Saturday, 31 May 2014

Would you rather Tag-beauty version



A few days ago, I was tagged by the really kind Despina of Beaty e-Studio to do the "Would you rather" Tag- the beauty version.

Here are the rules and the questions:
.....................................................................................................................................

Πριν από λίγες ημέρες, με ταγκαρε η ευγενικότατη Δέσποινα από το Beaty e-Studio για να κάνω το "Would you rather" Tag-the beauty version.

Ορίστε οι ερωτήσεις και οι κανόνες:
...............................................................................................................................................

Rules

  • Mention the person that tagged you
  • Answer the questions
  • Tag 10 more people
  • Let them know that you've tagged them

The questions
  • Would you rather lose all of your mascara, eyeliners, lipsticks and lipglosses or all of your pallets and eyeshadows?
I think I would have preferred to lose all of my mascaras, my eyeliners, my lipsticks and my liglosses in place of my pallets and eyeshadows, mostly because I love my pallets and some of them are limited edition and big.
  • Would you rather cut all of your hair or never cut your hair again? 
Even though I would be fine with either (risky girl!) I think I would rather cut all of my hair as I feel that if I let my hair grow for more than a year the split ends would be awful.
  • Would you rather a pink blush or a coral blush?
A few weeks ago I would have answered pink but I see myself gravitating more and more towards my only coral blush lately, so I'll say that it depends on my mood. However if I HAD to choose I would pick a pink shade.
  • If you had 1000 euros would you rather spend them on make-up or clothing?
If I had that much money I would probably save them, but if I had to choose, I'd say that it depends on what I need. I had a massive clothing shopping spree lately so I think I'd buy make-up.
  • Would you rather apply your eyeliner as lipstick or your lipstick as your eyeliner?
My lipstick as my eyeliner, as I can see that actually working out!
  • Would you rather shop just by MAC or by Sephora?
This is the most difficult question so far. I love MAC a lot, but I'd say Sephora because they have more brands and are a little bit more affordable.
  • Would you rather have only one shade of eyeshadow or one shade of lipstick for the rest of your life?
This is another hard one. I'd say one shade of eyeshadow because I can't imagine myself living with only one shade of lipstick.
  • Would you rather wear winter clothes in summer or summer clothes in winter? 
Neither! But if I had to choose I would rather wear summer clothes in winter because here where I stay the weather doesn't get that cold!
  • Would you rather have dark or bright nails all year round?
Bright, because I have been loving pastel colours all this year!
  • Would you rather part with your favourite eye product or with your favourite lip product?
I would rather part with my favourite eye product. Lipstick forever!!!
  • Would you rather have your hair on a pony tail or on a messy bun? 
I have yet to achieve a messy bun that I like because my hair are really thick, but in general I'd say I prefer a pony tail since I do this hairstyle almost every single day.
  • Would you rather never being able to wear lipgloss again or have unpainted nails for the rest of your life?
I could honestly do both, but I think I would prefer to never wear lipgloss again, even though I love it.
  • Would you rather shave your eyebrows or dye them everyday?
I would hate either, but I would never shave them, so I guess I would have to dye them everyday.
  • Would you rather have no make-up or no nail polishes?
No nail polishes.



The people I tag

  1. Zaxaroula by Sugar Beauty
  2. Maria by Beauty with Mairy
  3. C'est moi by +size beauty 
  4. Stavroula by Drugstore and Bargain lover
  5. Christina by BeatyFist07
  6. Eutyxia by efibeauty
  7. Natalie by Glam in the beauty
  8. Vicky by Beauty and the food Beast
  9. Katerina by Sugar Queen 
  10. Eleutheria by Diary of a beauty addict
See you soon!!!

............................................................................................................................................

