Wednesday, 15 January 2014

Today's make-up # 9

Hello everybody!!!
Γεια σας!!!

Today I have for you my make-up on a casual winter day.
Σήμερα έχω για εσάς το μακιγιάζ μου για μια καθημερινή χειμωνιάτικη ημέρα.






I thought I'd go back to one of my old favourite foundations for this look so I used the avon calming effects foundation with my round brush all over my face. I also did my brows using my trusty essence eyebrow kit (I really need to start watching out for any other similar products) and after I primed my eyes with my new uma eyeshadow base I dram a quite thick cat-eye above my lashes with my sephora gel eyeliner. I finished my eye make-up with mascara by essence in get big fat lashes and got some pink and beige concealer under my eyes from the small pallet of concealers forget it by essence. I applied some cream blush on my face which is this guerilla gardening cream blush by essence once more and finished the look with some avon colortrend lipstick in bikini!

Σκέφτηκα για σήμερα να επαναφέρω ένα από τα παλιά αγαπημένα μου πίσω και έτσι επέλεξα για βάση αυτό το calming effects foundation από την Avon και το άπλωσα σε όλο το πρόσωπό μου με το στρογγυλό σφουγγαράκι. Επίσης έκανα τα φρύδια μου με το πολυαγαπημένο μου eyebrow kit της essence (πραγματικά θα έπρεπε να ψάξω να βρω κάτι καινούργιο) και αφού άπλωσα το primer για σκιά της uma στα βλέφαρά μου έκανα μια σχετικά παχιά γραμμή κόντρα στις βλεφαρίδες μου με το gel eyeliner μου από τη Sephora. Τελείωσα το μακιγιάζ των ματιών μου με λίγη μάσκαρα από την essence get big fat lashes και έβαλα λίγο concealer (ροζ και μπεζ) κάτω από τα μάτια μου από την παλέτα concealer forget it. Άπλωσα λίγο ρουζ σε μορφή κρέμας στα μάγουλά μου από την essence guerilla gardening και τελείωσα το μακιγιάζ απλώνοντας λίγο κραγιόν από την avon colortrent στην απόχρωση bikini!  

What colours do you use to do your make-up lately?
See you soon!
Τι χρώματα επιλέγετε εσείς για το μακιγιάζ σας τελευταία;
Τα λέμε σύντομα!

No comments:

Post a Comment

I always smile when I read your comments and appreciate and answer every one of them! Feel free to leave a link to your blog!
Πάντα χαμογελάω όταν διαβάζω τα σχόλιά σας, τα εκτιμώ απίστευτα και απαντάω σε όλα! Μπορείτε αν θέλετε να αφήσετε σύνδεσμο για το blog σας!