Friday, 21 March 2014

A few additions to the family

Happy almost weekend everybody!
How are you?

I have been doing a little bit of shopping this month and here is what I got.

..................................................................................................................

Χαρούμενο σχεδόν Σαββατοκύριακο!!!
Πώς είστε;

Έκανα λίγα ψώνια τον τελευταίο καιρό και είπα να σας δείξω τι διάλεξα.




  • Calzedonia city stockings. I think I had featured similar stockings in one of my sets I have created in polyvore. When I saw it there a few years ago it was a love at first sight but when I found out there were from a past limited collection I was really sad. Of course when I saw them one day in my local calzedonia I rushed to get them.
  • I was in need of a good concealer and this Sephora double ended one really caught my eye in the discount section. Although it is not perfect it is pretty good for both covering spots and under the eyes. I will talk more about in another post.
  •  Essie Don't sweater it. I fist saw it on my one of my favorites' blogger's post on Sugar Queen and so I had to get it. It came as a gift with this month's cosmopolitan magazine.
  • Last but not least is this amazing peplum shirt, by United Colors of Benetton, with black velvet detailing which I don't think I will be able to wear this year but I hope to, when the weather gets a little colder.

That's all have you bought anything recently?

............................................................................................................................................


  • Calzedonia καλτσόν με σχέδιο πόλης. Νομίζω ότι είχα βρει παρόμοιο καλτσόν στο polyvore. Όταν το είδα εκεί πριν από μερικά χρόνια ήταν αγάπη με την πρώτη ματιά, αλλά όταν έμαθα ότι άνηκε σε μία παρελθοντική περιορισμένη συλλογή λυπήθηκα και το άφησα. Φυσικά, όταν είδα μια μέρα τοπικό calzedonia μου έσπευσα να το πάρω.
  • Χρειαζόμουν ένα καλό concealer και το μάτι έπιασε αυτό το διπλό από τη Sephora στο τμήμα των εκπτώσεων τους. Αν και δεν είναι τέλειο, είναι αρκετά καλό και για να καλύπτει ατέλειες και για κάτω από τα μάτια. Θα μιλήσω περισσότερο για αυτό σε μια επόμενη ανάρτηση.
  •  Essie Don't Sweater it. Μετά από την αναφορά του βερνικιού αυτού σε μια από τις αγαπημένες blogger, την Sugar Queen, έπρεπε να το πάρω. Ήρθε ως δώρο με το περιοδικό Cosmopolitan αυτού του μήνα.
  • Τελευταίο αλλά όχι λιγότερο σημαντική είναι αυτή η καταπληκτική μπλούζα, από το United Colors of Benetton, με λεπτομέρειες από μαύρο βελούδο την οποία δεν νομίζω ότι θα είμαι σε θέση να φορέσω αυτό το χρόνο, αλλά ελπίζω να το κάνω όταν ο καιρός θα είναι λίγο πιο κρύος.


Αυτά είναι όλα, εσείς έχετε αγοράσει τίποτα πρόσφατα;

2 comments:

  1. Με γεια σου Ολγα μου ολα υπεροχα φαινονται, χιχι ειναι τελειο το don't sweater it :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευχαριστώ! Είδα ότι το έδιναν σαν δώρο στο cosmopolitan και θυμήθηκα ότι σου άρεσε οπότε είπα να το δοκιμάσω!

      Delete

I always smile when I read your comments and appreciate and answer every one of them! Feel free to leave a link to your blog!
Πάντα χαμογελάω όταν διαβάζω τα σχόλιά σας, τα εκτιμώ απίστευτα και απαντάω σε όλα! Μπορείτε αν θέλετε να αφήσετε σύνδεσμο για το blog σας!