Monday, 2 June 2014

Starting summer with a haul


I was out of some of my products and in serious need of some brush changes so I went shopping! Here is what I got!
.............................................................................................................................................

Μου είχαν τελειώσει κάποια προϊόντα και ήμουν σε σοβαρή ανάγκη αλλαγής πινέλων μακιγιάζ οπότε έκανα μερικά ψώνια! Ορίστε τι πήρα!

.............................................................................................................................................


First of all I got new brushes! Yay!!! Sephora had 50% off or more on some of their brushes and if you have seen my "What's in my bag" video you must know that I was in serious need of a new powder blush, also my blush brush had started shredding so I got a twist up powder and the twist up blush brush. Next I got a new primer because I was almost out of my beloved Sephora smoothing primer, so I got the quite infamous Garnier 5sec Instant skin corrector. I did swatched it in the store and was quite impressed with it. However I will try to do a first impressions video, maybe and we will see how it will do. Last I got this Ultra-gentle foot buffer which was an impulse buy. It was 70% off, I was in need of a foot buffer so I got it!

That's everything!!!

PS. I decided to start this week with a small post. Lengthier posts coming soon!!!  
.............................................................................................................................................

Πρώτα από όλα πήρα καινούργια πινέλα! Ναι!!! Η Sephora είχε έκπτωση 50% ή περισσότερο σε κάποια από τα πινέλα τους και αν είδατε το βίντεο μου "What's in my bag" πρέπει να ξέρετε ότι ήμουν σε σοβαρή ανάγκη αλλαγής πινέλων και έτσι πήρα ένα πινέλο πούδρας και ένα πινέλο ρουζ αφού το παλιό μου έχει αρχίσει να μαδάει. Έπειτα έπρεπε να αγοράσω ένα καινούργιο primer αφού το Sephora smoothing primer μου έχει σχεδόν τελειώσει, οπότε διάλεξα το διάσημο Garnier 5 sec Instant skin corrector. To δοκίμασα στο μαγαζί και έμεινα αρκετά ευχαριστημένη με αυτό, Ωστόσο σκεφτόμουν να κάνω ένα βίντεο πρώτων εντυπώσεων, και θα δούμε πως θα δουλέψει. Τελευταίο πήρα αυτό το Ultra-gentle foot buffer το οποίο ήταν μια παρορμιτική αγορά. Ήταν 70% κάτω, και χρειαζόμουν ένα foot buffer οπότε το πήρα!

Αυτά είναι όλα!!!

Υ Γ. Αποφάσισα να ξεκινήσω την εβδομάδα με μια μικρή ανάρτηση. Μακρύτερες αναρτήσεις έρχονται σύντομα!!!  

2 comments:

  1. Με γεια!!!!! Πες μας αν σου άρεσε το brow-drama?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Μέχρι τώρα μου φαίνεται πολύ ωραίο. Κρατάει τις τριχούλες στη θέση τους και έχει λίγο χρώμα. Παρόλα αυτά το καλύτερο είναι ότι αντέχει στη ζέστη και ότι δεν νιώθεις ότι φοράς κάτι πάνω σου! Θα κάνω ένα review όταν το έχω δοκιμάσει περισσότερο!

      Delete

I always smile when I read your comments and appreciate and answer every one of them! Feel free to leave a link to your blog!
Πάντα χαμογελάω όταν διαβάζω τα σχόλιά σας, τα εκτιμώ απίστευτα και απαντάω σε όλα! Μπορείτε αν θέλετε να αφήσετε σύνδεσμο για το blog σας!