Monday, 13 January 2014

Nails of the day 13/1/14

Hello everybody!
Happy Monday!
Γεια σας!
Καλή Δευτέρα!

I did my nails today with a colour I have bought a few weeks ago but have never shown you! Well here it is, my new Happy & Cheap nail polish in a dark almost black tone.
Έκανα τα νύχια μου σήμερα και αποφάσισα να χρησιμοποιήσω ένα χρώμα που αγόρασα πριν από μερικές εβδομάδες και δεν σας έχω δείξει ακόμα! Ορίστε λοιπόν το καινούργιο μου βερνίκι νυχιών, Happy & Cheap σε μια σκούρα-σχεδόν μαύρη-απόχρωση.



That's all for today! See you soon!
Αυτά είναι όλα για σήμερα! Τα λέμε σύντομα!

No comments:

Post a Comment

I always smile when I read your comments and appreciate and answer every one of them! Feel free to leave a link to your blog!
Πάντα χαμογελάω όταν διαβάζω τα σχόλιά σας, τα εκτιμώ απίστευτα και απαντάω σε όλα! Μπορείτε αν θέλετε να αφήσετε σύνδεσμο για το blog σας!