Monday, 16 June 2014

An SPF guide


I'm going on a trip in a few weeks to Palermo in Sicily so as a white girl I have to be really prepared for the sun there. So while I was checking my beauty products to see what I would pack with me I thought would it be nice to show you any sunscreen as well as other products that will protect you from the harmful rays of the sun.
.......................................................................................................................................

Σε μερικές εβδομάδες θα ταξιδέψω στην Σικελία και σαν άσπρο κορίτσι που είμαι πρέπει να προετοιμαστώ καλά για τον ήλιο εκεί. Οπότε όταν προσπαθούσα να διαλέξω τι να πάρω μαζί βρήκα μερικά που νόμιζα ότι θα ήταν ωραία να σας δείξω μερικά αντηλιακά καθώς και άλλα προϊόντα που μπορούν να σας προστατέψουν από τις βλαβερές ακτίνες του ήλιου.
.......................................................................................................................................


Protect those lips!

  • I only recently bought the maybelline baby lips lipbalm (3,77€ here) and I have to say, I really like it.  It is really moisturising, smells like vanilla and lemons and moisturises the lips pretty much ok, nothing amazing but overall a good everyday lip balm. The best part though? SPF!
  • A pretty old favourite this korres lipbalm (about 3,25€ here) with mandarin (if I am correct) is a definite love since forever! It has SPF protection, it is moisturising (again as moisturising as the maybelline baby lips pretty much) and the colour is really pretty. For a lip balm it has a really good colour payoff and in general leaves your lips with a peachy, coral, natural tone!
  • My least favourite lipbalm with SPF is this liposan lipbalm with SPF. It is rather old but I have to say it leaves your lips quite white. Not the most flattering shade. But I thought it would be nice to mention both products that I love as well as those that are not that nice. Anyway that one is not that good, as it leaves your lips white and is really hard to put on and not that moisturising.

Multitasking gals!

  • This Korres 50 SPF face and body sunscreen (set for 18,50€ here) was given to my by my mother when she got the set that contained this and the korres face sunscreen. Anyway I was really hesitant to use it on my face at first but since I was curious and after seeing how lightweight and transparent it was on my body I tried it on my skin. Even though I'm not ready to give a full review on it I would say it is really good for the face as well. If you have acne prone, oily skin don't be afraid to use it on your face. It didn't break me out and after letting it set for a couple of minutes it absorbs on the skin and leaves an almost mat finish. 
  • In all honesty when I bought the Formula SPF 50 sunscreen for kids (3€) from Marks&spencer. I was not thinking anything but "Oh my god sunscreen that costs 3€!!!" so I got it. I tried it on my body and was in absolute love with it. It is light blue so you can see where you have sunscreen and where not, but it blends to absolutely nothing and it feels really lightweight. Then I tried it on my face and it break me out. Badly. So don't get it if you want it for both your face and your body, but if you are looking for a body sunscreen try and find it! 

For the eyes!

When I bought my korres moisturiser with wild rose for dry skin it came with the wild rose eye cream ( 9.60€ here) so I definitely was happy because I knew that I would need a new eye cream soon then. What I didn't notice then was that it had an SPF 15. Which I was really excited when I found out about when I started using it a few weeks ago. I am in love with it ans hopefully I will do a review on it sometime in the future but I really, really like it so far!

For those who don't get that much sun

If you live up north and your face doesn't get that much sun, or if you want something for the winter Rose day cream by korres with SPF (12.03 € here) is what I have been using all winter. First of all I'm really impressed by how long this has lasted me. I had been using it for about 3 months and I'm still left with at least another month of use (saving it for winter time) and I wasn't using it sparingly! More thinks about how perfect it is on my review for it!


Disclaimer: The links are just to help you to find the products at a good price, for your convenience!
.......................................................................................................................................

Προστατέψτε τα χείλη σας!

