Wednesday, 19 February 2014

Glossy glosses by Sephora



I know I keep going back to the end of the last month but in all honesty, in January I did quite some shopping and I quit liked some of the product I got, so I have been trying them in order to keep you informed. That doesn't mean though that I haven't been around on any Sephora counters. Oh I have, especially the ones with the huge sales that have been caching my eye (well with a amazing eyeshadow pallets by Make-up forever under 20€ you have to be really strong to resist). But I also saw that some of my favourite products that were on my Sephora "10€ for 10 products" bag were also available on sale.  So today I'm going to briefly inform you (ironically after a huge introduction) about my favourite lip glosses lately: The Sephora Glossy Glosses.

......................................................................................................................................

Ξέρω ότι ασχολούμαι συνεχώς με προϊόντα που αγόρασα στο τέλος του περασμένου μήνα, αλλά με κάθε ειλικρίνεια, τον Ιανουάριο έκανα αρκετά ψώνια και μου άρεσαν πολλά από αυτά που πήρα, γι 'αυτό τα δοκίμαζα για να σας κρατάω ενήμερους. Αυτό δεν σημαίνει , ωστόσο, ότι δεν έχω βρεθεί αμέτρητες φορές στον πάγκο της Sephora. Αχ έχω βρεθεί, ειδικά αυτά με τις μεγάλες εκπτώσεις που έχει πιάσει το μάτι μου ( καλά με ένα καταπληκτικές παλέτες σκιών ματιών από τη Make- up forever κάτω από 20 € θα πρέπει να είναι κάποιος πολύ ισχυρός για να αντισταθεί ). Αλλά είδα επίσης ότι μερικά από τα αγαπημένα μου προϊόντα που ήταν στην τσάντα μου από τη προσφορά της Sephora " 10 € για 10 προϊόντα " ήταν επίσης διαθέσιμα στα εκπτωτικά προϊόντα. Έτσι, σήμερα θα σας ενημερώσω εν συντομία ( ειρωνικά μετά από μια τεράστια εισαγωγή) για το αγαπημένο μου λιπ γκλός χειλιών τελευταία: Το glossy gloss της Sephora.



......................................................................................................................................

I have them in three shades: Delicacy (20), Tangy Bite (16) and Red Jelly (10). They are all gorgeous and here is what they look like on the lips.

.......................................................................................................................................

Τους έχω σε τρεις αποχρώσεις : Delicacy (20), Tangy Bite (16) και Red Jelly (10). Είναι όλα υπέροχα και ορίστε πως φαίνονται στα χείλη .

Delicacy(20)


Tangy Bite(16)



Red Jelly(10)


............................................................................................................................

The formula as you can see is quite shiny and sheer. It is not the kind of gloss that has a vibrant colour but I personally like that because I feel it looks really natural. I wouldn't say that they are not sticky, if your hair get in your mouth (which somehow always happens when you wear a gloss, I know me too) you hair will stick to it. But the gloss doesn't feel sticky and of course it doesn't stick between your lips. It also is great for sensitive lips that may be irritated or cracked and need to look good because it hides the imperfections and makes them look perfect and shiny.

....................................................................................................................................

Η φόρμουλα όπως μπορείτε να δείτε είναι αρκετά λαμπερή και χωρίς ιδιαίτερο χρώμα. Δεν είναι αυτό το είδος του λιπ γκλός που έχει ένα ζωντανό χρώμα, αλλά μου αρέσει προσωπικά αυτό, επειδή πιστεύω ότι μοιάζει πολύ φυσικό. Δεν θα έλεγα ότι δεν είναι κολλώδη, αν τα μαλλιά σας φτάσουν στο στόμα σας ( το οποίο συμβαίνει κατά κάποιο τρόπο πάντα όταν φοράω ένα λιπ γκλος) θα κολλήσουν σε αυτό. Αλλά το λιπ γκλος από μόνο του δεν είναι ούτε το νιώθεται ιδιαίτερα κολλώδες. Είναι επίσης καλό για τα ευαίσθητα χείλη που μπορεί να είναι ερεθισμένα ή σκασμένα και πρέπει να τα παρατηρήσατε από πολύ κοντά για να διαρκείνετε ατέλειες, αφού τις κρύβει και τα κάνει να φαίνονται τέλεια και λαμπερά.

No comments:

Post a Comment

I always smile when I read your comments and appreciate and answer every one of them! Feel free to leave a link to your blog!
Πάντα χαμογελάω όταν διαβάζω τα σχόλιά σας, τα εκτιμώ απίστευτα και απαντάω σε όλα! Μπορείτε αν θέλετε να αφήσετε σύνδεσμο για το blog σας!