Wednesday, 1 January 2014

New Year's pictures, Christmas gifts and resolutions

Where I live they say that whatever you in New Year's day that's what you'll be doing for the rest of the year. So I'll start today's post with some picture's from yesterday's dinner and I'll continue with the presents I got this year.

Λένε πως ό,τι κάνεις την πρώτη ημέρα του χρόνου αυτό θα κάνεις και τον υπόλοιπο χρόνο. Θα ξεκινήσω λοιπόν με μερικές εικόνες του χθεσινού γιορτινού βραδινού και θα συνεχίσω με τα δώρα των γιορτών.  









My gifts this year where the better than any year before.

Camera lens thermos.
Moka machine.
Coffee maker.
Dan Brown's Inferno.
Dragon age video game.
Sims 3 video game.

Τα δώρα μου αυτό το χρόνο ήταν καλύτερα από κάθε χρόνο.

Θερμός σε σχήμα φακών.
Μηχανή καφέ για μόκα.
Μηχανή καφέ.
Το Inferno του Dan Brown.  
To βιντεοπαιχνίδι Dragon age.
Το βιντεοπαιχνίδι Sims 3.


Here are my New Year's resolutions: 
  • Blog everyday and make the content of my blog more interesting and unique
I love blogs that are consistent and that their content is unique and read them with much love. That's why I would love it and appreciate it if you'd gave me any suggestions as to what to change, take out or add in my blog. I would also like it if you could tell me what I you don't like about it. I'm not perfect but I believe if you help me, my blog could be a little bit more enjoyable.

  • Eat clean and exercise more.
Now I'll be honest here I don't mean cutting unhealthy options out of my diet. I mean reduce them and eat in general more fruits vegetables and healthy foods. When it comes to exercise I tend to follow the general rule of trying to keep a generally fast pace when I jog but also work out at least every three days.

  • Read more books.
There was a period in my life (pretty much when I started reading) that my biggest problem that there weren't enough books for me to read. But since I got to college it seems to me that I barely read anything. So I hope that this year I hope to find my good old self and read as many books as I can. 

  • Organise my blog posts, my expenses, my routine and pretty much everything.
A few years ago if anyone would tell me that I would have told him I believe that I work better in chaos. Thinking about it lately though I have lost quite some nice chances because I wasn't as careful as to organise things. My tendency to forget things and my need to do lots of different chores everyday always gets me out of things. I'd also like to organise my space since it always seems to be crawling with things.

  • Stop biting my nails.
Just that.

  • Learn lot's of new recipes. 
I love food and drinks. I would love to know more recipes about them and ways to make my food and drinks more interesting.

  • Wear SPF.
When I was a few years younger I used to think that sun was the nicest thing on earth. Except from totally regretting the resistance I used to show to my mother's efforts to get some sunscreen on my face I will repent by trying to use SPF everyday. In yesterday's haul I showed you my new day moisturiser by korres that has SPF so I can proudly say the achievement of this goal is already in action.




Αυτοί είναι οι καινούργιοι μου στόχοι για το 2014.
  • Να αναρτώ blog posts κάθε μέρα και να κάνω το περιεχόμενό τους πιο ενδιαφέρον.

Λατρεύω τα blog που είναι συνεπή και έχουν ενδιαφέρον και μοναδικό περιεχόμενο και τα διαβάζω με πολύ αγάπη. Για αυτό θα το λάτρευα αν μου δίνατε ιδέες και προτάσεις για το πως να βελτιώσω το blog μου, τι να προσθέσω, να αφαιρέσω και να αλλάξω σε αυτό. Επίσης θα ήθελα να μου πείτε τι να διορθώσω σε αυτό. Δεν είμαι τέλεια, αλλά πιστεύω ότι με τη βοήθεια σας θα μπορούσε να είναι λίγο πιο ευχάριστο.