  • Αγόρασα πρόσφατα το maybelline babylips lipbalm (3,77 € εδώ) και έχω να πω, ότι μου αρέσει πολύ. Είναι πραγματικά ενυδατικό, μυρίζει βανίλια και λεμόνι και ενυδατώνει τα χείλια λίγο-πολύ μια χαρά, τίποτα το καταπληκτικό, αλλά συνολικά ένα καλό καθημερινό lip balm. Το καλύτερο μέρος όμως; SPF!
  • Ένα υπέροχο παλιό αγαπημένο lipbalm, αυτό το korres lipbalm (3,25 € εδώ) με μανταρίνι (αν δεν κάνω λάθος) είναι αγαπημένο από πάντα! Έχει δείκτη προστασίας, είναι ενυδατικό (και πάλι, ενυδατώνει περίπου σαν το maybelline babylips πάνω-κάτω) και το χρώμα είναι πραγματικά όμορφο. Για ένα lip balm που έχει πραγματικά καλή απόδοση χρώματος και γενικά αφήνει τα χείλη σας με ένα έξοχο, κοράλλι, φυσικό τόνο!
  • To λιγότερο αγαπημένο μου βάλσαμο χειλιών με SPF είναι αυτό Liposan lipbalm με δείκτη προστασίας. Είναι αρκετά παλιό, αλλά έχω να πω ότι αφήνει τα χείλη σας άσπρα. Δεν είναι και η πιο κολακευτική απόχρωση. Αλλά σκέφτηκα ότι θα ήταν ωραίο να αναφέρω τα προϊόντα που αγαπώ, καθώς και εκείνα που δεν είναι και τόσο ωραία. Τέλος πάντων δεν είναι καλό, καθώς αφήνει τα χείλη σας λευκά και είναι πραγματικά δύσκολο να το βάλετε και δεν ενυδατώνει τα χείλη σας.


Πολυχρηστικά αντηλιακά!

  • Αυτό Κορρές αντηλιακό με SPF 50 για το πρόσωπο και το σώμα (σετ για 18,50 € εδώ) μου δόθηκε από τη μητέρα μου, αφού όταν πήρε το σετ, που περιείχε αυτό και το korres αντηλιακό για το πρόσωπο με γιαούρτι μου έδωσε το πρώτο. Ήμουν πολύ διστακτική να το χρησιμοποιήσω στο πρόσωπό μου αρχικά, αλλά ήμουν περίεργη και αφού είδα πόσο ελαφρύ και διάφανο ήταν στο σώμα μου, το δοκίμασα και στο δέρμα του προσώπου μου. Ακόμα κι αν δεν είμαι έτοιμη να δώσει μια πλήρη κριτική για αυτό θα ήθελα να πω ότι είναι πραγματικά καλό για το πρόσωπο. Αν έχετε τάσεις ακμής, λιπαρό δέρμα μην το φοβάστε στο πρόσωπό σας. Δεν μου προκαλεί σπυράκια και αφού το αφήσω για λίγα λεπτά στο δέρμα μου απορροφάτε και αφήνει ένα σχεδόν ματ τελείωμα.
  • Με απόλυτη ειλικρίνεια, όταν αγόρασα το Formula SPF 50 αντηλιακό για τα παιδιά (3 €) από τα Marks & Spencer, δεν σκεφτόμουν τίποτα, παρά "Θεέ μου αντηλιακό που κοστίζει 3 €!" έτσι το πήρα. Το δοκίμασα στο σώμα μου και έπεσα σε απόλυτη αγάπη με αυτό. Είναι γαλάζιο, οπότε μπορείτε να δείτε πού έχετε βάλει αντηλιακό και όπου δεν έχετε βάλει, αλλά αφού τo απλώσετε δεν θα δείτε απολύτως τίποτα και θα το αισθάνεστε πολύ ελαφρύ. Στη συνέχεια το δοκίμασα στο πρόσωπό μου και μου προκάλεσε αρκετά σπυράκια. Γι 'αυτό αν ψάχνετε για ένα αντηλιακό για το πρόσωπο μην το πάρετε, αλλά αν ψάχνετε για ένα αντηλιακό σώματος προσπαθήστε να το βρείτε!


