Thursday, 26 June 2014

Korres face and body SPF 50 sunscreen review


Ι know, I know, I have already talked a lot about Korres sunscreen with yogurt for face and body for sensitive skin with SPF 50 (what a mouthful) from my top 10 products for summer to my multitasking products, and, of course my March favourites I feel like I have talked about this everywhere. However I feel like it does deserve its own review and I feel like I can really do a review for it now that I've used it for about three months.



When I got it I was only using it for my body, but in lack of any other sunscreen at the time and to satisfy my own curiosity of course, after only a sort while, I used it on my face. I was prepared for the worst. Horrible acne, oily skin, a strong scent that would linger all day and any kind of other terrible skin reactions. The result amazed me. Nothing! My acne remain the same, definitely not the reaction I was expecting, the scent was pretty nice and disappeared after a few minutes and my face was definitely not oily.
I can say that some of the other biggest plus of the Korres face and body sunscreen with yogurt with SPF 50 is, that it is really easily absorbed on from the skin, yet it does leave it hydrated (if you have dry skin try using a moisturiser as well) and it works pretty fine under make up too. It is very easy to apply since it starts white but turns completely sheer when you blend it. The consistency is really light and it claims to be water and sweat resistant.

I remember the days, when I used to buy sunscreen for both face and body and it would cause me the worse break-outs. Maybe this is why, this product made such an impression. I don't know. All I know is that it is amazing for both face and body and I can see it working miracles on sensitive skin as well, as the majority of the ingredients are natural and it is formulated for that skin type exactly.

All in all the best face and body sunscreen with the highest SPF available I know that there is out there and with a set price of 10,92€ you really can't go wrong!
..............................................................................................................................................

Ξέρω, ξέρω, έχω ήδη μιλήσει πάρα πολύ για το αντηλιακό του κορρέ με γιαούρτι για το πρόσωπο και το σώμα για το ευαίσθητο δέρμα με SPF 50 (τι όνομα και αυτό!) από τα καλύτερα 10 προϊόντα μου για το καλοκαίρι μέχρι τα πολυχρηστικά προϊόντα, και, φυσικά τα αγαπημένα Μαρτίου, νιώθω σαν να έχω μιλήσει για αυτό παντού. Ωστόσο, νιώθω επίσης ότι αξίζει τη δική του ξεχωριστή κριτική και τώρα που έχω χρησιμοποιήσει για περίπου τρεις μήνες μπορώ να σας πω μιλήσω με ασφάλεια.

Όταν το πρωτοπήρα στα χέρια μου το χρησιμοποιούσα μόνο για το σώμα μου, αλλά η έλλειψη οποιουδήποτε άλλου αντηλιακό για το πρόσωπο και φυσικά η δική μου περιέργεια, με έκαναν να το χρησιμοποιήσω στο πρόσωπό μου. Ήμουν προετοιμασμένη για τα χειρότερα. Απαίσια ακμή, λιπαρό δέρμα, έντονη μυρωδιά που θα διαρκούσε όλη την ημέρα και κάθε είδους άλλες φοβερές δερματικές αντιδράσεις. Το αποτέλεσμα με εξέπληξε. Τίποτα! Ακμή μου είχε παραμένει η ίδια, σίγουρα δεν είχε την αντίδραση που περίμενα, η μυρωδιά ήταν πολύ ωραία και εξαφανίστηκε μετά από λίγα λεπτά και το πρόσωπό μου σίγουρα δεν ήταν λιπαρό.
Μπορώ να πω ότι μερικά από τα υπόλοιπα μεγαλύτερα πλεονεκτήματα του αντηλιακού αυτού είναι ότι απορροφάται πολύ εύκολα από το δέρμα, το αφήνει ενυδατωμένο (ωστόσο, αν έχετε ξηρό δέρμα, δοκιμάστε να χρησιμοποιήσετε και μια ενυδατική κρέμα από κάτω) και λειτουργεί μια χαρά και κάτω από το μακιγιάζ. Είναι πολύ εύκολο να εφαρμοσθεί, δεδομένου ότι ξεκινά άσπρο, αλλά όταν το απλώνετε γίνετε εντελώς διάφανο. Η σύσταση είναι πολύ ελαφριά και ισχυρίζεται ότι είναι ανθεκτική στο νερό και στον ιδρώτα.

Θυμάμαι παλιότερα, όταν συνήθιζα να αγοράζω αντηλιακά για το πρόσωπο και το σώμα και μου προκαλούσαν πολύ ακμή και ήταν πολύ λιπαρά. Ίσως αυτός να είναι και ο λόγος, που το προϊόν αυτό μου έκανε τέτοια εντύπωση. Δεν ξέρω. Το μόνο που ξέρω είναι ότι είναι καταπληκτικό τόσο για το πρόσωπο όσο και για το σώμα και μπορώ να το δω να κάνει θαύματα σε ευαίσθητες επιδερμίδες, καθώς, η πλειοψηφία των συστατικών του είναι φυσικά και έχει διαμορφωθεί ακριβώς για αυτόν τον τύπο του δέρματος.

Εν τέλη πιστεύω ότι είναι το καλύτερο αντηλιακό για πρόσωπο και σώμα με το υψηλότερο SPF που υπάρχει, στην τιμή των 10,92€!

No comments:

Post a Comment

I always smile when I read your comments and appreciate and answer every one of them! Feel free to leave a link to your blog!
Πάντα χαμογελάω όταν διαβάζω τα σχόλιά σας, τα εκτιμώ απίστευτα και απαντάω σε όλα! Μπορείτε αν θέλετε να αφήσετε σύνδεσμο για το blog σας!