  • Να τρώω λίγο καλύτερα και να κάνω περισσότερη γυμναστική.
Δεν εννοώ να αποκλείσω από την διατροφή μου τα ανθυγιεινά τρόφιμα. Εννοώ να τα περιορίσω και να προσθέσω περισσότερες υγιεινές τροφές στο διαιτολόγιό μου. Όσον αφορά τη γυμναστική σκοπεύω να ακολουθήσω τον γενικό ρόλο του να κρατάω σε γενικά πλαίσια έναν γρήγορο ρυθμό στο τρέξιμο που είναι η κύρια γυμναστική μου και να μην αφήνω τρεις φορές να περάσουν χωρίς να κάνω γυμναστική.

  • Να διαβάζω περισσότερα βιβλία.
Υπήρχε μια περίοδος της ζωής μου (περίπου όταν έμαθα να διαβάζω) που το μεγαλύτερο πρόβλημά μου ήταν το αν θα είχα ένα καινούργιο βιβλίο να διαβάσω. Αλλά από τότε που πήγα στο πανεπιστήμιο μου φαίνεται ότι έχω σταματήσει να διαβάζω. Ελπίζω λοιπόν τον καινούργιο χρόνο να βρω τον παλιό μου καλό εαυτό. 

  • Να οργανώσω τα post του blog μου, τα έξοδά μου, τη ρουτίνα μου και σε γενικά πλαίσια τα πάντα.
Πριν από λίγα χρόνια αν κάποιος μου έλεγε να οργανωθώ θα έλεγα ότι του έλεγα ότι λειτουργώ καλύτερα στο χάος. Τελευταία ωστόσο έχω συνειδητοποιήσει ότι έχω χάσει μερικές καλές ευκαιρίες επειδή δεν ήμουν πολύ καλά οργανωμένη. Η συνήθειά μου να ξεχνάω πράγματα και το γεγονός ότι έχω αρκετές δουλειές μέσα στην ημέρα με βγάζουν εκτός προγράμματος. Επίσης θα ήθελα να οργανώσω τον χώρο αφού πάντα μου φαίνεται υπερβολικά γεμάτος με πράγματα.

  • Να σταματήσω να τρώω τα νύχια μου.

Απλώς αυτό.

  •  Να μάθω πολλές καινούργιες συνταγές.

Αγαπάω το φαγητό και το πόσιμα. Θα το λάτρευα να μάθω καινούργιες συνταγές και για τα δύο και να δοκιμάσω καινούργιους τρόπους να τα ετοιμάζω.

  • Να φοράω αντηλιακό.

Όταν ήμουν μικρότερη πίστευα ότι ο ήλιος ήταν το καλύτερο πράγμα του κόσμου. Εκτός από το να μετανιώνω την αντίστασή μου στις φιλότιμες προσπάθειες της μητέρας μου να φορέσω αντηλιακό θα επανορθώσω φορώντας SPF κάθε μέρα. Στο χθεσινό haul σας έδειξα την ενυδατική κρέμα ημέρας μου που περιέχει SPF του korre οπότε μπορώ να πω ότι αυτός ο στόχος έχει ήδη τεθεί σε κίνηση.     

  

That's all!
What where your holiday presents?
What are your New Year's resolutions?
See you soon!

Αυτά είναι όλα!
Τι πήρατε εσείς για δώρο αυτές τις γιορτές;
Ποιοι είναι οι στόχοι σας για το Νέο Χρόνο;
Τα λέμε σύντομα!

2 comments:

  1. πολυ ομορφη αναρτηση Ολγα μου, ευχομαι να κανεις ολα αυτα που επιθυμεις, το inferno το πηρα για την αδερφη μου και ανυπομονω να το διαβασω και εγω ^^ τα dragon age ειναι πολυ καλα παιχνιδια!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευχαριστώ πολύ Κατερίνα μου! Τα καλύτερα σου εύχομαι!

      Delete

I always smile when I read your comments and appreciate and answer every one of them! Feel free to leave a link to your blog!
Πάντα χαμογελάω όταν διαβάζω τα σχόλιά σας, τα εκτιμώ απίστευτα και απαντάω σε όλα! Μπορείτε αν θέλετε να αφήσετε σύνδεσμο για το blog σας!