Sunday, 13 July 2014

June beauty favourites



Another month that I got to accumulate a lot of products and loved quite a lot of them. Here are my favourites for the month June!




  • I would never have bought Biotherm melting face cream sunscreen with SPF 50 (27€) on my own. But I thought I'd give it a try since some offers at the time where reducing it to 8€. I've only tried it for a month so I might wait a little longer to do a review on it, but so far, I really like it. Non sticky, absorbs in a minute, absolutely translucent and I think I've seen a slight improvement on my skin (less oily, less break-outs).
  • Everybody seems to agree that Avene thermal water spray (5,03€) is a must for summer weather. I was really eager to try it on top of my make-up so I can surely say that you can refresh your face, without taking your makeup off. However let it air dry before touching your face to avoid any transaction. Other than that I really like it and look forward to testing more similar water sprays.
  • I have been eyeing Honeymania body butter (15€) by the Body Shop in what seems like forever now, so when it was reduced from 15 to 10€, Ι grabbed without thinking twice. This was my favourite product of the whole month, the scent is divine (however not recommended if you don't like sweet scents) and the moisture it provides, out of this world. All I can tell you is that I'll never go without a body butter for the rest of my life, because they are the best!
  • I know it sounds kind of stupid to include a deodorant in beauty favourites but I'm really excited about the Noxema adapt deodorant (4,42€). Not because it lasts a crazy amount of time, but because the scent is amazing. If you dislike strong deodorant scents but still want to smell fresh, this one is for you.
  • This month I haven't cut myself with my razors not once. Plus my shave lasts a tad bit longer and even though most of my moisturised skin comes from my Honeymania body butter, I couldn't leave out my Olay sensitive shaving gel (4,80€) that I has shaved me from badly shaved legs this month.
  • Since I started using the fruit extract hair mask by Genera (1,70€) that hair mask with fruit extracts this month and I can say that this is my favourite of them all. I mean all of them are inexpensive, moisturise the hair perfectly, are easy to apply and come in huge packages. The reason I like this one the most? It needs two to three minutes to work on your hair and it leaves my hair soft and detangled. 
  • I rarely ever use styling products for my hair but I have been wanting to try the Bumble & bumble thickening hairspray in forever so when I found the polished set on an offer Bumble & bumble polished set (20€?) with the straight blow dry cream I got it! I have been using it every time I want my hair to look a little bit more polished and I have been loving it! To see the duo in action, check out my haircare and hairstyling video here!
  • I recently did a my first first impressions video on the Garnier 5 sec perfecting primer (14,99€) and I since I have been using it every day under my make up I have to say that it works even better with a foundation or a bbcream on top,it does is a little bit better than the sephora smoothing primer and other than feeling all of the pores and makes my makeup last an insane amount of time.
  • If you've seen my first ever video on youtube you might remember that my powder blush was in an awful shape and since my blush brush (little dual brush I have been using almost everyday) has start shedding I recently purchased the Sephora twist up blush and powder brush (about 3 or 4€ each). I have been loving them so much and especially the powder brush since it's so smooth and it applies powder on my face like a dream. The blush brush is also amazing. All in all amazing face brushes that are travel friendly as well.
  • A few weeks ago I discovered a new makeup brand, Miyo that had a stand right next to the essence counter. I swatched some of their products and even though all of them seem amazing in colour payoff their omg eyeshadows, caught my attention. As soon as I swatched the eyeshadows my jaw drooped. The pigmentation is the best I have ever seen on any eyeshadow and the price was 2,50 €. The shade I picked is Dynamite and it is the perfect metallic rose-gold shimmery eyeshadow. The best think is that looks amazing blended with another eyeshadow as it creates a special two-toned shade. The texture is more like a butter rather than a powder and the only thing you might have to be careful with is a little bit of fallout that may occur.You can see the eyeshadow in action on my most recent video.
  • My last favourite product for this month is the Maybelline Browdrama sculpting brow mascara (about 6€). I have already done a review on it but all in all it is the quickest way to get some colour on my eyebrows but mainly make them stay put.


.......................................................................................................................................

Ακόμα ένας μήνας που απέκτησα πολλά προϊόντα και αγάπησα αρκετά από αυτά. Ορίστε τα αγαπημένα μου για το μήνα Ιούνιο! 

