Friday, 24 January 2014

Review of the Bourjois flower perfection foundation

Hello everyone!
How are you today?
Γεια σας!
Πώς είστε σήμερα;

Lately I have been wearing one foundation and I have been loving it. It took me quite a while to figure out how to make it look good and apply it correctly but as soon as that happened this foundation hasn't left my face. If you haven't guessed it already I'm talking about the bourjois flower perfection foundation.
Τελευταία χρησιμοποιούσα κυρίως ένα foundation και μου άρεσε πολύ. Μου πήρε κάμποσο καιρό να ανακαλύψω πως να το κάνω να φαίνεται όμορφο και να το εφαρμόζω σωστά αλλά όταν τα κατάφερα δεν το έβγαλα στιγμή από πάνω μου. Αν δεν το έχετε μαντέψει ήδη μιλάω για το foundation μου από την bourjois flower perfection.













When I first got this foundation and I put it on, I wasn't impressed. At the first few weeks I have been testing it more and more but again and again I was left disappointed. The texture was wrong and it looked so cakey on my skin. The coverage was good and it lasted a long time but I really hate looking like a cake face. All that changed at the moment I decided to pair it with my sephora primer and more importantly use the little sponge it comes with. I thought I was being smart and that my tools were better, but when the company says use it with this sponge, it's a good idea to try that.
Όταν προαγόρασα αυτό το foundation και το φόρεσα, δεν ενθουσιάστηκα. Τις πρώτες εβδομάδες το δοκίμαζα ξανά και ξανά αλλά με απογοήτευε συνεχώς. Η υφή του ήταν λάθος και φαινόταν πολύ παχύ και ψεύτικο στο δέρμα μου. Η κάλυψη ήταν καλή και διαρκούσε πολύ αλλά πραγματικά σιχαίνομαι να φαίνεται το δέρμα μου ψεύτικο. Όλα άλλαξαν τη στιγμή που σκέφτηκα να χρησιμοποιήσω κάτω από αυτό το primer της Sephora μου και να το απλώσω με το σφουγγαράκι που ερχόταν μαζί του στη συσκευασία. Νόμιζα ότι ήμουν εξυπνάκιας και ότι τα δικά μου εργαλεία ήταν καλύτερα, αλλά όταν η εταιρία λέει να χρησιμοποιήσεις το σφουγγαράκι που σου δίνει, είναι καλή ιδέα να το κάνεις.


Anyway ever since then I have been loving it so much that it is all I wear. My skin has been a little bit drier lately so I find the moisturising feeling it has quite pleasant to be honest. However I would not wear it at summertime.
Όπως και να έχει από τότε το έχω αγαπήσει ιδιαίτερα και είναι πάνω κάτω το μόνο που φοράω. Το δέρμα μου είναι λίγο πιο ξηρό τώρα τον χειμώνα και βρίσκω τις υδατικές του ιδιότητες πολύ ευχάριστες για να είμαι ειλικρινής. Ωστόσο δεν θα το επέλεγα το καλοκαίρι.


The colour range is great for the us white girls (my colour is 51) but since I found it at a discount counter at sephora I'm not sure that would apply everywhere. I also think it would look great on ladies that have more mature skin than I do. The thing that really impressed me though was its lasting power. It seems to me weird that something so moisturising stays on for such a long amount of time.
Η χρωματική παλέτα είναι πολύ καλή για εμάς που έχουμε λίγο πιο άσπρο δέρμα (η απόχρωση μου είναι 51) αλλά αφού το βρήκα σε πάγκο με εκπτωτικά προϊόντα της Sephora δεν είμαι σίγουρη ότι θα ισχύει αυτό. Επίσης πιστεύω ότι θα έδειχνε πολύ όμορφο σε πιο ώριμο δέρμα από το δικό μου. Το πράγμα που πραγματικά με ενθουσίασε σε αυτό το foundation είναι το ότι ενώ είναι πολύ ενυδατικό, διαρκεί και πολύ ώρα πάνω στο δέρμα.


The packaging is also really practical. The sponge comes with the foundation and you can put it in its place even if it's wet because there are small holes that let it air dry naturally. I was also impressed by the fact that it didn't broke me out. The finish is mat but the feeling is moisturising.
Η συσκευασία είναι επίσης πολύ πρακτική. Το σφουγγαράκι έρχεται μαζί με το foundation και μπορείτε να το τοποθετήσετε στη θέση του ακόμη και αν το έχετε πλύνει αφού υπάρχουν μικρές τρυπούλες που του επιτρέπουν να στεγνώνει φυσικά. Επίσης μου έκανε εντύπωση το ότι δεν μου προκάλεσε σπυράκια. Το τελείωμα είναι ματ αλλά η αίσθηση που αφήνει ενυδατική. Παρόλα αυτά δεν το νιώθετε ιδιαίτερα βαρύ στο δέρμα σας.

All in all I'm really impressed and even though I wouldn't buy it again (mainly because I like trying new foundations) but I would totally recommend it.
Εν τέλει με εντυπωσίασε και αν και δεν θα το ξαναγόραζα (κυρίως επειδή μου αρέσει να δοκιμάζω διαφορετικά foundation) θα το σύστηνα ανεπιφύλακτα.


Final score: 7/10
Τελική βαθμολογία : 7/10

No comments:

Post a Comment

I always smile when I read your comments and appreciate and answer every one of them! Feel free to leave a link to your blog!
Πάντα χαμογελάω όταν διαβάζω τα σχόλιά σας, τα εκτιμώ απίστευτα και απαντάω σε όλα! Μπορείτε αν θέλετε να αφήσετε σύνδεσμο για το blog σας!