Monday, 7 April 2014

A few recent purchases



So as you can see I did a little bit of damage, however in my defence most products were on sale. Here is everything in more detail:
...............................................................................................................................................

Όπως μπορείτε να δείτε λοιπόν έκανα λίγη ζημιά, ωστόσο προς υπεράσπισή μου τα περισσότερα προϊόντα είχαν έκπτωση. Ορίστε τι αγόρασα:
...............................................................................................................................................
  • The body shop Absinthe purifying hand cream: I was in desperate need of a hand cream and body shop was offering the biggest tube of hand cream. Also I was immediately intrigued from the idea of a hand cream that both moisturises and sanitises the hands.
  • I love make up. I think you have pretty much understand this by now. The think is you can try all you want but you'll never achieve flawless looking make up unless you are equipped with some make up brushes. This is were my makeup collection is lacking. Makeup brushes. So I thought I'd take advantage of the 50% off that most sephora brushes had and equip myself with my first ever flat foundation brush. May the years that it will serve me by glorious and skin-flawless.
  • Last there was a 25% off of all standard Mac products and since I am a complete maniac with concealers I thought I'd get my hands on this Mac Pro long wear concealer. So far I absolutely love it, but I've just used it a little so we will see how it will perform in the future. 

Have you gotten anything new recently? See you soon!

...............................................................................................................................................

  • Η κρέμα χεριών με αψέντι από το body shop: Χρειαζόμουν απελπισμένα μια κρέμα χεριών και το body shop είχε το μεγαλύτερο μέγεθος. Επίσης με ιντριγκάρει απίστευτα η ιδέα της ταυτόχρονης ενυδάτωσης και απολύμανσης των χεριών που προσφέρει.
  • Λατρεύω το μακιγιάζ. Νομίζω το έχετε καταλάβει αυτό τόσο καιρό που είστε στο blog μου. Το θέμα είναι ότι όσο και αν προσπαθήσει κανείς ποτέ δεν θα καταφέρει υπέροχο, ομοιόμορφο αποτέλεσμα εκτός αν χρησιμοποιήσει πινέλα. Εδώ είναι που η συλλογή μου έχει έλλειψη. Στα πινέλα μακιγιάζ. Σκέφτηκα λοιπόν να εκμεταλλευτώ την προσφορά που είχαν η πλειοψηφία των πινέλων μακιγιάζ της Sephora 50% έκπτωση και να εξοπλιστώ με το πρώτο μου πλατύ πινέλο foundation. Είθε ο χρόνος που θα με υπηρετεί να είναι γεμάτος λάμψη και αψεγάδιαστο δέρμα.
  • Τέλος η Mac είχε έκπτωση στα προϊόντα της 25% και αφού είμαι μανιακή με τα concealer σκέφτηκα να πάρω το Pro longwear concealer. Μέχρι τώρα μου αρέσει πάρα πολύ, αλλά δεν το έχω χρησιμοποιήσει αρκετά οπότε θα δούμε πως θα τα πάει στο μέλλον.
Εσείς έχετε πάρει τίποτα ιδιαίτερο τελευταία; Τα λέμε σύντομα!    

2 comments:

  1. Προσωπικά δεν με βολεύουν τέτοιου τύπου πινέλα για το foundation, το Pro longwear θα σου αρέσει πολύ! Με γεια σου!!!Φιλιάαα...

    ReplyDelete

I always smile when I read your comments and appreciate and answer every one of them! Feel free to leave a link to your blog!
Πάντα χαμογελάω όταν διαβάζω τα σχόλιά σας, τα εκτιμώ απίστευτα και απαντάω σε όλα! Μπορείτε αν θέλετε να αφήσετε σύνδεσμο για το blog σας!