Tuesday, 25 February 2014

February Random Favourites





Another month has passed and I think this might have been the month that I discovered much more things than usual, mostly edible but let's get to them:
  1.  Mini bananas.This month I got my first care package and in it were those mini bananas. I had heard about them before but I tasted them for the first time now and they truly yummy!
  2. Luxury gold Tea by M&S food. Not too lοng ago a M&S food store opened in Corfu so of course, I did a little bit of damage there. Most of my edible favourites are by that store. Onto the tea, I tried two types of tea that they had the one with the berries and this one. The second has been my absolute favourite. I take it with sugar and milk and it is really delicious.
  3.  Another product I loved by the same store are the cookies. My favourite are the butterscotch ones and the rich tea ones as they get soft really fast and take all the favour of the hot beverage you put them in.                   
  4.  This month thanks to M&S food store I discovered Granola. My favourite is the Christmas version but I also really like the one I show you in the picture with berries and orange.
  5.  Another beverage I really enjoyed this month was filter coffee ( don't get me wrong my favourite of all times is cappuccino but this is do much easier). And just because I love flavour coffee I got a hazelnut syrup and if you can't guess by the amount that is left in the bottle, I have been putting it on my coffee everyday instead of sugar.
  6.  I also found the best tasting honey ever (at least to me), and it is cheapest one by M&S and its taste is divine.
  7.  Last edible and by M&S are their snacks, with my favourite being the lightly salted chips and the peach ice tea. They are amazing and I definitely recommend them to you.
  8.  My two favourite series of this month were the third season of Sherlock Holmes (which is in my opinion one of the best series in the world) and the Malcolm in the middle. 
  9. I also could not leave out my new cell phone. At last I got rid of the last kind of crapy one and got the Samsung Galaxy S3, which I totally reccomend. The picture below is from it, but it can do better. The camera is also amazing and more news on it you can find on my last post on Weekend Update.
..............................................................................................................................

Ένας ακόμα μήνας μήνας έχει περάσει και πιστεύω ότι αυτός θα μπορούσε να ήταν ο μήνας που ανακάλυψα πολύ περισσότερα πράγματα απ 'ότι συνήθως, ως επί το πλείστον φαγώσιμα, αλλά ας τα  δείξω:
  1. Μίνι μπανάνες.Αυτό το μήνα πήρα το πρώτο πακέτο φροντίδας μου και μέσα του υπήρχαν αυτές οι μίνι μπανάνες. Είχα ακούσει για αυτές, αλλά τις δοκίμασα για πρώτη φορά τώρα και είναι πραγματικά πεντανόστιμες!
  2. Luxury gold Tea από το κατάστημα M&S τροφίμων. Το κατάστημα δεν έχει πολύ καιρό που άνοιξε και, βεβαίως, έκανα μια μικρή ζημίας εκεί. Τα περισσότερα από τα φαγώσιμα αγαπημένα μου είναι από το εν λόγω κατάστημα. Όσον αφορά το τσάι, δοκίμασα δύο είδη εκ το οποίον το ένα είχε τα μούρα και το δεύτερο ήταν αυτό. Το δεύτερο ήταν το αγαπημένο μου. Το παίρνω με ζάχαρη και γάλα και είναι πραγματικά υπέροχο.
  3. Ένα άλλο προϊόν που αγάπησα από το ίδιο κατάστημα είναι τα μπισκότα του. Τα αγαπημένα μου είναι τα butterscotch και τα rich tea biscuits τα οποία μαλακώνουν πολύ γρήγορα και παίρνουν όλη τη γεύση του ζεστού ροφήματος που τους βάζετε μέσα.
  4. Αυτό το μήνα, χάρη στο κατάστημα τροφίμων M&S ανακάλυψα το Granola. Το αγαπημένο μου είναι η έκδοση των Χριστουγέννων που έχουν, αλλά μου αρέσει πραγματικά και αυτό που σας δείχνω στην εικόνα με μούρα και πορτοκαλί.
  5. Ένα άλλο ποτό που μου άρεσε πολύ αυτόν τον μήνα ήταν ο καφές φίλτρου (μην με παρεξηγείτε ο αγαπημένος μου όλων των εποχών είναι ο καπουτσίνο, αλλά ο φίλτρου είναι πολύ πιο εύκολος να γίνει). Και ακριβώς επειδή αγαπώ τον καφέ με γεύση πήρα ένα σιρόπι φουντούκι και αν δεν μπορείτε να το μαντέψετε από το ποσό μου έχει απομείνει στο μπουκάλι, το χρησιμοποιώ κάθε φορά που κάνω καφέ αντί της ζάχαρης.
  6. Βρήκα επίσης το πιο γευστικό μέλι (τουλάχιστον για μένα), και είναι το φθηνότερο που προσφέρει το κατάστημα τροφίμων του M&S και η γεύση του είναι θεϊκή.
  7. Τελευταία φαγώσιμα από τα M&S είναι τα σνακ τους, με τα αγαπημένα μου να είναι τα ελαφρώς αλατισμένα πατατάκια και το παγωμένο τσάι ροδάκινο. Είναι καταπληκτικό και το σας το συστήσω.
  8. Οι δύο μου αγαπημένη σειρές αυτού του μήνα ήταν η τρίτη σεζόν του Sherlock Holmes ( η οποία είναι κατά τη γνώμη μου μία από τις καλύτερες σειρές στον κόσμο) και το Malcolm in the Middle.
  9. Επίσης, δεν θα μπορούσα να αφήσω εκτός το νέο μου κινητό τηλέφωνο. Επιτέλους απαλλάχτηκα από το τελευταίο χαζό κινητό μου μιας και πήρα το Samsung Galaxy S3, το οποίο συστήνω εντελώς ανεπιφύλακτα. Η παρακάτω εικόνα είναι από αυτό, αλλά μπορεί να κάνει καλύτερα. Η κάμερα είναι επίσης καταπληκτική και περισσότερες ειδήσεις σχετικά με αυτό μπορείτε να βρείτε την τελευταία ανάρτηση μου Weekend Update.

2 comments:

  1. σιροπι φουντουκι? πωπωπω πρεπει να ναι τελειο!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Είναι ναι!!! Υπέροχο!!!

      Delete

I always smile when I read your comments and appreciate and answer every one of them! Feel free to leave a link to your blog!
Πάντα χαμογελάω όταν διαβάζω τα σχόλιά σας, τα εκτιμώ απίστευτα και απαντάω σε όλα! Μπορείτε αν θέλετε να αφήσετε σύνδεσμο για το blog σας!