Thursday, 22 May 2014

Today's makeup #14



Remember when I told you at the begining of last week that I have been loving nude-brown lips? Well this was the makep I did a few days ago, in which I incorporated some products I haven't been using as much untill now.
.....................................................................................................................

Θυμάστε όταν σας είπα στην αρχή της προηγούμενης εβδομάδας ότι αγαπώ τα καφέ-φυσικά χείλια; Λοιπόν το μακιγιάζ αυτό το έκανα πριν από λίγες ημέρες, στο οποίο χρησιμοποίησα μερικά προϊόντα που δεν χρησιμοποιούσα μέχρι τώρα.



................................................................................................................................

Since it's getting warmer here, I started with my Sephora primer which I applied all over with my fingertips. I'm starting to get a little bit of a tan so I blended my Sephora 10hr wear perfection foundation and my clinique anti-blemish solutions liquid makeup and applied them with my hands as well. Then I used my mac pro longwear concealer on any imperfections. For my eyes after using the uma eyeshadow primer, I applied some mc basics beige eyeshadow and did a cat eye with my Erre Due silky eye pencil in 02 which I connected with a half lower lashline line. I used my good old trusty essence get big fat lashes mascara and applied some sephora brightening and smoothing concealer under my eyes. For my cheeks I used an coral colour blush that I've had since forever from a old glamour magazine and I applied my new avon glow bronzing powder in medium riviera all over my face for an overall glow. For my lips I used my clinique longlasting lipstick in blushing nude and over it an old pale pink lip gloss. I finished everything with my uma face powder.

What do you think?

.............................................................................................................................................

Αφού ο καιρός έχει αρχίσει να γίνετε όλο και πιο ζεστός, ξεκίνησα με το primer μου από τη Sephora το οποίο άπλωσα με τα χέρια μου. Έχω αρχίσει να μαυρίζω ελαφρώς οπότε συνδύασα το 10hr wear perfection foundation με το clinique anti-blemish solutions liquid makeup και τα άπλωσα με τα δάχτυλά μου επίσης. Έπειτα εφάρμοσα το mac pro longwear concealer μου σε οποιαδήποτε ατέλεια. Για τα μάτια μου χρησιμοποίησα αρχικά το uma eyeshadow primer, άπλωσα μια μπεζ σκιά της mc basics και έκανα ένα cat-eye με το μολύβι της erre due στην απόχρωση 02 το οποίο σύνδεσα με μια γραμμή στο κάτω μέρος των βλεφαρίδων μου που πηγαίνει μέχρι τη μέση. Χρησιμοποίησα τη παλιά καλή μου μάσκαρα από την essence, Big Fat lashes και το brightening and smoothing concealer της Sephora. Για τα μάγουλά μου χρησιμοποίησα ένα κοραλί ρουζ που είχα από ένα παλιό περιοδικό glamour και άπλωσα το καινούργιο μου bronzing powder avon glow στην απόχρωση medium riviera σε όλο το πρόσωπό μου. Για τα χείλια μου χρησιμοποίησα το longlasting lipstick της clinique στην απόχρωση blushing nude και από πάνω ένα ανοιχτόχρωμο ροζ λιπ γκλος. Τελείωσα απλώνοντας τη uma face powder στο πρόσωπό μου.

Τι νομίζεται;

2 comments:

  1. Μου άρεσε το συγκεκριμένο μακιγιάζ γιατί είναι πιο κοντά στο φυσικό.Και με τη δροσιά των 20 χρόνων σου δεν νομίζω ότι χρειάζεται να φορτώνεσαι άλλα υλικά.Πολύ ωραίο !!!!

    ReplyDelete

I always smile when I read your comments and appreciate and answer every one of them! Feel free to leave a link to your blog!
Πάντα χαμογελάω όταν διαβάζω τα σχόλιά σας, τα εκτιμώ απίστευτα και απαντάω σε όλα! Μπορείτε αν θέλετε να αφήσετε σύνδεσμο για το blog σας!