Tuesday, 25 March 2014

Today's makeup # 12



Hello loves!
How are you today?
My makeup today was quite bright and colourful so I thought I'd show you.

.........................................................................................................................................

Γεια σας αγαπητές μου!
Πώς είστε σήμερα;
Το μακιγιάζ μου σήμερα ήταν σχετικά έντονο και γεμάτο χρώμα και σκέφτηκα να σας το δείξω.





I really didn't feel like putting on foundation so I skipped it and only applied my new Sephora double ended concealer on my blemishes. I also applied some Sephora smoothing and brightening concealer under my eyes, then some liquid eyeliner by H&M doing a cat-eye and then some Get Big fat lashes mascara by essence. I applied some seventeen summer blush with a blush brush and finished the makeup with some uma matt lipgloss by uma in vanilla fever.

That's all! Pretty simple right?
See you soon!
...............................................................................................................................................

Δεν είχα την όρεξη να φορέσω foundation οπότε αντί αυτού απλώς άπλωσα το καινούργιο μου διπλό concealer από την Sephora και κάτω από τα μάτια μου άπλωσα το Sephora smoothing and brightening concealer, έπειτα εφάρμοσα λίγο H&M υγρό eyeliner κάνοντας ένα cat-eye και τέλος εφάρμοσα λίγη μάσκαρα Get Big Fat Lashes από την essence. Άπλωσα λίγο ρουζ seventeen στην απόχρωση summer blush με ένα πινέλο ρουζ και τελείωσα το μακιγιάζ με το uma matt lipgloss στην απόχρωση vanilla fever.

Αυτά είναι όλα! Πολύ απλό, έτσι δεν είναι;
Τα λέμε σύντομα! 

6 comments:

  1. Τι γλυκιά που είσαι!!!!!!!!

    ReplyDelete
  2. το απλό είναι πάντα το καλύτερο!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευχαριστώ πολύ! Έτσι νομίζω και εγώ!

      Delete
  3. Πολυ ομορφο και κλασικο!

    ReplyDelete

I always smile when I read your comments and appreciate and answer every one of them! Feel free to leave a link to your blog!
Πάντα χαμογελάω όταν διαβάζω τα σχόλιά σας, τα εκτιμώ απίστευτα και απαντάω σε όλα! Μπορείτε αν θέλετε να αφήσετε σύνδεσμο για το blog σας!