Friday, 2 May 2014

Today's makeup #13

Hello everybody!!!
How are you today?

As we are getting more and more into spring time and warm, sunny weather colourful makeup starts becoming more apealing to me. A few days ago a paired a soft pink eyeshadow with a purple cat eye and nude lips and though I'd share the result with you today.

.......................................................................................................................

Γεια σας!!!
Πως είστε σήμερα;

Όσο μπαίνουμε όλο και περισσότερο στην άνοιξη και τον ζεστό, ηλιόλουστο καιρό το πολύχρωμο μακιγιάζ μου γίνετε όλο και πιο δελεαστικό. Πριν από λίγες ημέρες συνδύασα μια απαλή ροζ σκιά και ένα μοβ cat-eye με ελαφριά χείλια και σκέφτηκα να σας το δείξω.   








For my face I applied my Sephora concealer (the big end) under my eyes and on any imperfections and then over it I used my avon calming effects all over my face and applied it with my hands. Moving on my eyes I used my trusty uma eyeshadow primer and over it I used a light pink eyeshadow with a flat eyeshadow brush. Then taking a angled brush and a purple eyeshadow I lined my eyes doing a cat eye and slightly lined my lower eye. I applied the Get Big Fat Lashes by essence mascara and some pink concealer from the essence forget it palette as blush. For my lips I used the mac creme cup lipstick and over it a rainbow priorities lip gloss in pink bride. Lastly I dusted all over my face some uma face powder.

That's all! See you soon!

..........................................................................................................................................

Για το πρόσωπό μου άπλωσα το διπλό concealer μου από Sephora (το μεγάλο μέρος) κάτω από τα μάτια και σε κάθε ατέλεια μου και έπειτα από πάνω άπλωσα το calming effects της Avon σε όλο μου το πρόσωπο με τα δάχτυλά μου. Στα μάτια μου άπλωσα το παλιό καλό μου uma eyeshadow primer και από πάνω του μια απαλή ροζ σκιά με ένα φλατ πινέλο σκιάς. Έπειτα παίρνοντας ένα πινέλο με κλίση και λίγη μοβ σκιά έκανα ένα cat-eye και άπλωσα πολύ λίγο στο κάτω μέρος του ματιού. Εφάρμοσα τη μάσκαρα Get Big Fat Lashes της essence και λίγο ροζ concealer της essence από την παλέτα με concealer forget it! ως ρουζ. Για τα χείλη μου χρησιμοποίησα το κραγιόν της Mac creme cup και από πάνω ένα λιπ γλος της rainbow priorities στην απόχρωση pink bride. Τέλος άπλωσα λίγη πούδρα από την Uma στο πρόσωπό μου με ένα μεγάλο πινέλο.

Αυτά είναι όλα! Τα λέμε σύντομα!  

2 comments:

  1. Κουκλίτσα μου γλυκιά!!!! υπέροχα χειλάκια!!!!

    ReplyDelete

I always smile when I read your comments and appreciate and answer every one of them! Feel free to leave a link to your blog!
Πάντα χαμογελάω όταν διαβάζω τα σχόλιά σας, τα εκτιμώ απίστευτα και απαντάω σε όλα! Μπορείτε αν θέλετε να αφήσετε σύνδεσμο για το blog σας!