to sleep.
This is the perfect reward for me after a intense day.

Μετά από μακρά ρουτίνα ομορφιάς, μεταφέρομαι στην κουζίνα, όπου ετοιμάζω το τσάι μου, το οποία συνήθως είναι τσάι μέντας που με βοηθά να χαλαρώσω και να κοιμηθώ. Μετά από αυτό βάζω τις πιτζάμες μου και μπαίνω κάτω από το κρεβάτι, όπου παίρνω ένα βιβλίο(ακόμα διαβάζω το Game of Thrones) και αφού ενυδατώσω τα χέρια και τα νύχια μου, διαβάζω όσο μπορώ. Μερικές φορές παίζω με τη γάτα μου. Μέχρι τη στιγμή που το τσάι μου έχει τελειώσει, είμαι πολύ κουρασμένη και τελικά πάω για ύπνο.
Αυτή είναι η τέλεια ξεκούραση μετά από μια έντονη ημέρα.

So how do you like to go to sleep?
Πώς σας αρέσει τα τελειώνετε την ημέρα σας;

4 comments:

  1. Συμφωνώ για τον ύπνο!!χχαχα το κρύο με κάνει να θέλω συνέχεια να είμαι κουκουλωμένη!!
    Επίσης,λατρεύω κι εγώ το τσάι!

    ReplyDelete
  2. Αδερφές ψυχές! χαχα! Έχεις κανένα καλό τσάι να μου προτείνεις;

    ReplyDelete
  3. Αγαπημένα μου είναι το Lipton λευκό τσάι με ρόδι
    και το μαύρο τσάι με φρούτα του δάσους!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Και για εμένα είναι παλιό αγαπημένο το μαύρο με τα φρούτα του δάσους, θα δοκιμάσω όσο το δυνατόν συντομότερα το άσπρο με το ρόδι! Ευχαριστώ πολύ!

      Delete

I always smile when I read your comments and appreciate and answer every one of them! Feel free to leave a link to your blog!
Πάντα χαμογελάω όταν διαβάζω τα σχόλιά σας, τα εκτιμώ απίστευτα και απαντάω σε όλα! Μπορείτε αν θέλετε να αφήσετε σύνδεσμο για το blog σας!