Monday, 19 May 2014

Most Repurchased


I love this kind of posts. I mean you have to really, really like a product to repurchase it, especially with all those other alternatives out there. So without a giving you the usual long intro here are my most repurchased beauty products.
............................................................................................................................................

Μου αρέσουν πολύ αυτού του είδους οι αναρτήσεις. Εννοώ ότι ένα προϊόν θα πρέπει να είναι πραγματικά, πραγματικά καλό για να το ξαναγοράσω, ειδικά με όλες αυτές τις άλλες εναλλακτικές λύσεις εκεί έξω. Έτσι, χωρίς να σας ξανακουράσω με τις γνωστές μεγάλες εισαγωγές μου, εδώ είναι τα προϊόντα ομορφιάς μου που αγοράζω και ξαναγοράζω.

............................................................................................................................................
Genera hair mask with rice oil: Before I tried this mask I used to change my hair products all the time. Now I'm not going to pretend that I repurchase this baby only because it is good. It is also really affordable. When a hair mask, that comes in a huge package, costs 1.70 € and gives me a lightweight, yet smooth and shiny finish as well as healthy hair I have no reason to look any further.
Bioderma: It might not be the most inexpensive choise among all those new micellaire water that are around but there's a reason it's everybody's favourite. It helps me a lot with break-outs, it is perfect for correcting or taking off your make-up and it comes in a huge bottle that deserves every penny.
Jumbo angled brush: Unfortunately this one is only available to those of you in Greece. I know it's kind of weird that I would put a makeup brush here, but it is perfect for so many reasons. I think it is supposed to be for your lips, but I also find it perfect for eyeliner and any small details even for concealing blemishes.
Essie nail polishes: I know this one is quite expensive, but I recently found a magazine that was offering many different colours for the price of the magazines that was something like 3€. So I got everyone and I'm actually really happy that I did that. The colours are unique and awesome and the intensity is amazing. They last really long on the nails and are free of any harmfull ingredients.
Waterlilly foam bath by essential extracts from Marks & Spencer: When I first got this foam bath was in the sales of Marks & Spencer quite some time ago. I was out of shower gel and it costed 2 € which was really affordable. I tried it and fell in love with the wonderfull flowery smell and that it lingered onto the skin, so when for once more I found it on sale for the same price I grabed it and I totally reccomend it even in its full price, it smells amazing!

That's all for now!
What are your most repurchased products?

............................................................................................................................................

Genera hair mask with rice oil: Πριν την πρώτη δοκιμή αυτής της μάσκας για τα μαλλιά άλλαζα  συνεχώς τα προϊόντα για τα μαλλιά μου. Τώρα, δεν πρόκειται να προσποιηθώ ότι αγοράζω συνεχώς αυτό το προϊόν μόνο και μόνο επειδή είναι καλό. Είναι επίσης πολύ οικονομικό. Όταν μια μάσκα μαλλιών, που έρχεται σε ένα τεράστιο κουτί, κοστίζει 1,70 € και μου δίνει ένα ελαφρύ, αλλά απαλό και λαμπερό φινίρισμα, καθώς και υγιή μαλλιά οπότε δεν έχω κανένα λόγο να δοκιμάσω κάτι άλλο.
Bioderma : Μπορεί να μην είναι η πιο φθηνή επιλογή ανάμεσα σε όλα αυτά τα νέα νερά Micellaire που υπάρχουν τριγύρω, αλλά υπάρχει ένας λόγος που είναι το αγαπημένο όλων. Με βοηθάει πολύ με τα σπυράκια, είναι ιδανικό για τη διόρθωση του μακιγιάζ σας και έρχεται σε ένα τεράστιο μπουκάλι που αξίζει κάθε ευρώ.
Jumbo πινέλο με γωνία: Δυστυχώς αυτό είναι διαθέσιμο μόνο σε όσους από εσάς βρίσκεστε στην Ελλάδα. Ξέρω ότι είναι λίγο περίεργο που έβαλα ένα πινέλο μακιγιάζ εδώ, αλλά είναι ιδανικό τόσα πολλά πράγματα. Νομίζω ότι υποτίθεται ότι είναι για τα χείλη, αλλά το βρίσκω ιδανικό για eyeliner και κάθε είδους μικρές λεπτομέρειες, ακόμη και για την κάλυψη μικροατελειών.
Essie βερνίκια νυχιών: Ξέρω ότι είναι αρκετά ακριβά, αλλά τα βρήκα πρόσφατα σε ένα περιοδικό που πρόσφεραν πολλά διαφορετικά χρώματα για την τιμή του περιοδικού που ήταν κάτι σαν 3€. Έτσι πήρα αρκετά και είμαι πραγματικά πολύ χαρούμενη που το έκανα. Τα χρώματα είναι μοναδικά και η ένταση είναι καταπληκτική. Κρατούν πολύ καιρό στα νύχια και δεν περιέχουν βλαβερά συστατικά.
Waterlilly αφρόλουτρο από το Marks & Spencer: Όταν δοκίμασα αυτό το προϊόν για πρώτη φορά ήταν στις εκπτώσεις του Marks & Spencer πριν από αρκετό καιρό. Είχα ξεμείνει από αφρόλουτρο και το συγκεκριμένο κόστιζε 2 € τιμή πραγματικά προσιτή. Το δοκίμασα και αγάπησα το υπέροχο λουλουδένιο άρωμα του και ότι έμεινε επάνω στο δέρμα μου, έτσι όταν το βρήκα μια ακόμη φορά στις εκπτώσεις για την ίδια τιμή το άρπαξα και θα το σύστηνα ακόμη και στην πλήρη τιμή του, μυρίζει καταπληκτικά!

Αυτά είναι όλα για τώρα!
Ποια είναι τα δικά σας πιο συχνά αγορασμένα προϊόντα;

No comments:

Post a Comment

I always smile when I read your comments and appreciate and answer every one of them! Feel free to leave a link to your blog!
Πάντα χαμογελάω όταν διαβάζω τα σχόλιά σας, τα εκτιμώ απίστευτα και απαντάω σε όλα! Μπορείτε αν θέλετε να αφήσετε σύνδεσμο για το blog σας!