Sunday, 26 January 2014

Weekend Update: Reading for the exams and a liebster award

 
Mc Flurry ice cream with M&Ms
My friends most amazing mini tarts
Legit hot chocolate
Pizza night (homemade)
Going to a friends party
Hello everybody!
How are you today?
Γεια σας!
Πώς είστε σήμερα;

If you haven't already figured it out from the title my University exams have began and I try to devote most of my time on reading. Of course since the exams have started I have been having the same problem over and over : my brain does not focus on studying. Somehow now feels the perfect moment to start playing a new video game or something else that has nothing to do with my exams. Does anyone else has the same problem? Let me know down in the comments how you deal with it.
Αν δεν το έχετε καταλάβει ήδη από τον τίτλο έχει ξεκινήσει η εξεταστική της σχολής μου και προσπαθώ όσο γίνεται να διαβάζω. Φυσικά τώρα που ξεκίνησε η εξεταστική έχω αρχίσει να έχω το ίδιο πρόβλημα που είχα πάντα : το μυαλό μου δεν μπορεί να συγκεντρωθεί με τίποτα στο διάβασμα. Για κάποιον λόγο αυτή φαίνεται η τέλεια περίοδο να ξεκινήσω ένα καινούργιο βιντεοπαιχνίδι ή κάτι άλλο που δεν έχει καμία σχέση με το διάβασμα. Έχει κανένας άλλος το ίδιο πρόβλημα; Αφήστε μου σχόλια για το πως το αντιμετωπίζετε.





Other than that, this week I have been gifted a beautiful award, the Liebster award, in which I must answer 11 questions from the bloger that gave it to me (She is the lovely Eleutheria running the Diary of a Beauty Addict blog) and Tag 11 people. I also have to come up with 11 questions that are then to be answered by the bloggers I'm going to tag. Here we go!
Εκτός από αυτό, αυτήν την εβδομάδα μου δόθηκε ένα υπέροχο βραβειάκι το Liebster award στο οποίο πρέπει να απαντήσω 11 ερωτήσεις που δημιουργήθηκαν από την blogger που με βράβευσε (είναι μια αξιαγάπητη κοπέλα, η Ελευθερία και έχει το blog Diary of a Beauty Addict) και να βραβεύσω με τη σειρά μου 11 άτομα. Επίσης πρέπει να φτιάξω έντεκα ερωτήσεις για να τις απαντήσουν αυτοί που θα βραβεύσω. Ορίστε λοιπόν!



