Monday, 23 June 2014

Some book suggestions for summer and what's on my read wishlist



I often say that I would be extremely happy living in a big library. I would probably never leave the place since I am notorious for reading books for hours. Summertime is the best for getting sucked up by books, especially since you have no work and a lot of free time. Here are my top ten books, you should pick for yourself the summer!


  1. King Lear by Shakespeare, if you are romantic and want to read something from another era.
  2. Sherlock Holmes by Arthur Conan Dole, because it will keep you at the tip of your toes and you probably won't be able to leave the book down before you finish. Attention! You might even spend your whole summer just reading at his adventures.
  3. Game of thrones by George RR Martin, because it might be the best book and story of our times.
  4. Poems by Edgar Allan Poe, because they have an elegant summertime sadness.
  5. The Da Vinci Code by Dan Brown, or the newest Inferno or The Illuminati especially if you are visiting Florence, Paris or Rome you HAVE to read them
  6. World War Z, even if you don't like zombies I think you are going to love this book since it is really beautifully written and describes perfectly what happens to human psychology when there is a world war. 
  7. The Hobbit by Tolkien, since you are probably going to watch it on cinema it is good to know the original story and it is definitely a good read.
  8. Lauren Conrad's Beauty, because it is honestly the best book that has to do with beauty and the perfect summer read for those that love beauty and are bored of literature. 
  9. Warrior by RG. Grant is an amazing book for those that are passionate with history and are curious not only for the outcome of wars but also their daily life. From ancient Greece to modern America this is a must for those that are intrested in warriors.
  10. For all of you romantic souls out there if you haven't red William Shakespear, this summer you must. I know, I know you already have been spoiled for the ending, but I think you will enjoy it anyway! 
Now those are all of the books that I have already red and have enjoyed enough to reccomend them to you. At the moment I'm reading the Inferno by Dan Brown and I'm really enjoying it. But what is on my must-read list? Here you go:
  1. A Clash of Kings by George RR Martin. In general I enjoy reading more than watching any kind of film or series, so since Game of Thrones is my favourite series and I really enjoyed the first book of the "A song of ice and fire" I could only put the second book of these series on my "to read" list.
  2. A brief story of time by Stephen Hawking. I know it sounds strange but other than literature I really enjoy reading more, kind of scientific books. That being said, I would love to read the brief story of time since I've heard that it is the perfect book to give to that friend who knows nothing about science!
  3. My two favourite genres to read are fantasy and mystery. Since I feel that mr.Martin has got me covered on fantasy and since I've red everything by Arthur Conan Doyle on Sherloc Holmes, I thought I'd move to Agatha Cristi. I'm going to read the Passenger to Frankfurt.
  4. I recently saw the newest Carrie by Stephen King and even though the film was not breathtaking, I will give the book a try and in generall try to read more of his books.
  5. I have been also loving reading psychology latelly, especially Carl Jung and Sigmund Freud. I find their writing really simple and easy to understand and I feel like I suddenly can understand more human behaviors than before. So I am looking forward into reading more from either.
  6. The Lord of Rings by Tolkien. I feel kind of ashamed to be such a lover of fantasy stories and I still haven't red this trilogy. I hope to fix my mistake this summer.
  7. The hunger games trilogy. Again another movie that I loved, and I can't wait to read the books. Especially since everyone seems to agree that the books are better than the movie.
  8. Crime and punishment by Dostoyevsky. I love classic literature so, this is a must, and if I remember correctly I had started this book and never finished it because I had no time, so now finally I can do that.
  9. Everything by William Shakespear. Ok I'm a fan what can I say?
  10. The fault in our stars. Unless you have been living under a rock, you must have heard that title somewhere latelly. I have been living under a rock. All I know about it is that it is supposed to be really good and that it has become a movie.  
That's everything!!! Do you like reading books? What are your favourites? Which are you eager to read?
...............................................................................................................................................

Συχνά λέω πως θα ήμουν απόλυτα ευτυχισμένη με το να ζω σε μια μεγάλη βιβλιοθήκη. Το πιο πιθανό είναι ότι δεν θα άφηνα ποτέ την βιβλιοθήκη αφού είμαι γνωστή για τις πολλές ώρες που περνάω διαβάζοντας βιβλία. Το καλοκαίρι είναι η καλύτερη εποχή για να αφοσιώνομαι με τις ώρες στις ιστορίες μου θέλω να διαβάσω, κυρίως αφού δεν έχω κάποια συγκεκριμένη δουλεία να κάνω και πολύ ελεύθερο χρόνο. Ορίστε τα 10 αγαπημένα μου βιβλία που σας προτείνω για αυτό το καλοκαίρι!