Για τα μάτια!

Όταν αγόρασα την ενυδατική κρέμα του korre με άγριο τριαντάφυλλο για ξηρό δέρμα ήρθε με την κρέμα ματιών με άγριο τριαντάφυλλο (9,60 € εδώ), έτσι σίγουρα χάρηκα γιατί ήξερα ότι θα χρειαζόμουν μια νέα κρέμα ματιών σύντομα. Αυτό που δεν είχα προσέξει τότε ήταν ότι είχε SPF 15. Πράγμα για το οποίο ήμουν πραγματικά ενθουσιασμένη όταν το ανακάλυψα ξεκίνησα να το χρησιμοποιώ πριν από λίγες εβδομάδες. Είμαι ερωτευμένη μαζί του και ελπίζω να κάνω μια κριτική για αυτό κάποια στιγμή στο μέλλον, αλλά μου αρέσει πάρα πολύ μέχρι τώρα!

Για όσους δεν εκτίθενται τόσο πολύ ήλιο

Αν ζείτε στο βορρά και το πρόσωπό σας δεν εκτίθεται τόσο πολύ στον ήλιο, ή αν θέλετε κάτι για το χειμώνα η κρέμα ημέρας με άγριο τριαντάφυλλο με SPF του korres (12,03 € εδώ) είναι αυτό που χρησιμοποιούσα όλο το χειμώνα. Πρώτα απ 'όλα είμαι πραγματικά εντυπωσιασμένη από το πόσο καιρό μου κράτησε. Το έχω ήδη χρησιμοποιεί για περίπου 3 μήνες και έχω ακόμα τουλάχιστον άλλο ένα μήνα χρήσης (το φυλάω για το χειμώνα) και δεν το χρησιμοποιούσα με φειδώ! Περισσότερα για το πόσο υπέροχη είναι δείτε την κριτική μου για αυτό εδώ!


Disclaimer: Οι σύνδεσμοι είναι μόνο για να σας βοηθήσουν να βρείτε τα προϊόντα σε καλή τιμή, για την εξυπηρέτησή σας!

6 comments:

  1. Καλό ταξίδι κοπέλα μου!! να περάσεις όμορφα!!!!!! φιλάκιααααα

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευχαριστώ πολύ!!! Μετράω τις μέρες μια μια πραγματικά μέχρι να έρθει η ημέρα που θα φύγω! Θα γυρίσω με πολλές φωτογραφίες!!!

      Delete
  2. Α θέλω να δοκιμάσω τη κρέμα ματιών της Korres! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Να την δοκιμάσεις!!! Δεν κάνει θαύματα, αλλά βοηθάει με τους μαύρους κύκλους και έχει SPF οπότε την αγαπάω πολύ!!!

      Delete
  3. καλό ταξίδι!!! σου εύχομαι να περάσεις υπέροχα! ακόμα και εγώ που είμαι μαύρο κορίτσι πλέον προσέχω πάρα πολύ στον ήλιο, πέρυσι για πρώτη φορά κοκκίνισα φαντάσου!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Η αλήθεια είναι πως και εγώ δεν κοκκινίζω εύκολα αλλά, και μόνο που φαντάζομαι το πόσο κακό κάνει στο δέρμα ο ήλιος προσπαθώ να έχω, σε ότι φοράω το καλοκαίρι, δείκτη προστασίας!!!

      Delete

I always smile when I read your comments and appreciate and answer every one of them! Feel free to leave a link to your blog!
Πάντα χαμογελάω όταν διαβάζω τα σχόλιά σας, τα εκτιμώ απίστευτα και απαντάω σε όλα! Μπορείτε αν θέλετε να αφήσετε σύνδεσμο για το blog σας!