Κανόνες:
  • Ανάφερε το άτομο που σε tagαρε.
  • Απάντησε σε όλες τις ερωτήσεις.
  • Τάγκαρε 10 ακόμη άτομα.
  • Ενημέρωσε τους ότι τους τάγκαρες. 
Οι ερωτήσεις
  • Θα προτιμούσες να χάσεις όλες σου τις μάσκαρα, τα eyeliner, τα κραγιόν και τα λιπ-γκλος σου ή όλες σου τις παλέτες και τις σκιές ματιών σου;
Νομίζω ότι θα προτιμούσα να χάσω όλες μου τις μάσκαρα, τα eyeliner, τα κραγιόν και τα λιπ-γκλος παρά τις παλέτες μου και τις σκιές μου, κυρίως επειδή αγαπώ πολύ τις παλέτες μου και επειδή μερικές από αυτές είναι περιορισμένης έκδοσης.
  • Θα προτιμούσες να κόψεις όλα τα μαλλιά σου ή να μην ξανακόψεις ποτέ ξανά τα μαλλιά σου;
Νομίζω ότι θα μπορούσα να κάνω (μου αρέσει να ρισκάρω!) και τα δύο αλλά νομίζω ότι θα προτιμούσα να κόψω όλα μου τα μαλλιά γιατί μετά από περίπου έναν χρόνο τα μαλλιά μου θα φαινόντουσαν χάλια από την ψαλίδα.
  • Θα προτιμούσες ένα ροζ ή ένα κοραλί μάγουλο;
Θα πω ότι εξαρτάται από την διάθεσή μου αφού αν με ρωτούσατε πριν από λίγο καιρό θα σας απαντούσα σίγουρα ροζ αλλά τελευταία χρησιμοποιώ όλο και περισσότερο το κοραλί ρουζ μου. Ωστόσο αν ΕΠΡΕΠΕ να απαντήσω θα έλεγα μια ροζ απόχρωση.
  • Αν είχες 1000 ευρώ θα τα ξόδευες σε μακιγιάζ ή σε ρούχα;
Αν είχα 1000 ευρώ θα τα αποταμίευα. Αλλά αν έπρεπε να τα ξοδέψω θα επέλεγα ανάλογα με το τι μου λείπει εκείνη την περίοδο. Επειδή πρόσφατα αγόρασα σχετικά αρκετά ρούχα (Haul εδώ!) θα τα ξόδευα σε μακιγιάζ.
  • Θα προτιμούσες να απλώσεις το eyeliner σου ως κραγιόν ή το κραγιόν σου ως eyeliner;
Νομίζω ότι θα μπορούσα να κάνω το κραγιόν να δουλέψει ως eyeliner!
  • Προτιμάς να ψωνίζεις από τα MAC ή από τα Sephora;
Αυτή είναι μια σχετικά δύσκολή ερώτηση. Όσο και αν αγαπάω τα προϊόντα της MAC ωστόσο θα έλεγα Sephora αφού έχει περισσότερες και μερικές πιο οικονομικές επιλογές.
  • Θα προτιμούσες να είχες μόνο μια απόχρωση σκιάς ή κραγιόν; 
Μόνο μια απόχρωσης σκιάς μόνο και μόνο επειδή δεν μπορώ να φανταστώ τον εαυτό μου να έχω μόνο μια απόχρωση κραγιόν.
  • Θα προτιμούσες να φορούσες καλοκαιρινά ρούχα το χειμώνα ή χειμερινά το καλοκαίρι;
Κανένα από τα δύο! Αλλά και πάλι αν έπρεπε να επιλέξω θα διάλεγα καλοκαιρινά το χειμώνα αφού εδώ όπου μένω δεν κάνει και πάρα πολύ κρύο το χειμώνα.
  • Αν μπορούσες να είχες ανοιχτόχρωμα ή σκουρόχρωμα νύχια όλο το χρόνο τι θα επέλεγες;
Ανοιχτόχρωμα αφού είμαι ξετρελαμένη με τα παστέλ χρώματα για τα νύχια.
  • Θα προτιμούσες να αποχωριζόσουν το αγαπημένο σου προϊόν για τα μάτια ή το αγαπημένο σου προϊόν για τα χείλια;
Νομίζω ότι θα προτιμούσα να αποχωριστώ το αγαπημένο μου προϊόν για τα μάτια. Κραγιόν για πάντα!!!
  • Θα προτιμούσες να έχεις τα μαλλιά σου σε αλογοουρά ή σε έναν χαλαρό κότσο;
Μου φαίνεται ότι δεν θα μπορέσω ποτέ να πετύχω ένα καλό κότσο επειδή έχω πολύ λεπτή τρίχα αλλά έχω τα μαλλιά μου σε αλογοουρά σχεδόν πάντα.
  • Θα προτιμούσες να μην μπορούσες να ξαναφορέσεις ποτέ ξανά λιπ-γκλος ή να είχες άβαφτα νύχια για πάντα;
Θα προτιμούσα να μην ξαναφορέσω ποτέ ξανά λιπ-γκλος αν και μου αρέσει αρκετά.
  • Θα προτιμούσες να ξυρίσεις τα φρύδια σου ή να τα βάφεις κάθε μέρα;
Δεν θα μου άρεσε κανένα από τα δύο αλλά νομίζω ότι θα προτιμούσα να τα έβαφα κάθε μέρα.
  • Θα προτιμούσες να μην έχεις καθόλου προϊόντα μακιγιάζ ή καθόλου βερνίκια;
Καθόλου βερνίκια!

Τα άτομα που ταγκάρω!
  1. Η Ζαχαρούλα από το Sugar Beauty
  2. Η Μαρία από το Beauty with Mairy
  3. C'est moi από το +size beauty 
  4. Η Σταυρούλα από το Drugstore and Bargain lover
  5. Η Χριστίνα από το BeatyFist07
  6. Η Ευτυχία από το efibeauty
  7. Η Ναταλία από το Glam in the beauty
  8. Η Βίκυ από το Beauty and the food Beast
  9. Η Κατερίνα από το Sugar Queen 
  10. Η Ελευθερία από το Diary of a beauty addict
Τα λέμε σύντομα!

No comments:

Post a Comment

I always smile when I read your comments and appreciate and answer every one of them! Feel free to leave a link to your blog!
Πάντα χαμογελάω όταν διαβάζω τα σχόλιά σας, τα εκτιμώ απίστευτα και απαντάω σε όλα! Μπορείτε αν θέλετε να αφήσετε σύνδεσμο για το blog σας!