Friday, 6 June 2014

May beauty favourites 2014




Another month has passed and now we are official in summer! I have told you before that there are some months that I feel like I have nothing new to talk to you in my favourites and some months are overflow with products. You must have guessed from the photo that this is not a "bad" month.

Some of those things were featured in my Huge collective haul. Anyway those are the things I have been loving this month!
......................................................................................................................

Ακόμα ένας μήνας έχει περάσει και τώρα είμαστε επίσημα στο καλοκαίρι! Σας έχω ξαναπεί ότι μερικούς μήνες νιώθω ότι δεν έχω τίποτα να σας δείξω στα αγαπημένα μου κάθε μήνα και μερικούς μήνες έχω πάρα πολλά πράγματα. Νομίζω ότι έχετε καταλάβει από την εικόνα μέχρι τώρα ότι αυτός δεν είναι ένας "κακός" μήνας.

Μερικά από αυτά τα πράγματα σας τα είχα πρωτοδείξει στο Huge collective haul που είχα κάνει πριν από λίγες εβδομάδες. Όπως και να έχει ορίστε τα αγαπημένα μου για αυτόν τον μήνα!
.....................................................................................................................................
  • Bioten Cellufight anti-cellulite massage oil. Last year I had bought the very famous at the time Bioten Cellufight anti-cellulite gel which came with the same product in the massage oil formula, which I saved for this year. I started using it last month and I have been absolutely in love with it this month. It is messy, but it works. Of course I work out and try to eat kind of healthy.
  • Marks & Spencer Formula sunscreen with SPF 50. This one is a recent purchase, which I made when I found out that this sunscreen costs 3€. I used it almost everyday this month on my arms and the day I went on the beach. I also used it on my face and say that I wouldn't recommend it for that. However, for the body it is amazing. It doesn't feel sticky, it has a blue-ish tint which makes sure you have applied everywhere, it absorbs quickly and leaves absolutely nothing behind.
  • Korres Wild Rose eye cream with SPF 15. Obviously, since the sun has became brighter these recent weeks, I have been trying to incorporate a little bit of SPF in all of my skincare. I had gotten this eye cream when I was home for Christmas and at the time I didn't know there was any SPF in it. Imagine my excitement when I found out that my eye cream was both brightening (dark circles, I have those) and could protect me from the sun. I have loved it so far because it has helped my dark circles a lot and because I can protect my undereye area from the sun.
  • Korres Japanese Rose shower gel. I actually got this baby quite some time ago when I was out of shower gel and made a trip to a local pharmacy to discover that Korres had a "buy 1 get 1 free" deal on all of their shower gels, so I got the Japanese Rose shower gel, which seemed the most intriguing scent. I have to warn you though, this doesn't small like roses. It smells mostly like green tea, but those two ingredients, get together to create a really refreshing scent, that is amazing for a cooling shower on a hot summer day.
  • Sephora Instant moisture mask. When I was in Sephora a few days ago I saw this kind of fresh, do it at home mask. I had been on the hunt for a new face mask too. Don't get me wrong I really like my farmasi peel off mask, but every now and then a girl needs a change. Let me tell you about this mask. It is next to impossible to make. The directions say to pour the container of the little pack on water in the shaker and shake until it becomes a gel. I am warning you, don't try and shake it by hand, use an electric mixer, because otherwise you will be shaking for ages. Now it is logical to ask, why,if it is such a pain in the but to make is it on my favourites. Because it is AMAZING. It leaves your face, completely moisturised and in general it gives you an amazingly beautiful finish and calm skin with no redness and really comfortable. All in all worth the fuss and I really want to repurchase it!
  • Marks& Spencer Ingredients hand butter with lemon. There was a sale recently in marks & Spencer and that was were where I got the Formula sunscreen and also this hand butter. I know I got a hand cream recently but I thought this one was a deal I couldn't pass by (3 €), and now I can say I'm happy I didn't since the moisture I get from this hand butter is way more than the one that the body shop absinthe hand cream provides. The scent is also divine.
  • So easy depilatory strips for the face by Rainbow priorities. I got those when I was in Athens and it is not the actual product that I was extremely excited with, but the little wet wipes that they had with them that you are supposed to use after waxing. I always had a problem with waxing especially on my face, because my skin is really sensitive to it and always breaks out as well as being aggravated and red for at least a day. I'm not sure what did it but with this wax strips and one little wet wipe afterwards, I was left with smooth skin and the redness was past just a few minutes after. I am shocked. Pleasantly shocked that is of course.
  • Maybelline Baby Lips in the classic flavour. I was almost out of lip balm when I decided to pick this extremely popular baby lips, lip balm in the classic/blue colour. I got it because of all the good things I have been hearing about it and I have to say, I really like it. It moisturises my lips really nicely and has an amazing scent of lemons. It also has an SPF 15 which is always a plus.
  • 24hr Colour Tattoo by Maybelline in Permanent Taupe. I have been wanting to try these colour tattoos for ever, but I always thought it costs more than it deserved for an eyeshadow. However, a discount that I had for Sephora items was about to expire and I thought I'd finally try it. The shade, was something that I had expected to be a little bit more exciting as in overall it didn't wow me. But the product itself is an absolute jem and absolutely deserves every penny.
  • Mac Paintpot in Rubanesce. I first heard about this paintpot from my favourite youtuber and when I was a few months ago in my first ever Mac store, I decided to pick it up, to test it and to see, what everyone was talking about. I also picked it up because of its BEAUTIFUL colour. The shade has many colours such as gold, bronze, pink and some amazing shimmer. The true beauty however shows in the sun light. All I can say other for the colour is that you should swatch it in the store. The product by itself is however amazing and I would say that it is better from the maybelline colour tattoo. It blends better and has more of a satin feel. The staying power is the same. However the colour is not that opaque, but mostly somewhat of a beautiful shimmer glow for the eyes.
  • Full Colour gloss by Korres in Orange. I think this is the most profound beauty favourite of this month. I have shown this lipgloss in my "What's in my bag video" and I have been wearing it almost every day. The shade is amazing, with orange, coral and red tones this is an absolutely unique colour, that screams summer! The formula is out of this world, non sticky and the most hydrating I have ever found. This is a must if you want to wear something on your lips, but you can't because they are too dry and chipped. 
That was everything, that I have been loving this month!
Sorry for the long post!


