Wednesday, 21 May 2014

I'm on youtube!!!

I have been waiting to go to youtube in what seems like forever and today I finally did it. I decided to do it in english so that people from all over the world would be able to watch me and for my first video I decided to do a what's in my bag tag. And the rest is for you to judge! Tell me what you think!

Follow me on here 


Επιτέλους ανέβασα το πρώτο μου βίντεο στο youtube! Μου φαίνεται ότι έχει περάσει πάρα πολύ καιρός από τότε που θέλησα για πρώτη φορά να ανεβάσω κάποιο βίντεο και επιτέλους το έκανα! Αποφάσισα να το κάνω στα αγγλικά για να μπορούν να το δουν άνθρωποι από όλο το κόσμο και για πρώτο βίντεο αποφάσισα να ανεβάσω ένα tag, το what's in my bag tag, όπου σας δείχνω τα περιεχόμενα της τσάντας μου. Τα υπόλοιπα θα τα κρίνετε εσείς! Πείτε μου πως σας φαίνεται!

Ακολουθήστε με εδώ


No comments:

Post a Comment

I always smile when I read your comments and appreciate and answer every one of them! Feel free to leave a link to your blog!
Πάντα χαμογελάω όταν διαβάζω τα σχόλιά σας, τα εκτιμώ απίστευτα και απαντάω σε όλα! Μπορείτε αν θέλετε να αφήσετε σύνδεσμο για το blog σας!