Wednesday, 2 April 2014

Vie at home beautifying/purifying skin tonics review





Hello everybody!!!
I feel like it's been forever that I haven't done a review, so I thought I'd talk to you about a product that is part of my skincare routine. My toner. However before I continue with my opinion on this product, I must inform you that since they were both gifted to me, and no matter how much I tried I couldn't quite understand where you can get these products, how much they cost and even what the brand is exactly so if any of you know, please let me know anything about them. Onto the review then:

A few months ago I received these two vie at home toners as a gift from a friend of my mother. The Pure Delight (pink one) is for dry/sensitive skin and the Complete Control (green one) I think, is for oily skin types. The ingredients on both of them are not the best, since they both have parabens and glycerin and the green one has alchool.

I have quite a weird skin type that is both kind of dehydrated and seems to really like moisturisers formulated for dry skin, but it can also be quite greasy at the end of the day and has quite a few blemishes every day.

Pure Delight: I have been trying this toner for about a month and I have to say, I liked quite some things about it. It takes make-up off really nicelly at the end of the day and I feel like it cleanses my skin without dehydrating it. On the contrary, I feel like it hydrates my skin and that my moisturiser works better on top of this.It has a slightly milk texture to it, a light pleasant powdery-like scent and I have been using it with a cotton pad. If you have slightly dry/sensitive skin I think this will work really nicelly on you. However, it doesn't leave me speechless and I don't feel like I would search the world for it once it's finished.

 Complete Control: I have almost finished this product by the time I'm writing this review. The scent is what hit me first. It has a really strong scent of alchool and something else, so if you have a problem with overpowering scents, stay away. It does kind of dissapear after a few minutes, but still...Anyway, the way I use this is, shake it so that the powder part is dissolved into the liquid part, then I apply some onto a cotton pad and sweep it all over my skin.Has it been keeping me mat for longer? Does it help with blemishes? Slightly. It helps, but it hasn't left me wanting to repurchase it like crazy.

So what do you think? Have you tried any products from this brand?
See you soon!

...............................................................................................................................................

Γεια σας!
Νιώθω σαν να πέρασε ένας αιώνας από την τελευταία φορά που έκανα μια κριτική, για αυτό σκέφτηκα να σας μιλήσω για ένα προϊόν που είναι μέρος της ρουτίνας περιποίησης της επιδερμίδας μου εδώ και αρκετό καιρό. Το τόνερ μου. Ωστόσο, πριν συνεχίσω με την άποψή μου σχετικά με αυτά τα προϊόντα, πρέπει να σας πληροφορήσω ότι, εφόσον μου είχαν δωριστεί, όσο και αν προσπάθησα να βρω πληροφορίες για την εταιρία, που μπορείτε να αγοράσετε αυτά τα προϊόντα, πόσο κοστίζουν και μάλιστα ποια είναι η εταιρία ακριβώς, οπότε αν κάποιος από εσάς γνωρίζετε κάτι για αυτήν, παρακαλώ ενημερώστε την. Πάμε στην κριτική λοιπόν:

Πριν από λίγους μήνες έλαβα αυτά τα δύο vie at home τόνερ ως δώρο από μια φίλη της μητέρας μου. Το Pure Delight (ροζ) είναι για το ξηρό/ευαίσθητο δέρμα και το Complete Contrrol(πράσινο) νομίζω, είναι για λιπαρές επιδερμίδες. Τα συστατικά και στα δύο δεν είναι τα καλύτερα, δεδομένου ότι έχουν και τα δύο έχουν parabens και γλυκερίνη και το πράσινο έχει αλκοόλ.

Έχω ένα αρκετά περίεργο τύπο του δέρματος, που είναι σχετικά αφυδατωμένο και φαίνεται να του αρέσουν οι ενυδατικές κρέμες για το ξηρό δέρμα, αλλά μπορεί επίσης να είναι αρκετά λιπαρό, στο τέλος της ημέρας και έχει αρκετές ατέλειες κάθε μέρα.

Pure Delight: Έχω δοκιμάσει αυτό το toner για περίπου ένα μήνα και έχω να πω, ότι μου άρεσαν αρκετά πράγματα σχετικά με αυτό. Αφαιρεί το μακιγιάζ ωραία στο τέλος της ημέρας και νιώθω ότι καθαρίζει το δέρμα μου χωρίς να το αφυδατώνει. Αντιθέτως, νιώθω σαν να ενυδατώνει το δέρμα μου και ότι η ενυδατική μου κρέμα λειτουργεί καλύτερα πάνω από αυτό. Έχει μια ελαφριά υφή γάλακτος σε αυτό, ένα ελαφρύ ευχάριστο άρωμα πούδρας και το χρησιμοποιώ με ένα βαμβάκι. Αν έχετε λίγο ξηρό/ευαίσθητο δέρμα νομίζω ότι αυτό θα λειτουργήσει πολύ ωραία σε σας. Ωστόσο, δεν με αφήνει άφωνη και δεν νιώθω ότι θα χαλάσω τον κόσμο για αυτό μόλις τελειώσει.

Complete Control: Έχω σχεδόν τελειώσει αυτό το προϊόν, τη στιγμή που γράφω αυτή την κριτική. Το άρωμα είναι αυτό που μου έκανε την πρώτη εντύπωση. Έχει μια πολύ ισχυρή μυρωδιά αλκοόλ και κάτι ακόμα, οπότε αν έχετε κάποιο πρόβλημα με τις έντονες μυρωδιές, μείνετε μακριά. Και αν και εξαφανίζονται μετά από λίγα λεπτά, είναι έντονη... Τέλος πάντων, ο τρόπος που χρησιμοποιώ είναι, ότι το ανακινώ έτσι ώστε το τμήμα με τη σκόνη να διαλυθεί στο υγρό μέρος, και τότε το εφαρμόζω κάμποσο σε ένα βαμβάκι και το περνάω σε όλο το πρόσωπό μου. Με έχει διατηρήσει ματ για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα; Έχει βοηθήσει με τα σπυράκια; Ελαφρώς. Βοηθάει, αλλά δεν μου έχει κάνει τόσο καλή εντύπωση που να θέλω σαν τρελή να το ξαναγοράσω όταν τελειώσει.

Λοιπόν, τι νομίζετε; Έχετε δοκιμάσει κάποια προϊόντα από αυτή την εταιρία;
Τα λέμε σύντομα!

No comments:

Post a Comment

I always smile when I read your comments and appreciate and answer every one of them! Feel free to leave a link to your blog!
Πάντα χαμογελάω όταν διαβάζω τα σχόλιά σας, τα εκτιμώ απίστευτα και απαντάω σε όλα! Μπορείτε αν θέλετε να αφήσετε σύνδεσμο για το blog σας!