  • What is your favourite colour?/ Ποιο είναι το αγαπημένο σου χρώμα;
My favourite colour is mint and light blue even though I'm know to have cheated on them with red from time to time.
Τα αγαπημένα μου χρώματα είναι αυτά της μέντας και το γαλάζιο αν και έχω θεαθεί να τα απατάω με το κόκκινο μερικές φορές.
  • Favourite song?/ Ποιο είναι το αγαπημένο σου τραγούδι;
My favourite song changes from day to day but two artists I always love to listen : Florence and the Machine and Woodkid. At the moment my favourites from them are: Seven Devils by Florence and the Machine and I love you by Woodkid.
Το αγαπημένο μου τραγούδι αλλάζει από μέρα σε μέρα αλλά πάντα υπάρχουν δύο καλλιτέχνες στα αγαπημένα μου : Florence and the Machine και Woodkid. Τη στιγμή αυτή τα αγαπημένα μου από αυτούς είναι το : Seven Devils από τη Florence and the Machine και το I love you του Woodkid. 
  • Compact or liquid foundation?/ Compact ή υγρό μεικαπ;
Liquid. Somehow compact foundation on my face always translates to cake face.
Υγρό. Για κάποιο λόγο όποιο compact και αν έχω δοκιμάσει κάνει το πρόσωπό μου να φαίνεται ότι έχει πολύ μακιγιάζ.
  • Strong eyes and vibrant lips? Έντονα μάτια ή έντονα χείλη;
Both? I like that kind of look but for everyday I would say vibrant lips.
Και τα δύο; Μου αρέσει αυτού του είδους το μακιγιάζ αλλά για κάθε μέρα θα έλεγα έντονα χείλη.
  • Favourite number?/ Αγαπημένος αριθμός;
3,6 and 9.
3,6 και 9.
  • Do you prefer the mountain or the Sea?/ Βουνό ή θάλασσα;
I love the Sea. If I could have been anything for a day I would have been a mermaid.
Λατρεύω την θάλασσα. Αν μπορούσα να γίνω οτιδήποτε για μια ημέρα θα γινόμουν γοργόνα.
  • Long or short hair?/ Μακριά ή κοντά μαλλιά;
Long hair, there is nothing more beautiful to me than long, silky smooth hair.
Μακριά μαλλιά, δεν υπάρχει τίποτα πιο όμορφο για εμένα από τα μακριά, απαλά σαν μετάξι μαλλιά.
  • Leggings or Jeans?/ Κολάν ή τζιν;
Leggings for working out and walking around the house and jeans for anything else.
Κολάν για γυμναστική και για μέσα στο σπίτι και τζιν για οπουδήποτε αλλού.
  • Hard life or hard moments?/ Δύσκολη ζωή ή δύσκολες στιγμές;
Neither. Life just has moments. The way we interprent them makes them hard or easy.
Κανένα από τα δύο. Η ζωή είναι ένα συνάθροισμα στιγμών. Ο τρόπος που τα εκλαμβάνουμε τις κάνει δύσκολες ή εύκολες.
  • Must we show our love to the others?/ Πρέπει να δείχνουμε την αγάπη μας στους άλλους;
Of course. You don't show your love to your loved ones, for them to feel nice. You do it so that you feel nice.
Φυσικά. Και δεν το κάνεις για να νιώσουν καλά οι άλλοι αλλά εσύ.
  • What is blogging to you?/ Τι είναι το blogging για εσένα;
I love blogging so much, because I love to write. I love to write and I love cosmetics. I write about all of the things I love here and I wouldn't change for the world.
Λατρεύω το blogging τόοοσο πολύ, επειδή μου αρέσει πολύ να γράφω. Λατρεύω να γράφω και λατρεύω τα καλλυντικά. Γράφω για οτιδήποτε μου αρέσει πολύ εδώ και δεν θα το άλλαζα για τίποτα στον κόσμο. 

Οι ερωτήσεις μου/ My questions

  1. Αγαπημένο προϊόν περιποίησης της επιδερμίδας;/ Favourite skincare product?
  2. Αγαπημένο χαρακτηριστικό στο άλλο φύλο;/ Favourite feauture on the other sex?
  3. Αν μπορούσες να ταξιδέψεις οπουδήποτε στον κόσμο τώρα πού θα πήγαινες; If you could travel anywhere in the world right now where would you go?
  4. Μόδα, στιλ ή συνδυασμός των δύο; Fashion, personal style or combination of both?
  5. Ένα αγαπημένο χόμπι;/ Favourite hobby?
  6. Αγαπημένο επιδόρπιο;/ Favourite dessert?
  7. Έχεις κάποιο κατοικίδιο;/ Do you have a pet?
  8. Αγαπημένο βιβλίο;/ Favourite book?
  9. Πια είναι η τελευταία ταινία που είδες στο σινεμά;/ What is the last movie you show on cinema?
  10. Αγαπημένο ζεστό ρόφημα;/ Favourite hot beverage?
  11. Αγαπημένη μυρωδιά;/ Favourite scent?

Και επιλέγω αυτέ τις όμορφες κοπέλες:
And I tag those beautiful ladies:


So what are you up to lately?
Οπότε τι κάνατε εσείς τελευταία;

2 comments:

  1. Αχ εξεταστικη!!! καλη επιτυχια και καλα αποτελεσματα!!! θα απαντησω συτνομα στις ερωτησεις σου! φιλια πολλα!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευχαριστώ πολύ! Θα χαρώ πολύ να ακούσω τις απαντήσεις σου!

      Delete

I always smile when I read your comments and appreciate and answer every one of them! Feel free to leave a link to your blog!
Πάντα χαμογελάω όταν διαβάζω τα σχόλιά σας, τα εκτιμώ απίστευτα και απαντάω σε όλα! Μπορείτε αν θέλετε να αφήσετε σύνδεσμο για το blog σας!