Saturday, 22 February 2014

Take the week off wishlist # 16

Take the week off wishlist # 16






  1. I have been thinking about dying my hair with a funny colour. Just the ends though. People from time to time have said my hair looked dark brown, light brown, blond and even red, so I was thinking about trying something pink or lavender or blue. I have heard that this manic panic is the best dye of them all.
  2. I started with Lauren Conrad's Beauty book and since then I have been longing the Bobbi Brown make-up manual.
  3. All of the blog world has been raving about these little (outrageously expensive) lip balms by fresh. The colours that caught my attention were this petal one and a dark red one.
  4. One of my favourite youtubers said this Josie Maran is the best cleansing oils so for me it deserves a place to my wish list.
  5. On the blog world Bumble and Bumble products seem to always steal the show. My latest more wished for product is this dry shampoo for brown hair.
  6. Urban Decay have expanded their Naked collection in lip-glosses and they look gorgeous.
  7. I have been loving mat lipstick/lip stain products and lip creams by Topshop have amazing colours.
  8. I'm in a hunt for a nice face oil. This is the one that I have heard the most raves about. Josie Maran Argan oil.
  9. Since trying a few products by Uma I have been anticipating to try some more since everything surprised me pleasantly and I want to try the Nude eyeshadow palette.
  10. Last is the fix and matte powder by essence, which I'm not really sure if they still carry. I might have to compromise for their translucent powder. We'll see.


...........................................................................................................................




  1. Σκεφτόμουν τελευταία να βάψω τα μαλλιά μου με ένα παράξενο χρώμα. Μόνο τις άκρες όμως. Μου έχουν πει κατά καιρούς ότι τα μαλλιά μου φαίνονται σκούρα καφέ, ανοιχτά καφέ ,ξανθά και ακόμα και κόκκινα, έτσι σκεφτόμουν να δοκιμάσω κάτι ροζ ή στο χρώμα της λεβάντας ή μπλε. Έχω ακούσει ότι η manic panic είναι η καλύτερη βαφή.
  2. Άρχισα με τo βιβλίο της Lauren Conrad Beauty και από τότε έχω βάλει στο μάτι το βιβλίο Bobbi Brown make-up manual.
  3. Όλος ο κόσμος των blog μιλάει για αυτά τα μικρά (και εξωφρενικά ακριβά) βάλσαμα χειλιών από τη fresh​​. Τα χρώματα που τράβηξαν το ενδιαφέρον μου ήταν αυτή η απόχρωση με το όνομα petal και ένα σκούρο κόκκινο χρώμα.
  4. Μια από τις αγαπημένες μου YouTubers είπε ότι αυτό λάδι καθαρισμού από το Josie Maran είναι από τα καλύτερα λάδια καθαρισμού, έτσι για μένα αξίζει μια θέση στη λίστα μου.
  5. Σχετικά με τον κόσμο των ιστολογίων τα Bumble & Bumble προϊόντα φαίνεται να κλέβουν πάντα την παράσταση. Το τελευταίο πιο ποθητό μου προϊόν είναι αυτό το ξηρό σαμπουάν για καστανά μαλλιά.
  6. Η Urban Decay έχει επεκτείνει τη Naked συλλογή της σε λιπ γκλος και είναι όλα πανέμορφα.
  7. Έχω μια μεγάλη αγάπη για τα ματ κραγιόν/και lip stains προϊόντα και τα lip creme του Topshop έχουν καταπληκτικά χρώματα.
  8. Βρίσκομαι σε κυνήγι για ένα ωραίο λάδι για το πρόσωπο. Αυτό είναι το ένα από αυτά για τα οποία έχω ακούσει τα καλύτερα λόγια. Το λαδάκι του Josie Maran με Argan.
  9. Δεδομένου ότι δοκίμασα μερικά προϊόντα από την Uma  και έχω εκπλαγεί ευχάριστα, αποφάσισα να δοκιμάσω κάτι ακόμα από την εταιρία. Όπως για παράδειγμα αυτή τη παλέτα σκιών Nude.
  10. Τελευταία είναι η ματ πούδρα από την essence, την οποία δεν είμαι σίγουρη αν εξακολουθούν να έχουν. Ίσως θα μπορούσα να συμβιβαστώ για την διάφανη πούδρα τους. Θα δούμε.
  11.    

No comments:

Post a Comment

I always smile when I read your comments and appreciate and answer every one of them! Feel free to leave a link to your blog!
Πάντα χαμογελάω όταν διαβάζω τα σχόλιά σας, τα εκτιμώ απίστευτα και απαντάω σε όλα! Μπορείτε αν θέλετε να αφήσετε σύνδεσμο για το blog σας!