  • Ποτέ δεν σκέφτηκα ότι θα αγόραζα το αντηλιακό της Biotherm melting face cream με δείκτη προστασίας 50 (27 €). Αλλά σκέφτηκα να το δοκιμάσω δεδομένου του ότι μερικές προσφορές πρόσφατα το μείωσαν στα 8€. Το έχω δοκιμάσει μόνο για ένα μήνα, έτσι θα ήθελα να περιμένω λίγο περισσότερο χρόνο για να κάνω μια κριτική για αυτό, αλλά μέχρι στιγμής, μου αρέσει πάρα πολύ. Δεν κολλάει, απορροφάται σε ένα λεπτό, είναι παντελώς διάφανο και νομίζω ότι έχω δει μια μικρή βελτίωση στο δέρμα μου (λιγότερο λιπαρό, λιγότερα σπυράκια). 
  • Όλοι φαίνεται να συμφωνούν ότι το ιαματικό νερό της Avene σε σπρέι (5,03€) είναι απαραίτητο για τις καλοκαιρινές καιρικές συνθήκες. Ανυπομονούσα να το δοκιμάσω πάνω από το μακιγιάζ μου έτσι ώστε να μπορώ σίγουρα να πω ότι μπορείτε να δροσιστείτε, χωρίς να βγάλετε το μακιγιάζ σας. Ωστόσο, αφήστε το πρόσωπό σας να στεγνώσει πριν το αγγίξετε για να αποφύγετε οποιαδήποτε μεταφορά. Πέρα από αυτό μου αρέσει πολύ και ανυπομονώ να δοκιμάσω περισσότερα παρόμοια θεραπευτικά νερά σε σπρέι. 
  • Είχα στο μάτι το βούτυρο σώματος Honeymania (15 €) από το The Body Shop εδώ και πολύ καιρό, έτσι όταν μειώθηκε από 15 στα 10 €, το άρπαξα χωρίς δεύτερη σκέψη. Αυτό ήταν το αγαπημένο μου προϊόν ολόκληρο τον μήνα, το άρωμα είναι θεϊκό (δεν το συστήνω όμως αν δεν σας αρέσουν τα γλυκά αρώματα) και η ενυδάτωση που παρέχει, απίστευτη. Το μόνο που μπορώ να σας πω είναι ότι ποτέ δεν θα μείνω ξανά χωρίς ένα βούτυρο σώματος από τα Body Shop για το υπόλοιπο της ζωής μου, γιατί είναι τα καλύτερα! 
  • Ξέρω ότι ακούγεται χαζό να συμπεριλαμβάνω ένα αποσμητικό στα αγαπημένα ομορφιάς μου, αλλά είμαι πραγματικά ενθουσιασμένη για το συγκεκριμένο που ονομάζεται adapt Noxema (4,42 €). Όχι επειδή διαρκεί για πολύ πάνω στο δέρμα, αλλά επειδή η μυρωδιά είναι καταπληκτική. Εάν δεν σας αρέσουν οι ισχυρές μυρωδιές αποσμητικών, αλλά εξακολουθείτε να θέλετε να μυρίζετε φρέσκα​​, είναι για σας. 
  • Αυτό το μήνα δεν έχω κοπεί από το ξυραφάκι μου ούτε μια φορά. Πλέον το ξύρισμα μου διαρκεί λίγο περισσότερο και παρόλο που κύριος λόγος για το ενυδατωμένο μου δέρμα είναι το βούτυρο σώματος μου Honeymania, δεν θα μπορούσα να αφήσω από έξω το τζελ ξυρίσματος μου από την Olay για ευαίσθητο δέρμα (4,80€) που με έχει σώσει από ατυχήματα με το ξυραφάκι αυτό τον μήνα. 
  • Από τότε που άρχισα να χρησιμοποιώ τη μάσκα μαλλιών με εκχυλίσματα φρούτων από τη Genera (1,70€), μπορώ να πω ότι είναι από η αγαπημένη μου από όλες. Εντάξει τις αγαπώ όλες αφού είναι φθηνές, ενυδατώνουν τα μαλλιά τέλεια, είναι εύκολο να εφαρμοστούν και να έρχονται σε τεράστιες συσκευασίες. Ο λόγος που μου αρέσει αυτό το περισσότερο από όλες; Χρειάζεται δύο με τρία λεπτά για να δουλέψει και αφήνει τα μαλλιά απαλά και ξεμπερδεμένα. 