    1. O Βασιλιάς Λιρ του Σαίξπηρ, αν είστε ρομαντικές ψυχές και θέλετε να διαβάσετε κάτι από μια άλλη εποχή.
    2. Σέρλοκ Χολμς από τον Arthur Conan Dole, γιατί θα νιώθετε σαν να είστε στην άκρη ενός γκρεμού από αγωνία και πιθανότατα δεν θα είστε σε θέση να αφήσετε το βιβλίο πριν το τελειώσετε. Προσοχή! Μπορεί να περάσετε ακόμη και όλο το καλοκαίρι σας μόνο και μόνο διαβάζοντας τις περιπέτειές του.
    3. Το Game of Thrones του George RR Martin, γιατί μπορεί να είναι το καλύτερο βιβλίο και ιστορία της εποχής μας.
    4. Ποιήματα του Edgar Allan Poe, επειδή έχουν μια κομψή καλοκαιρινή θλίψη.
    5. Ο Κώδικας Ντα Βίντσι του Νταν Μπράουν, ή το νεότερο Inferno ή το Illuminati ειδικά αν επισκέπτεστε την Φλωρεντία, το Παρίσι ή τη Ρώμη, ΠΡΕΠΕΙ να τα διαβάσετε.
    6. Ο Παγκόσμιος Πόλεμος Z, ακόμα κι αν δεν σας αρέσουν τα ζόμπι νομίζω μπορεί να αγαπήσετε αυτό το βιβλίο, δεδομένου ότι είναι πραγματικά καλογραμμένο και περιγράφει τέλεια το τι συμβαίνει στην ανθρώπινη ψυχολογία, όταν διαδραματίζεται ένας παγκόσμιος πόλεμος.
    7. Το Hobbit από τον Tolkien, δεδομένου ότι μάλλον θα το δείτε στον κινηματογράφο, είναι καλό να γνωρίζεται την κανονική ιστορία και είναι σίγουρα ένα ευχάριστο βιβλίο.
    8. Το Beauty της Lauren Conrad, γιατί είναι ειλικρινά το καλύτερο βιβλίο που έχει να κάνει με την ομορφιά και τέλειο για το καλοκαίρι για εκείνους που αγαπούν την ομορφιά και βαριούνται την λογοτεχνία.
    9. Πολεμιστές του RG. Grant είναι ένα καταπληκτικό βιβλίο, περισσότερο λεύκωμα για εκείνους που έχουν πάθος με την ιστορία και είναι περίεργοι, όχι μόνο για την έκβαση των πολέμων, αλλά και την καθημερινή κατάσταση των εμπλεκόμενων. Από την αρχαία Ελλάδα στη σύγχρονη Αμερική, αυτό το λεύκωμα είναι απαραίτητο για εσάς που ενδιαφέρεστε για τους πολεμιστές.
    10. Για όλες εσάς τις ρομαντικές ψυχές εκεί έξω, αν δεν έχετε διαβάσει William Shakespear, αυτό το καλοκαίρι πρέπει να το κάνετε. Ξέρω, ξέρω ότι ξέρετε ήδη το τέλος, αλλά νομίζω ότι θα το απολαύσετε ούτως η άλλως!

