Wednesday, 4 June 2014

Trying out lately #2



I started doing these posts a few weeks ago and I thought I'd update you with a new one! So here is what I have been trying out lately!
.............................................................................................................................................

Ξεκίνησα να κάνω αυτές τις αναρτήσεις πριν από λίγες ημέρες και σκέφτηκα να σας ενημερώσω με ένα καινούργιο! Ορίστε τι αγαπώ τελευταία!
.............................................................................................................................................
  • Under eye eyeshadow. If you follow me on Instagram then you must have seen that in every single photo where I show my makeup for the day, I wear under eye eyeshadow. This is something I do every summer. I feel like a fun, colourful shade just below the eye looks really fresh and really cool.
  • Manhattan Volcano Explosive mascara. Before I got the Get Big Fat Lashes by essence I was using this Manhattan Volcano Explosive mascara all the time, but ever since then, it just got lost in my make up bag. However recently I got it out and decided to put it on, and ever since then I have been using it every single day. It gives me mostly a natural finish but it doesn't smudge which is my biggest concern.
  • Bronzer. Now this is a surprise. I used to never use bronzer as I always thought it looked really orange on me, but recently I decided I would try it again and I think I have made it finally work on me. I tried using it mostly all over my face rather than just on a three shape and blending nicely on my neck. For the first time in forever I hit pan on my sunclub bronzer. However I need a little bit more time to perfect and might even a post or a video on how I apply my bronzer!
  • Coral Blush. All of my blushes are pink. Ok one of them is burgundy, but honestly I only have one coral blush and it is from an old glamour magazine. However I have been reaching for this blush almost every single day and it has me thinking that I should probably buy a new proper coral or orange blush.
  • Mac creme cup cremeshene lipstick. Some days I look on my lipstick selection and looking on my mac lipsticks, I think: Why did I buy the creme cup? It is way to pink for me. Then I take it off and apply it on. It is always the same. I just see it on me and fall all over in love with it again. This week however, I wasn't just wearing it every day, but I have been thinking about it too. Like when I was thinking ok what would look good with my make up today? The answer was always creme cup by mac.
  • Banana ice-cream. This is something not featured but definitely loved this week. I'm pretty sure you know the drill. Froze bananas, put bananas in blender and blend! There you have it! Healthy, tasty ice cream.
What have you been loving lately?
.............................................................................................................................................

  • Σκιά κάτω από τα μάτια. Αν με ακολουθείτε στο Instagram τότε πρέπει να ξέρετε ότι χρησιμοποιώ σκιά στο κάτω μέρος των ματιών μου κάθε μέρα. Είναι κάτι που κάνω κάθε καλοκαίρι. Νιώθω ότι ένα διασκεδαστικό, έντονο χρώμα φαίνεται πολύ φρέσκο και cool.
  • Volcano Explosive μάσκαρα από τη Manhattan. Πριν αγοράσω την Get Big Fat Lashes μάσκαρα της essence χρησιμοποιούσα αυτή τη Volcano Explosive μάσκαρα της Manhattan όλη την ώρα, κάποια στιγμή ωστόσο, χάθηκε στο νεσεσέρ μου. Πριν από λίγες ημέρες παρόλο τη βρήκα και από τότε δεν έχω σταματήσει να τη χρησιμοποιώ. Μου δίνει ένα όμορφο καθημερινό αποτέλεσμα και δεν μουτζουρώνει το οποίο είναι το μεγαλύτερο πρόβλημά μου.
  • Bronzer. Ορίστε λοιπόν και μια έκπληξη. Έχω να χρησιμοποιήσω bronzer πολύ καιρό αφού για αρκετά μεγάλο διάστημα νόμιζα ότι φαινόταν πολύ πορτοκαλί πάνω μου. Ωστόσο πρόσφατα αποφάσισα να του ξαναδώσω μια ευκαιρία και νομίζω ότι τελικά κατάφερα να το κάνω να δουλέψει πάνω μου. Το δοκίμασα σε όλο μου το πρόσωπο και όχι απλώς στην κλασική μορφή του τρία και το άπλωσα καλά στο λαιμό μου. Για πρώτη φορά στα χρονικά έφτασα στον πάτο του bronzer μου από την essence, sun club bronzing powder. Ωστόσο χρειάζομαι λίγο ακόμα χρόνο για να το τελειοποιήσω και μπορεί να κάνω ένα βίντεο ή μαι ανάρτηση στο πως απλώνω το bronzer μου.
  • Κοραλί ρουζ. Όλα τα ρουζ μου είναι ροζ. Οκ ένα από αυτά είναι σκούρο Βουργουνδίας αλλά ειλικρινά έχω ένα μόνο κοραλί ρουζ και είναι ένα παλιό ρουζ που είχα πάρει ως δώρο από ένα παλιό περιοδικό glamour. Τελευταία ωστόσο το χρησιμοποιώ συνέχεια το οποίο με έκανε να σκεφτώ ότι μάλλον θα έπρεπε να αποκτήσω ένα αξιοπρεπές κοραλί ή πορτοκαλί ρουζ.
  • Mac creme cup cremeshene κραγιόν. Μερικές ημέρες κοιτάω στη συλλογή των κραγιόν μου και σκέφτομαι: Γιατί αγόρασα το creme cup; Είναι υπερβολικά ροζ για εμένα. Τότε το βγάζω από τη θέση και το απλώνω στα χείλια μου. Πάντα συμβαίνει το ίδιο. Απλώς το βλέπω πάνω μου και το ερωτεύομαι από την αρχή. Αυτή την εβδομάδα ωστόσο δεν το φορούσα απλώς κάθε μέρα, αλλά και το σκεφτόμουν συνέχεια. Εννοώ ότι κάθε φορά που αναρωτιόμουν με τι κραγιόν να τελειώσω το μακιγιάζ μου αυτό το κραγιόν ήταν πάντα η απάντηση. 
  • Παγωτό μπανάνα. Αυτό είναι κάτι που δεν φαίνεται στην εικόνα αλλά το αγάπησα αυτήν την εβδομάδα. Είμαι σίγουρη πως έχετε ακούσει τη διαδικασία. Παγώνετε μπανάνες, παίρνετε τις μπανάνες και τις χτυπάτε στο μπλέντερ. Και είναι έτοιμο. Υγιεινό, πεντανόστιμο παγωτό μπανάνα..
Εσείς τι αγαπάτε τελευταία;

2 comments:

  1. μου αρέσει το creme cup και το please me! δεν ξέρω πιο από τα δύο θα πάρω τελικά!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Δυστυχώς δεν έχω το please me αλλά είναι στη wishlist μου!!! Θα σου έλεγα να δοκιμάσεις το creme cup στο κατάστημα για να δεις πως κάθετε πάνω σου!

      Delete

I always smile when I read your comments and appreciate and answer every one of them! Feel free to leave a link to your blog!
Πάντα χαμογελάω όταν διαβάζω τα σχόλιά σας, τα εκτιμώ απίστευτα και απαντάω σε όλα! Μπορείτε αν θέλετε να αφήσετε σύνδεσμο για το blog σας!