.........................................................................................................................................


  • Bioten Cellufight λάδι μασάζ κατά της κυτταρίτιδας. Πέρυσι είχα αγοράσει το πολύ γνωστό κατά τη περίοδο εκείνη bioten Cellufight anti-cellulite gel που ήρθε με το ίδιο προϊόν σε τύπο λαδιού για μασάζ, το οποίο είχα αποθηκεύσει για το τρέχον έτος. Άρχισα να το χρησιμοποιώ αυτό τον περασμένο μήνα και είμαι απόλυτα ερωτευμένη μαζί του αυτό το μήνα. Είναι μπελαλίδικο αφού είναι εύκολο να πάει παντού σαν λάδι, αλλά λειτουργεί. Φυσικά γυμνάζομαι και προσπαθώ να τρώω σχετικά υγιεινά.
  • Marks & Spencer Formula αντηλιακό με SPF 50 . Αυτή είναι μια πρόσφατη αγορά, που έκανα όταν έμαθα ότι αυτό το αντηλιακό κόστιζε 3 €. Το χρησιμοποιούσα σχεδόν καθημερινά αυτό το μήνα στα χέρια μου και την ημέρα που πήγα στην παραλία. Το χρησιμοποίησα επίσης στο πρόσωπό μου και να πω ότι δεν θα το συνιστούσα για το πρόσωπο. Ωστόσο, για το σώμα είναι καταπληκτικό. Δεν κολλάει, έχει μια μπλε απόχρωση που κάνει σίγουρο ότι το έχετε εφαρμόσει παντού, απορροφάται γρήγορα και δεν αφήνει απολύτως τίποτα πίσω.
  • Κορρές Άγριο Τριαντάφυλλο κρέμα ματιών με SPF 15. Προφανώς, δεδομένου ότι ο ήλιος έχει γίνει πιο δυνατός αυτές τις τελευταίες εβδομάδες, έχω προσπαθήσει να ενσωματώσει λίγο SPF σε όλα προϊόντα περιποίησης της επιδερμίδας μου. Είχα πάρει αυτήν την κρέμα ματιών, όταν ήμουν στο σπίτι για τα Χριστούγεννα και αν και τότε δεν το  ήξερα υπήρχε δείκτης προστασίας σε αυτό. Φανταστείτε τον ενθουσιασμό μου όταν έμαθα ότι κρέμα ματιών μου ήταν τόσο φωτιστική ( έχω μαύρους κύκλους) και μπορεί να με προστατεύσει από τον ήλιο. Μου άρεσε τόσο πολύ, γιατί βοήθησε τους μαύρους κύκλους μου πολύ και γιατί μπορεί να προστατεύσει την περιοχή των ματιών μου από τον ήλιο.
  • Κορρές Αφρόλουτρο στην μυρωδιά Γιαπωνέζικο Τριαντάφυλλο. Πήρα αυτό το προϊόν πριν από αρκετό καιρό, όταν είχα ξεμείνει από αφρόλουτρο και έκανε έτυχε να βρεθώ σε ένα τοπικό φαρμακείο για να ανακαλύψω ότι ο Κορρές είχε την προσφορά "1 και 1 δώρο" για όλα τα αφρόλουτρα τους, έτσι πήρα το αφρόλουτρο στην μυρωδιά Γιαπωνέζικο Τριαντάφυλλο, το οποίο μου φάνηκε η πιο ενδιαφέρουσα μυρωδιά. Πρέπει να σας προειδοποιήσω όμως, αυτό δεν μυρίζει σαν τριαντάφυλλα. Μυρίζει ως επί το πλείστον, σαν πράσινο τσάι, αλλά αυτά τα δύο συστατικά, μαζί δημιουργούν ένα πραγματικά αναζωογονητικό άρωμα, που είναι καταπληκτικό για ένα δροσιστικό ντους μια καυτή καλοκαιρινή μέρα.
