Saturday, 1 February 2014

Τhe Tag game


Hello everybody!
How are you today?

Instead of the classic wishlist today I'm going to present you the game tag in which Betty from The Mint floral diary tagged me to do. Check out her blog as it is very-very beautiful and her photographs look amazing!
...............................................................................................................................................

Γεια σας!
Πώς είστε σήμερα;

Αντί για τη συνηθισμένη ανάρτηση σήμερα θα σας παρουσιάσω τις απαντήσεις μου σε ένα tag στο οποίο με taggαρε η Μπέτι από το Mint floral diary. Τσεκάρετέ το αφού είναι πάρα πολύ όμορφο και οι φωτογραφίες της είναι υπέροχες!  


The rules are the following:
  1. Mention the girl that tagged you
  2. Answer the questions
  3. Tag 10 more girls to do the tag by answering 5 questions that you will create

Betty's question's :

  • Have you found a certain goal you want to achieve in 2014?
Yes! I actually have a whole blog post with mt New Year's resolutions for this year and so far I'm doing quite well!
  • Favourite memory of 2013?
Oh, I don't know! I think it is the time that my blog was beginning to gain more followers and more views. I don't know if you my lovely followers understand this, but I'm extremely happy when I receive a comment and don't even get me started on when I get a new subie. My roommates actually make fun of me.
  • A product that stood out for you in 2013?
I really liked Bioderma but here are my favourites throughout the year, since I can't really pick one.
  • A movie that you loved?
My favourite movie of all times is Fight Club with Edward Norton and Brand Pitt. But from last year I loved the first part of the Hobbit movies.
  • Would you change anything in the past year?
Oh nothing! I think this was the best year of my life! (drama queen?)

The girls I'd like to tag:
...............................................................................................................................................

Οι κανόνες είναι οι εξής:



1) Αναφέρεις την κοπέλα που σε έχει κάνει tag

2) Απαντάμε στις ερωτήσεις

3) Δίνουμε πάσα σε άλλες 10 κοπέλες κάνοντας tag και προσθέτοντας άλλες 5 δικές μας ερωτήσεις για τις κοπέλες.



    Οι ερωτήσεις της Μπέτι:
    • Έχεις βάλει κάποιον συγκεκριμένο στόχο που θέλεις να υλοποιήσεις μέσα στο 2014;
    Ναι! Είχα κάνει ολόκληρη ανάρτηση με τους στόχους μου για το 2014 και μέχρι τώρα τα πηγαίνω πολύ καλά!
    • Αγαπημένη ανάμνηση (στιγμή,κατάσταση, εμπειρία) του 2013;
    Αχ δεν ξέρω! Νομίζω όταν άρχισε να παίρνει τα πάνω του το blog μου τότε ήταν η αγαπημένη μου στιγμή! Δεν ξέρω αν οι αναγνώστες μου το καταλαβαίνουν αλλά με κάθε σχόλιο νιώθω πάρα πολύ χαρούμενη και με κάθε καινούργιο αναγνώστη πετάω στα ουράνια (τόσο που οι συγκάτικοί μου με ψιλοδουλεύουν :P).
    • Ένα προϊόν που ξεχώρισες τον περασμένο χρόνο;
    To Bioderma ήταν το αγαπημένο μου προϊόν αλλά ορίστε τα αγαπημένα κάθε μήνα καθώς δεν μπορώ να ξεχωρίσω κάποιο και τα αγαπούσα όλα.
    • Μια ταινία που ξεχώρισες και αγάπησες;
    Η αγαπημένη μου ταινία όλων των εποχών είναι το Fight Club με τον Edward Norton και τον Brand Pitt. Αλλά από αυτή τη χρονιά λάτρεψα το Hobbit τη πρώτη ταινία.
    • Θα άλλαζες κάτι από την χρονιά που πέρασε;
    Όχι τη λάτρεψα! Ήταν η καλύτερη χρονιά της ζωής μου (δραματική λίγο;).


    Τα κορίτσια που Tagαρω:

    7 comments:

    1. Αχ ναι πόσο τέλειο το Fight Club!
      Ευχαριστώ τόοοοσο πολύ για το tag!
      Σε φιλώ!

      ReplyDelete
      Replies
      1. Αλήθεια σου αρέσει; Στους περισσότερους φαίνεται κάπως υπερβολικό αλλά είναι η αγαπημένη μου ταινία ever. Τίποτα! Παρακαλώ στείλε μου link όταν το κάνεις!

        Delete
    2. Ωραιες οι απαντησεις σου!
      Σε ευχαριστω πολυ και το tag ,θα προσπαθησω να το γραψω συντομα! :)

      ReplyDelete
      Replies
      1. Παρακαλώ Ελευθερία! Θέλω πολύ να δω τις απαντήσεις σου! Άφησε μου link όταν το κάνεις!

        Delete
    3. Πολυ ωραιες απαντησεις Ολγα μου ^^ σε ευχαριστω πολυ για το tag θα το κανω καποια στιγμη χιχι φιλια ^^

      ReplyDelete
      Replies
      1. Ευχαριστώ πολύ Κατερίνα!!! Περιμένω τις απαντήσεις σου! Άφησε μου link όταν τις κάνεις!

        Delete

    I always smile when I read your comments and appreciate and answer every one of them! Feel free to leave a link to your blog!
    Πάντα χαμογελάω όταν διαβάζω τα σχόλιά σας, τα εκτιμώ απίστευτα και απαντάω σε όλα! Μπορείτε αν θέλετε να αφήσετε σύνδεσμο για το blog σας!