Sunday, 2 February 2014

My week in photos # 22 and January's posts







Ooops! Sorry for the last photo.

  • Pancakes for brunch.
  • Guacamole and chips for dinner.
  • I did my nails using Hunt me if you can from essence's Vampire's love collection.
  • Trying to schedule my posts and my studying.
  • Donut with cinammon for dessert.
...............................................................................................................................................

Ουπς! Συγνώμη για την τελευταία φωτογραφία.

  • Τηγανίτες για πρωινό/μεσημεριανό.
  • Guacamole με πατατάκια τορτίγιας για βραδινό.
  • Έκανα τα νύχια μου χρησιμοποιώντας το βερνίκι της essence στην απόχρωση Hunt me if you can από την Vampire's collection.
  • Προσπαθώντας να συγχρονίσω το διάβασμά μου με τις αναρτήσεις μου.
  • Ντόνατ με κανέλα για επιδόρπιο.
............................................................................................................................................... 
Also here is what I uploaded this January on my blog./ Επίσης αυτές ήταν οι αναρτήσεις μου για τον μήνα του Ιανουαρίου. 

6.1.14 Dislikes #2
14.1.14 Empties #6



2 comments:

  1. Αχ βρε Ολγα μου παλι με εκανες και πεινασα βριαδιατικα χεχε πολυ ωραια ολα ^^

    ReplyDelete

I always smile when I read your comments and appreciate and answer every one of them! Feel free to leave a link to your blog!
Πάντα χαμογελάω όταν διαβάζω τα σχόλιά σας, τα εκτιμώ απίστευτα και απαντάω σε όλα! Μπορείτε αν θέλετε να αφήσετε σύνδεσμο για το blog σας!