  • Sephora Instant ενυδατική μάσκα. Όταν ήμουν στα Sephora πριν από λίγες μέρες είδα αυτό τη σχετικά ιδιαίτερη μάσκα. Έψαχνα μια νέα μάσκα προσώπου. Μην με παρεξηγήσετε μου αρέσει η peel off μάσκα μου της farmasi, αλλά κάθε λίγο κάθε κορίτσι χρειάζεται μια αλλαγή. Επιτρέψτε μου να σας πω λίγα για αυτή τη μάσκα. Είναι σχεδόν αδύνατο να δημιουργηθεί. Οι οδηγίες λένε να χύσετε το περιεχόμενο του μικρού πακέτου και νερό στο σέικερ και να ανακινήστε μέχρι να γίνει ένα πηκτό τζελ. Σας προειδοποιώ, μην προσπαθήσετε να το ανακινήστε με το χέρι, χρησιμοποιήστε ένα ηλεκτρικό μίξερ, γιατί αλλιώς θα ανακινείτε για πολύ καιρό. Τώρα είναι λογικό να ρωτήσετε, γιατί , αν είναι όπως λες τόσο μεγάλος μπελάς να γίνει, να είναι στα αγαπημένα μου. Επειδή είναι εκπληκτικό. Αφήνει το πρόσωπό σας , παντελώς ενυδατωμένο και σε γενικές γραμμές, σας δίνει ένα εκπληκτικά όμορφο φινίρισμα και δέρμα ήρεμο, χωρίς κοκκινίλες και πραγματικά άνετο. Σε γενικά πλαίσια αξίζει τον κόπο και θέλω πραγματικά να το ξαναγοράσω!
  • Marks & Spencer κρέμα χεριών με λεμόνι. Υπήρξε μια έκπτωση πρόσφατα στα Marks & Spencer και τότε ήταν όταν που πήρα το αντιηλιακό Formula, αλλά και αυτό το βούτυρο χεριών. Ξέρω ότι πήρα μια κρέμα χεριών πρόσφατα, αλλά νόμιζα ότι αυτό ήταν μια προσφορά που δεν μπορούσα να προσπεράσω (έκανε και αυτό 3 €), και τώρα μπορώ να πω ότι είμαι χαρούμενος που το αγόρασα αφού η ενυδάτωση που παίρνω από το βούτυρο αυτό είναι πολύ περισσότερο από αυτό που μου δίνει η Absinthe κρέμα χεριών. Η μυρωδιά είναι επίσης θεϊκή.
  • So easy αποτριχωτικές ταινίες για το πρόσωπο από Rainbow Priorities. Πήρα αυτές τις αποτριχωτικές ταινίες όταν ήμουν στην Αθήνα και δεν είναι το πραγματικό προϊόν, για το οποίο είμαι πολύ ενθουσιασμένη, αλλά τα μικρά υγρά μαντηλάκια που είχαν μαζί και χρησιμοποιούνται μετά την αποτρίχωση. Πάντα είχα πρόβλημα με την αποτρίχωση ειδικά στο πρόσωπό μου, επειδή το δέρμα μου είναι πολύ ευαίσθητο στο κερί και πάντα βγάζει σπυράκια καθώς και καταλήγει ερεθισμένο και κόκκινο για τουλάχιστον μία ημέρα. Δεν είμαι σίγουρος τι φταίει, αλλά με αυτό το κερί και ένα μικρό υγρό πανάκι μετά, είχα μείνει με λείο δέρμα και η ερυθρότητα είχε περάσει μόλις σε λίγα λεπτά. Είμαι σοκαρισμένη. Ευχάριστα σοκαρισμένη φυσικά.
  • Maybelline Baby Lips στην κλασική γεύση . Μου είχε σχεδόν τελειώσει το βάλσαμο χειλιών όταν αποφάσισα να πάρω αυτό το πολύ δημοφιλές Baby Lips, βάλσαμο χειλιών στο κλασικό/ μπλε χρώμα. Το πήρα λόγω όλων των καλών πραγμάτων που έχω ακούσει για αυτό και πρέπει να πω, ότι μου αρέσει πραγματικά. Ενυδατώνει τα χείλη μου πραγματικά καλά και έχει ένα καταπληκτικό άρωμα λεμονιών. Έχει επίσης SPF 15, το οποία είναι πάντα ένα συν.