  • Χρησιμοποιώ σπάνια προϊόντα styling για τα μαλλιά μου, αλλά πάντα ήθελα να δοκιμάσω το thickening hairspray από την Bumble & bumble και έτσι όταν βρήκα το polished set σε μια προσφορά (20 €?) μαζί με την κρέμα straight dry το πήρα! Το χρησιμοποιώ κάθε φορά που θέλω τα μαλλιά μου να φαίνονται λίγο πιο περιποιημένα και το αγαπάω! Για να το δείτε σε δράση, τσεκάρετε το βίντεο της περιποίησης και στυλιζαρισμού των μαλλιών μου
  • Έκανα πρόσφατα ένα βίντεο πρώτων εντυπώσεων πάνω στο καινούργιο primer της Garnier 5 sec perfector (14,99 €) και δεδομένου ότι το χρησιμοποιώ κάθε μέρα κάτω από το μακιγιάζ μου έχω να πω ότι λειτουργεί ακόμα καλύτερα με ένα foundation ή μια bbcream από πάνω, δεν είναι λιγότερο καλό από το primer της sephora smoothing primer και εκτός αισθητή μείωση των πόρων κάνει το μακιγιάζ μου να διαρκεί για ένα τρελό διάστημα χρόνου. 
  • Αν έχετε δει ποτέ το πρώτο μου βίντεο στο youtube μπορεί να θυμάστε ότι το πινέλο μου για πούδρα ήταν σε φοβερά κακή κατάσταση, επίσης έχω ένα μικρό διπλό πινέλο το οποίο χρησιμοποιούσα σχεδόν καθημερινά για ρουζ, αλλά έχει αρχίσει να χάνει τις τρίχες του αγόρασα λοιπόν πρόσφατα τα twist up πινέλα της Sephora, ένα για ρουζ και ένα για πούδρα (περίπου 3 ή 4€ το καθένα). Και τα αγαπώ τόσο πολύ, ειδικά το πινέλο για πούδρα, αφού ότι είναι πάρα πολύ απαλό και απλώνει τη πούδρα στο πρόσωπό μου σαν όνειρο. Το πινέλο του ρουζ είναι επίσης καταπληκτικό. Σε γενικά πλαίσια πολύ καλά πινέλα σε πολύ φιλικές συσκευασίες για ταξίδια. 
  • Πριν από λίγες εβδομάδες, ανακάλυψα μια νέα εταιρία μακιγιάζ, τη Miyo που είχε ένα σταντ ακριβώς δίπλα από τον πάγκο της essence. Δοκίμασα μερικά από τα προϊόντα τους, ακόμη και αν όλα φαινόντουσαν καταπληκτικά σε απόδοση χρώματος οι omg σκιές ματιών ήταν αυτές που τελικά μου τράβηξαν την προσοχή. Μόλις τις άπλωσα στο χέρι μου έμεινα έκπληκτη από την ποιότητά τους. Η απόδοση χρώματος είναι η καλύτερη που έχω δει ποτέ σε οποιαδήποτε σκιά ματιών και η τιμή ήταν 2,50€. Η σκιά που πήρα λέγεται Dynamite και είναι η τέλεια μεταλλική ροζ-χρυσή μεταλλική σκιά ματιών. Το καλύτερο πιστεύω είναι ότι αναμειγνύονται υπέροχα με μια άλλη σκιά, προκειμένου να δημιουργήσουν μια καινούργια δίχρωμη απόχρωση. Η υφή μοιάζει περισσότερο με βούτυρο αντί για σκόνη και το μόνο πράγμα που μπορεί να είναι πρόβλημα είναι ότι λίγη σκιά μπορεί να πέσει καθώς την εφαρμόζετε. Μπορείτε να δείτε τη σκιά εν δράση στο καινούργιο μου βίντεο!
  • Τελευταίο αγαπημένο προϊόν μου για αυτό το μήνα είναι το Browdrama sculpting brow mascara της Maybelline (περίπου 6€). Έχω κάνει ήδη μια κριτική για αυτό, αλλά σε γενικά πλαίσια, είναι ο πιο γρήγορος τρόπος να δώσετε λίγο χρώμα στα φρύδια σας, αλλά κυρίως να τα διατηρήσετε στη θέση τους όλη μέρα.

No comments:

Post a Comment

I always smile when I read your comments and appreciate and answer every one of them! Feel free to leave a link to your blog!
Πάντα χαμογελάω όταν διαβάζω τα σχόλιά σας, τα εκτιμώ απίστευτα και απαντάω σε όλα! Μπορείτε αν θέλετε να αφήσετε σύνδεσμο για το blog σας!