Tuesday, 21 January 2014

Share the love #1: My favourite blogs as of late

Hello everybody!
How are you today?
Γεια σας!
Πώς είστε σήμερα;


Today's post is going to be a little bit different. Instead of talking about a products today I'm going to show you the people that make my day, inform me about the newest and/or best beauty products of the market and post beautiful pictures for the world to see. Allow me to present to you, my favourite bloggers and their blogs!
Σήμερα η ανάρτησή μου θα είναι λίγο διαφορετική. Αντί για προϊόντα σήμερα θα σας μιλήσω για τους ανθρώπους που μου φτιάχνουν την ημέρα, με πληροφορούν για τα πιο καινούργια και/ή τα καλύτερα προϊόντα της αγοράς και αναρτούν τις πιο όμορφες φωτογραφίες για να τις δει όλος ο κόσμος. Επιτρέψτε μου λοιπόν να σας συστήσω στους αγαπημένους μου blogger και τα blog τους.

This girl is amazing! I don't know what I like most about her. Her wonderful site, the amazing content or the cute bunnies that accompany every beautiful picture? I love them all and every time I pass by her blog I always stop to read it. She is also exceptional at recommending books. It is exactly what you want on a Sunday morning when you relax on your bed with a hot beverage.

 HelloOctober
HelloOctober is my role model on blogging.If you have a blog you understand and you have fell what I'm talking about. I envy the edginess of her website, her posts and her pictures. She is also lovely to read, but instead of Sailboat talks a little more about beauty and also has a youtube account.

Ghostparties
Kate is a wonderful girl and amazing at reviewing products. I've loved everything she has suggested so far. Also I really like her taste in fashion and her lifestyle posts especially the ones that include organising tips. Also how could I not love a girl with so beautiful lavender hair?

Sugar Queen
Kate a confectionery student runs the sweetest blog ever. Her images are really good and every time I read her blog I feel like we are soul mates. She also loves video games and I think she shares my enthusiasm for essence. She only writes in Greek but check her out anyway!



Sailboat
Αυτό το κορίτσι είναι εκπληκτικό! Δεν ξέρω τι μου αρέσει περισσότερο πάνω της. Η υπέροχη ιστοσελίδα της, το υπέροχο περιεχόμενο ή τα πολύ χαριτωμένα λαγουδάκια που συνοδεύουν την κάθε της φωτογραφία; Τα λατρεύω όλα και κάθε φορά που περνάω από το blog της πάντα σταματάω για να το διαβάσω. Επίσης είναι τέλεια στο να προτείνει βιβλία. Είναι ακριβώς αυτό που θέλετε ένα πρωινό της Κυριακής με ένα ζεστό ρόφημα.

 HelloOctober
Η συγγραφέας του HelloOctober είναι το πρότυπό μου στο blogging. Αν έχετε και εσείς blog καταλαβαίνετε για τι μιλάω. Ζηλεύω τον σχεδιασμό της ιστοσελίδας της, τις αναρτήσεις και τις φωτογραφίες της. Είναι πολύ ευχάριστη ανάγνωση αλλά σε αντίθεση με το Sailboat ασχολείται λίγο περισσότερο με θέματα ομορφιάς και επίσης έχει λογαριασμό στο youtube.

Ghostparties
H Kate είναι απίστευτη και πάρα πολύ καλή στο να προτείνει καλά προϊόντα. Έχω λατρέψει οτιδήποτε έχει συστήσει μέχρι τώρα. Επίσης μου αρέσει πολύ το στυλ της και αναρτήσεις της όπου δίνει συμβουλές ιδιαίτερα αυτές που περιέχουν συμβουλές για οργάνωση. Επίσης δεν θα μπορούσα να μην λατρεύω ένα κορίτσι με τόσο όμορφα μαλλιά στο χρώμα της λεβάντας.

Sugar Queen
Η Κατερίνα σπουδάζει ζαχαροπλαστική και έχει το πιο γλυκό blog. Οι εικόνες της είναι πολύ καλές και κάθε φορά που διαβάζω το blog της νιώθω ότι είμαστε αδερφές ψυχές. Αγαπάει και αυτή τα βιντεοπαιχνίδια και νομίζει ότι μοιράζεται τον ενθουσιασμό μου για την essence. Τσεκάρετε την!

No comments:

Post a Comment

I always smile when I read your comments and appreciate and answer every one of them! Feel free to leave a link to your blog!
Πάντα χαμογελάω όταν διαβάζω τα σχόλιά σας, τα εκτιμώ απίστευτα και απαντάω σε όλα! Μπορείτε αν θέλετε να αφήσετε σύνδεσμο για το blog σας!