  • 24hr Colour Tattoo από τη Maybelline στην απόχρωση Permanent Taupe. Ήθελα να δοκιμάσω αυτά τα colour tattoo εδώ και πολύ καιρό, αλλά πάντα πίστευα ότι κοστίζουν περισσότερο από ότι αξίζουν, για μια σκιά ματιών. Ωστόσο, είχα μια έκπτωση στα Sephora πρόσφατα που ήταν να λήξει και σκέφτηκα να τη δοκιμάσω εν τέλη. Η απόχρωση, ήταν κάτι που περίμενα να είναι λίγο πιο συναρπαστική και γενικότερα δεν με ενθουσίασε. Αλλά το ίδιο το προϊόν είναι ένα απόλυτο διαμάντι και αξίζει κάθε δεκάρα.
  • Mac Paintpot στην απόχρωση Rubanesce. Άκουσα για πρώτη φορά για αυτό το paintpot από μια από τις αγαπημένες μου youtuber και όταν ήμουν πριν από λίγους μήνες στο πρώτο μου κατάστημα Mac, αποφάσισα να το δοκιμάσω. Το αγόρασα, λόγω του απίστευτα ΟΜΟΡΦΟΥ χρώματος της. Η σκιά έχει πολλά χρώματα όπως χρυσό , χάλκινο , ροζ και πορτοκαλί και λίγο καταπληκτικό shimmer. Η πραγματική ομορφιά του, ωστόσο φαίνεται στο φως του ήλιου. Το μόνο που μπορώ να προσθέσω για το χρώμα είναι ότι πρέπει να το δείτε στο κατάστημα. Το προϊόν από μόνο του είναι εκπληκτικό και θα έλεγα ότι είναι καλύτερο από το maybelline colour tattoo. Σβήνεται καλύτερα και έχει πιο σατινένια αίσθηση. Η διάρκειά τους είναι η ίδια. Ωστόσο, το χρώμα δεν είναι τόσο έντονο χρωματικά, αλλά κυρίως δίνει μια όμορφη λάμψη στα μάτια.
  • Full Colour gloss του Κορρέ στην απόχρωση Orange. Νομίζω ότι αυτό είναι το πιο πολυαγαπημένο μου προϊόν ομορφιάς αυτού του μήνα. Έχω δείξει αυτό το lipgloss στο βίντεο μου "What's in my bag" και το φοράω σχεδόν κάθε μέρα. Η απόχρωση είναι καταπληκτική, με πορτοκάλι, κοραλλί και κόκκινους υποτόνους, είναι ένα απόλυτα μοναδικό χρώμα, που φωνάζει καλοκαίρι! Η φόρμουλα είναι απίστευτη , μη κολλώδης και το πιο ενυδατικό lipgloss που έχω δοκιμάσει ποτέ. Είναι επίσης ένας πολύ καλό προϊόν εάν θέλετε να φορέσετε κάτι στα χείλη σας, αλλά δεν μπορείτε, επειδή είναι πάρα πολύ ξηρά και σκασμένα.

Αυτά ήταν όλα, που έχω αγαπήσει αυτό το μήνα!
Συγγνώμη για τη μεγάλη ανάρτηση!

No comments:

Post a Comment

I always smile when I read your comments and appreciate and answer every one of them! Feel free to leave a link to your blog!
Πάντα χαμογελάω όταν διαβάζω τα σχόλιά σας, τα εκτιμώ απίστευτα και απαντάω σε όλα! Μπορείτε αν θέλετε να αφήσετε σύνδεσμο για το blog σας!