    Αυτά είναι από τα βιβλία που έχω ήδη διαβάσει και έχω απολαύσει αρκετά για να σας τα συστήσω. Αυτή τη στιγμή διαβάζω το Inferno του Dan Brown και πραγματικά το απολαμβάνω. Αλλά τι υπάρχει στη λίστα μου με βιβλία που πρέπει να διαβάσω στο μέλλον; Ορίστε:
    1. A Clash of Kings από τον George RR Martin. Σε γενικές γραμμές μου αρέσει να διαβάζω περισσότερο από το να παρακολουθώ οποιαδήποτε είδους ταινία ή σειρά, έτσι αφού το Game of Thrones είναι η αγαπημένη μου σειρά και πραγματικά μου άρεσε πολύ το πρώτο βιβλίο της σειράς "A song of Ice and Fire" δεν θα μπορούσα να αφήσω το δεύτερο βιβλίο έξω από την λίστα μου με τα βιβλία που θέλω να διαβάσω.
    2. Το χρονικό του χρόνου του Stephen Hawking. Ξέρω ότι ακούγεται παράξενο, αλλά εκτός από τη λογοτεχνία μου αρέσουν πολύ και τα κάπως πιο επιστημονικά βιβλία. Θα ήθελα πολύ λοιπόν να διαβάσω Το χρονικό του χρόνου δεδομένου ότι έχω ακούσει ότι είναι το τέλειο βιβλίο να δώσετε στον φίλο σας που δεν γνωρίζει τίποτα για επιστήμη!
    3. Οι δύο αγαπημένες μου κατηγορίες βιβλίων να διαβάζω είναι η φαντασία και μυστήριο. Επειδή θεωρώ ότι ο κύριος Martin με έχει καλύψει στον τομέα της φαντασίας και επειδή έχω διαβάσει όλες τις ιστορίες του Arthur Conan Doyle για τον Sherloc Holmes, σκέφτηκα ότι θα κινηθεί προς την Αγκάθα Κρίστι. Θα διαβάσω το Ταξιδιώτης για τη Φρανκφούρτη.
    4. Είδα πρόσφατα τη νέα ταινία Carrie από τον Stephen King και παρόλο που η ταινία δεν ήταν απίστευτη, θα δώσω στο βιβλίο μια ευκαιρία και γενικότερα θα επιχειρήσω να διαβάσω περισσότερα βιβλία του.
    5. Λατρεύω επίσης να διαβάζω βιβλία για την ψυχολογία τελευταία, ειδικά βιβλία του Carl Jung και του Sigmund Freud. Θεωρώ ότι τα γραπτά τους πολύ απλά και ευκολοδιάβαστα και νιώθω ότι κατανοώ καλύτερα την ανθρώπινη συμπεριφορά από ότι πριν. Έτσι ανυπομονώ να διαβάσω περισσότερα και από τους δύο.
    6. Ο Άρχοντας των Δαχτυλιδιών του Tolkien. Νιώθω σχεδόν ντροπή όντας τόσο μεγάλη λάτρης των ιστοριών φαντασίας και ακόμα δεν έχω διαβάσω αυτή την τριλογία. Ελπίζω να διορθώσω το λάθος μου αυτό το καλοκαίρι.
    7. Η τριλογία τα Hunger Games. Και πάλι μια ακόμη ταινία που μου άρεσε, και δεν μπορώ να περιμένω να διαβάσω τα βιβλία. Ειδικά δεδομένου ότι όλοι φαίνεται να συμφωνούν ότι τα βιβλία είναι καλύτερα από την ταινία.
    8. Έγκλημα και τιμωρία του Ντοστογιέφσκι. Αγαπώ τη κλασική λογοτεχνία έτσι, αυτό είναι ένα βιβλίο που πρέπει να διαβάσω, και αν θυμάμαι καλά είχα ξεκινήσει αυτό το βιβλίο και ποτέ δεν τελείωσα, γιατί δεν είχα χρόνο, έτσι, τώρα επιτέλους μπορώ να το διαβάσω.
    9. Τα πάντα από τον William Shakespear. Εντάξει τον λατρεύω τι να πω;
    10. The fault in our stars. Εκτός αν ζείτε κάτω από έναν βράχο, θα πρέπει να έχετε ακούσει για τον τίτλο αυτό κάπου τελευταία. Ζω κάτω από έναν βράχο. Το μόνο που ξέρω γι 'αυτό είναι ότι υποτίθεται ότι είναι πολύ καλό και ότι έχει γίνει ταινία.
                      Αυτό είναι όλα! Σας αρέσει να διαβάζετε βιβλία; Ποια είναι τα αγαπημένα σας; Ποια θέλετε να διαβάσετε στο μέλλον;

                      No comments:

                      Post a Comment

                      I always smile when I read your comments and appreciate and answer every one of them! Feel free to leave a link to your blog!
                      Πάντα χαμογελάω όταν διαβάζω τα σχόλιά σας, τα εκτιμώ απίστευτα και απαντάω σε όλα! Μπορείτε αν θέλετε να αφήσετε σύνδεσμο για το blog σας!