Monday, 24 March 2014

Essie "Meet me at the Altar"

I went a little crazy recently with the new cosmopolitan magazine and decided that the shades of the essie nail polishes (and the price of them, of course) were too good for me to pass by. Today I'm going to show you the "Meet me at the Altar" essie shade that I attained. I believe it was a part of the 2013 Wedding collection. It's a pretty lilac shade with very slight shimmer in it. Here is how it looks like:

.......................................................................................................................................

Ίσως να το παράκανα λίγο τελευταία με το δώρο του περιοδικού comsopolitan αυτού του μήνα αφού αποφάσισα να πάρω αρκετά περιοδικά αφού τα χρώματα (και η τιμή εννοείτε) των βερνικιών essie που έδινε ως δώρο ήταν πολύ καλά για να τους αντισταθώ. Αυτό που θα σας δείξω σήμερα ονομάζετε "Meet me at the Altar" και πιστεύω ότι ανήκει στη περσινή νυφική συλλογή της essie. Είναι ένα όμορφο λιλά χρώμα με ελαφρύ shimmer. Ορίστε πως φαίνεται: 

Two coats, natural light/ Δύο στρώσεις, φυσικό φως
Two coats, natural light/ Δύο στρώσεις, φυσικό φως
Two coats, camera flash/ Δύο στρώσεις, με φλας
So what do you think?
See you soon!
..................................................................................................................................

Πώς σας φάνηκε;
Τα λέμε σύντομα!

4 comments:

  1. πολύ ωραίο χρώμα!!!

    ReplyDelete
  2. Τελειοοοο χρωμα , τα λατρευω τα λιλα!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Και εγώ! Φαίνονται υπέροχα το ίδιο σε μαυρισμένο και μη δέρμα!

      Delete

I always smile when I read your comments and appreciate and answer every one of them! Feel free to leave a link to your blog!
Πάντα χαμογελάω όταν διαβάζω τα σχόλιά σας, τα εκτιμώ απίστευτα και απαντάω σε όλα! Μπορείτε αν θέλετε να αφήσετε σύνδεσμο για το blog σας!