Monday, 10 February 2014

Valentine's make up and manicure





I would ideally pair this make-up and manicure with my milkmaid's braids with a twist tutorial, but since I have already posted this I thought I'd just give you the picture and the link. Onto the make up then!

............................................................................................................

Ιδανικά θα συνδύαζα αυτό το μακιγιάζ και το μανικιούρ με τα μαλλιά που έχω ονομάσει milkmaid's braids with a twist και έχω κάνει ήδη μια ανάρτηση με αυτό και είπα να σας δώσω απλώς μια εικόνα και τον σύνδεσμο.



The make up





After I primed my face, I applied some foundation and blended it with my fingers to all of my face and down to my neck and spot concealed any imperfections. I primed my eyes, applied some copper eyeshadow all over the lid and some dark plummy eyeshadow on my crease. For my lid I used a flat eyeshadow brush and for the crease a fluffier one. Remember to always keep your brushes clean as this is what makes the eyeshadows go on clear and the colours to appear as vibrant as they do on the pallet. I Blended the eyeshadows together a little bit, applied some under-eye concealer and with a pencil brush and the dark plummy colour went under my lower eyelashes. I finished the eye make-up doing a thin cat-eye with some gel eyeliner and some mascara. I did my eyebrows and applied some cream blush on the apples of my cheeks. To finish the make-up I applied some red mat lip gloss on my lips.

.......................................................................................................................


Αφού απλώσω primer σε όλο μου το πρόσωπο, εφαρμόζω και απλώνω λίγο foundation στο πρόσωπο και το λαιμό μου με τα δάχτυλα μου και καλύπτω τυχόν ατέλειες με λίγο concealer. Εφάρμοσα βάση σκιάς στα βλέφαρά μου, άπλωσα λίγη σκιά στο χρώμα του χαλκού σε όλο το βλέφαρο και στην πτυχή λίγη σκιά με σκούρο καφέ-δαμασκηνί χρώμα.Για όλο το βλέφαρο χρησιμοποίησα ένα φλατ πινέλο σκιών και για την πτυχή ένα πιο φουντωτό πινέλο. Πάντα να θυμάστε να κρατάτε τα πινέλα σας καθαρά γιατί αυτό εγγυάται καθαρό και έντονο χρώμα. Ανέμιξα τις σκιές, άπλωσα λίγο concealer κάτω από τα μάτια και με ένα πινελάκι-σφουγγαράκι άπλωσα λίγη καφέ-δαμασκηνί σκιά σύριζα στις κάτω βλεφαρίδες. Τελείωσα το μακιγιάζ των ματιών ένα λεπτό cat-eye με λίγο gel eyeliner και λίγη μάσκαρα. Έκανα τα φρύδια μου και άπλωσα ρουζ σε μορφή κρέμας στα μήλα του προσώπου μου. Τελειώνοντας το μακιγιάζ μου άπλωσα λίγο κόκκινο ματ λιπ γκλος στα χείλη μου.


What I used: 
Sephora primer, Sephora 10hr wear foundationuma eyeshadow primersephora gel eyeliner, Glamour eyeshadow pallet, Giorgio Armani eyes to kill mascara, Sephora smoothing and brightening concealer for under my eyes and H&M concealer for any imperfections,Guerrilla Gardening cream blush by essence in the shade mission flower and uma mat lip gloss in vanilla fever. I also used the stylist set for eyebrows by essence.

........................................................................................................................

Τα προϊόντα που χρησιμοποίησα:
Sephora primerSephora 10hr wear foundationuma eyeshadow primersephora gel eyeliner, Glamour παλέτα σκιών, Giorgio Armani eyes to kill μασκάρα, Sephora smoothing and brightening concealer για κάτω από τα μάτια μου και H&M concealer για τυχόν ατέλειες,Guerrilla Gardening cream ρουζ σε μορφή κρέμας από την essence στην απόχρωση mission flower και uma mat lip gloss στην απόχρωση vanilla fever. Επίσης χρησιμοποίησα το stylist set for eyebrows από την essence.



For the nails I picked a deep red shade and a baby pink one and did an accent nail using the light colour as a base and doing little dots with the dark one.

.............................................................................................................

Για τα νύχια χρησιμοποίησα ένα σκούρο κόκκινο χρώμα και ένα απαλό ροζ και έκανα τον παράμεσο διαφορετικό επιλέγοντας ως βάση το ανοιχτόχρωμο χρώμα και κάνοντας μικρές βούλες με το σκούρο χρώμα.

9 comments:

  1. Yπέροχοοοοο κραγιόν!!!!!! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ναι είναι το αγαπημένο μου τελευταία και η αλήθεια είναι πως η κάμερα το αδικεί στην πραγματικότητα είναι λίγο πιο σκούρο και φαίνεται βελούδινο!

      Delete
  2. Πολυ ωραιο το κραγιον! Και σου παει πολυυυ!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευχαριστώ πάρα πολύ!!!

      Delete
  3. Πολυ ομορφο μακιγιαζ και σου παει πολυ Ολγα μου!

    ReplyDelete
  4. Ο Βαλεντίνος θέλει χρώμα,ένταση και πάθος !!! Τι καλύτερο από το χρώμα του πάθους λοιπόν,που τόσο υπέροχο ταιριάζει επάνω σου !!!Καταπληκτικός συνδυασμός με το μακιγιάζ σου !!! Μου άρεσε πάρα πολύ !!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Χαχα! Ευχαριστώ πάρα πολύ για τα υπέροχα λόγια σου! Ποιήτρια!

      Delete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

I always smile when I read your comments and appreciate and answer every one of them! Feel free to leave a link to your blog!
Πάντα χαμογελάω όταν διαβάζω τα σχόλιά σας, τα εκτιμώ απίστευτα και απαντάω σε όλα! Μπορείτε αν θέλετε να αφήσετε σύνδεσμο για το blog σας!