Wednesday, 16 April 2014

Essence cooling eye roll with cucumber

Hello everyone!
Happy almost Easter!
A few months ago, I decided that I was going to pick up my first eye gel/cream product and I opt for the quite inexpensive cooling roll with cucumber by essence. I liked it mostly for the fact that the cooling sensation that it gave my eyes every morning and that it consequently helped me to wake up.
.......................................................................................................................................

Γεια σας!
Χαρούμενο σχεδόν Πάσχα!
Πριν από λίγους μήνες, αποφάσισα να αγοράσω την πρώτη κρέμα/τζελ περιποίησης της περιοχής των ματιών και διάλεξα το ιδιαίτερα οικονομικό τζελ ματιών της essence με αγγούρι. Μου άρεσε αρκετά επειδή είχε μια ιδιαίτερα δροσερή αίσθηση και με βοηθούσε να ξυπνήσω κάθε πρωί.







The biggest drawback of this product is that it does nothing special for your under eye circles and the puffiness of the under eye area.The price was the reason I bought it at first, and it being my first eye skincare product, I am not sure what else I should say about it. Would I buy it again? I don't think so. I want to experiment a little bit more with eye skincare products and I would prefer something with SPF and something that fights dark circles and puffy eyes.

Have you tried any eye cream? What is your favourite?
............................................................................................................................................

Το μεγαλύτερο μειονέκτημά του είναι ότι δεν έκανε τίποτα για τους μαύρους κύκλους ή το πρήξιμο κάτω από τα μάτια. Η τιμή ήταν ο λόγος που την διάλεξα, και όντας το πρώτο προϊόν περιποίησης της επιδερμίδας των ματιών, δεν είμαι σίγουρη τι άλλο θα έπρεπε να πω για αυτό. Θα το ξαναγόραζα; Δεν νομίζω. Θέλω να πειραματιστώ λίγο περισσότερο με τέτοιου είδους προϊόντα και θα ήθελα κάτι που παρέχει προστασία από τον ήλιο και θα καταπολεμά τους μαύρους κύκλους και το πρήξιμο κάτω από τα μάτια.

Έχετε δοκιμάσει ποτέ κρέμα ματιών; Ποια είναι η αγαπημένη σας; 

4 comments:

  1. Δεν έχω αγοράσει ποτέ Essence...δεν με τραβάει η εταιρεία για κάποιο λόγο!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Είναι μερικά από τα πράγματά τους που αξίζουν και μερικά όχι

      Delete
  2. Οκ thanks! να ξέρω να μην το δοκιμάσω! Φιλιάααα

    ReplyDelete

I always smile when I read your comments and appreciate and answer every one of them! Feel free to leave a link to your blog!
Πάντα χαμογελάω όταν διαβάζω τα σχόλιά σας, τα εκτιμώ απίστευτα και απαντάω σε όλα! Μπορείτε αν θέλετε να αφήσετε σύνδεσμο για το blog σας!